Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, ul. Piłsudskiego 83
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8804510 , fax. 081 8804511
- Data zamieszczenia: 2012-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach
ul. Piłsudskiego 83 83
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 081 8804510, fax. 081 8804511
REGON: 06024197800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.bip.pulawy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu i wykonanie rozbudowy istniejącego systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) - dostosowanie do wymagań Rozporządzenia MSWiA z dnia 10.01.2011 r. na Stadionie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Puławach przy ul. Hauke Bossaka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie projektu i realizacja robót na terenie użytkowanym przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Puławach, objętym okresem gwarancyjnym po wykonanej realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i rozbudowa stadionu MOSiR i dotyczy w szczególności monitoringu areny sportowej z trybunami i budynku Nr 4 (zaplecza dla potrzeb areny) a także weryfikację istniejącego monitoringu zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 10.01.2011 r. we wszystkich miejscach podlegających obowiązkowej rejestracji obrazu i dźwięku. Wykonanie połączenia zestawień unifonów pawilonu Nr 4 i pomieszczenia ochrony w budynku Nr 4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316813006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 6 000,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.bip.pulawy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną