Województwo Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2078562 , fax. 032 2563420
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
ul. Ligonia 46 46
40-037 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2078562, fax. 032 2563420
REGON: 27628463800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu graficznego, skład, wydruk oraz dostawa dwóch raportów końcowych z przeprowadzonych badań ewaluacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu graficznego, skład, wydruk oraz dostawa dwóch raportów końcowych z przeprowadzonych badań ewaluacyjnych, zgodnie z opisem zawartym w siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: a) wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie opracowanie projektu graficznego wraz z drukowaniem o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto; b) wykazać, iż w realizacji zamówienia uczestniczył będzie przynajmniej 1 specjalista ds. projektów graficznych - posiadający wykształcenie kierunkowe (co najmniej średnie) oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie grafiki komputerowej i komputerowego składu. 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosownymi dokumentami i oświadczeniami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo lub informacja o udzielonym pełnomocnictwie w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu wymienionego w pkt XI ppkt 2 siwz. 4.Wykaz usług, zgodnych w warunkiem określonym w pkt X ppkt 1 lit. a) SIWZ wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz powinien być sporządzony zgodnie z wzorem zawartym w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ lub na nim oraz zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt X ppkt 1 lit a) SIWZ. 5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt X ppkt. 1 lit. b) SIWZ. 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt XI ppkt 5 SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. A Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt XI ppkt 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B Dokumenty, o których mowa w pkt A siwz powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt A siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt B siwz stosuje się odpowiednio. Wszystkie dołączone dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: - każdy podmiot oferty wspólnej (np. Konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt. XI ppkt. 1 do 3 SIWZ, - dokumenty, o którym mowa w pkt. XI ppkt 4, 5 i 6 SIWZ może załączyć jeden z nich lub mogą je złożyć wspólnie. W przypadku, gdy Wykonawca pragnie zastrzec, przed dostępem dla innych uczestników postępowania, informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.), do oferty winien dołączyć wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa podając precyzyjnie nazwę dokumentu i numer strony oraz podstawę prawną tajemnicy. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/index.php?grupa=2
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DRUK BIULETYNU UNIWERSYTETU III WIEKU DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-07-18 - DRUK PUBLIKACJI
Dodano: 2016-06-30 - WYKONANIE DYPLOMÓW, INDEKSÓW, LEGITYMACJI I INNYCH DRUKÓW DLA SZKOLNICTWA WYŻSZEGO DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-06-06 - DRUK MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-06-02 - DRUK I OPRAWA 24 PUBLIKACJI DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-04-04 - Usługa opracowania projektu graficznego, składu, wydruku oraz dostawy publikacji raportu z badania ewaluacyjnego
Dodano: 2016-03-31 - Projekt i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza I. Wykonanie materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy, citylighty i naklejki na schody
Dodano: 2016-03-15 - Projekt i druk folderu informacyjnego o tematyce gospodarczej
Dodano: 2016-03-14 - Druk materiałów konferencyjnych dla Katedry Zarządzania Produkcją i Logistyki Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-03-02 - USŁUGA DRUKU I OPRAWY KSIĄŻEK
DZP.381.02.2016.UG
Dodano: 2016-02-18