Przetargi.pl
Opracowanie projektu graficznego, skład, wydrukowanie oraz dostawy materiałów promocyjno - informacyjnych.

Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8501776 , fax. 017 8501701
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
    ul. Grunwaldzka 15 15
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8501776, fax. 017 8501701
    REGON: 69058725500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpackie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu graficznego, skład, wydrukowanie oraz dostawy materiałów promocyjno - informacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektu graficznego, składu, wydrukowania oraz dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych zgodnie z opisem zawartym w poniższych zakresach. Zakres I - Opracowanie projektu graficznego, skład, wydruk oraz dostawa papieru firmowego oraz kopert zgodnie z poniższym opisem: 1. Papier firmowy I a) format: A4 (210 mm x 297 mm) b) papier: offset 90g c) druk: CMYK 4+0 d) nakład: 10 000 szt. 2. Papier firmowy II a) format: A4 (210 mm x 297mm) b) papier: offset 90g c) druk: CMYK 4+0 d) nakład: 10 000 szt. 3. Koperta I a) format: C4 (229 mm x 324 mm) b) papier: offset 90g c) druk: CMYK 4+0 d) nakład: 10 000 szt. 4. Koperta II a) Format: C5 (162 mm x 229 mm) b) Papier: offset 80g c) Druk: CMYK 4+0 d) Nakład: 10 000 szt. 5. Koperta III a) format: DL bez okienka (110 mm x 220 mm) b) papier: offset 75g c) druk: CMYK 4+0 d) nakład: 10 000 szt. 6. Koperta IV a) format: C6 (114 mm x 162 mm) b) papier: offset 70g c) druk: CMYK 4+0 d) nakład: 10 000 szt. 1. Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy logo Narodowej Strategii Spójności z odwołaniem słownym do Programu Regionalnego, herb województwa podkarpackiego z odwołaniem słownym oraz flagę UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej w formie zapisu elektronicznego do umieszczenia na papierze firmowym oraz kopertach. 2. Wykonawca przedłoży wydruk próbny przedmiotu zamówienia w terminie 5 dni od dnia otrzymania materiałów do druku próbnego. 3. Zamawiający zatwierdzi wydruk próbny w terminie 3 dni od dnia dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia i dostarczy go do siedziby Zamawiającego w terminie do 10 dni od dnia ostatecznej (pisemnej) akceptacji. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonania projektu i układu graficznego przedmiotu zamówienia, - technicznego przygotowania do druku, łamania, składu komputerowego, - dostawy przedmiotu zamówienia do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego, Zakres II - Opracowanie projektu graficznego, skład, wydruk oraz dostawa notatników zgodnie z poniższym opisem: a) format: A4 (210 mm x 297 mm) b) papier offset: nie mniej niż 80g c) 60 kartek na tekturowej podkładce, d) klejone na grzbiecie u góry, e) kolorystyka: wszystkie strony w pełnym kolorze, f) opracowanie i przedstawienie 3 indywidualnych projektów graficznych g) znaki graficzne: logo Narodowej Strategii Spójności z odwołaniem słownym do Programu Regionalnego, herb województwa podkarpackiego z odwołaniem słownym, flaga UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego h) nakład: 5 000 sztuk i) pakowanie: paczki po 20 sztuk 1. Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy logo Narodowej Strategii Spójności z odwołaniem słownym do Programu Regionalnego, herb województwa podkarpackiego z odwołaniem słownym oraz flagę UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej w formie zapisu elektronicznego do umieszczenia na notatnikach. 2. Wykonawca przedłoży 3 projekty graficzne przedmiotu zamówienia w terminie 5 dni od dnia otrzymania znaków graficznych. 3. Zamawiający wybierze i zatwierdzi 1 projekt graficzny w terminie 3 dni od dnia dostarczenia projektów do siedziby Zamawiającego. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia i dostarczy go do siedziby Zamawiającego w terminie do 14 dni od dnia ostatecznej (pisemnej) akceptacji. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonania projektu i układu graficznego przedmiotu zamówienia, - technicznego przygotowania do druku, łamania, składu komputerowego, - dostawy przedmiotu zamówienia do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póz. zm.). 2. Wykonali usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Pod pojęciem usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: usługi wykonania projektu graficznego, składu, wydrukowania oraz dostawy materiałów promocyjno - informacyjnych. Wykonawca musi wykazać się realizacją: co najmniej 2 takich usług o wartości każdej z nich minimum 80.000 zł. brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów, o których mowa w § 4 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wojewodztwo-podkarpackie/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach