Miasto Ełk ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
- Data zamieszczenia: 2015-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu częściowej przebudowy z rozbudową budynku dwukondygnacyjnego zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 8 w Ełku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu częściowej przebudowy z rozbudową budynku dwukondygnacyjnego zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 8 w Ełku - zgodnie z zał. nr 1, nr 2 i nr 3 do SIWZ. Budynek zlokalizowany jest w strefie ochrony konserwatora zabytków. Zakres objęty przebudową obejmuje: 1) KONDYGNACJA I. - przebudowa klatki schodowej (klatka stanowi współwłasność) z zastosowaniem urządzeń dla osób niepełnosprawnych, - stworzenie minimum 1 pomieszczenia biurowego poprzez rozbudowę oficyny, - przebudowa wszystkich wejść do budynku. 2) KONDYGNACJA II. - przebudowa i wydzielenie klatki schodowej (stanowiącej współwłasność), - utworzenie minimum 12 pomieszczeń biurowych, - archiwum, - serwerownia, - toalety dla pracowników (męskie i damskie) - pomieszczenie socjalne, - pomieszczenie porządkowe. W ramach przebudowy II kondygnacji należy przewidzieć rozbudowę, nadbudowę obu oficyn do granicy działki nr 201/5 z możliwością późniejszego połączenia funkcjonalnego z przyszłą zabudową działki 201/5 pod potrzeby MOPS. 3) ELEWACJA I DACH. - wymiana stolarki zewnętrznej (w zakresie koniecznym), - docieplenie ścian, - docieplenie i remont dachu. 4) przebudowa wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych, 5) zagospodarowanie terenu przyległego z wykonaniem dodatkowych miejsc parkingowych na przyległej działce nr 201/5, odwodnienia, oświetlenia, małej architektury. Przed przystąpieniem do prac projektowych, projektant zobowiązany będzie przygotować koncepcję przebudowy obiektu i uzgodnić ją z użytkownikiem (MOPS Ełk). Projektant zobowiązany będzie opracować: - mapę do celów projektowych, - inwentaryzację obiektu - 2 egz. - koncepcję przebudowy/rozbudowy - 3 egz., - projekt zagospodarowania terenu - 5 egz. - projekt budowlany pełnobranżowy (tj. architektura, konstrukcja, projekt instalacji sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych, wyposażenia pomieszczeń) - 5 egz. - projekt wykonawczy j.w, - specyfikacje techniczne - 2 egz. - przedmiary robót - 2 egz. - kosztorys inwestorski + ZZK - 2 egz. oraz wersję elektroniczną projektu - 2 egz. Projektant zobowiązany będzie do uzyskania wszelkich uzgodnień, decyzji i pozwoleń niezbędnych do zrealizowania przebudowy/rozbudowy, w tym pozwolenia na budowę. Zamawiający jest w posiadaniu obowiązującej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (załącznik nr 4). Projekt oraz przedmiary robót i kosztorysy powinny być sporządzone w sposób umożliwiający etapową realizację zamówienia w podziale na następujące działania: - rozbudowa i nadbudowa oficyny zachodniej z przebudową przyległych pomieszczeń z przebudową klatki schodowej, - nadbudowa oficyny wschodniej z przebudową przyległych pomieszczeń, - przebudowa pozostałych pomieszczeń wg projektu. Decyzję pozwolenie na budowę Wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 1 miesiąca po upływie terminu określonego w umowie. W przypadku wystąpienia kolizji z sieciami elektroenergetycznymi, których właścicielem jest PGE dokumentację na usunięcie tych kolizji należy wykonać w odrębnym opracowaniu. Projektant zobowiązany jest do uzyskania dla opracowanego projektu pozytywnej opinii Zespołu Opiniowania Projektów Inwestycyjnych działającego przy Urzędzie Miasta Ełku. W związku z tym, iż dokumentacja, wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 29 i 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907z późn. zm.), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące. 2. Rękojmia - 24 miesiące od daty odbioru końcowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zadania Utwardzenie nawierzchni ul. Krótkiej w Olsztynie
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania Przebudowa boiska szkolnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla potrzeb Zespołu Szkół w Lubawie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach prawa opcji
Dodano: 2016-07-18 - Projekt - modernizacja stadionu
Dodano: 2016-07-01 - Projekt - modernizacja stadionui
Dodano: 2016-06-17 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Remont nawierzchni ulicy Pstrowskiego w Olsztynie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Sikorskiego do połączenia z projektowaną drogą dojazdową do obwodnicy
Dodano: 2016-05-31 - Wykonanie projektu budowlanego budynku mieszkalnego, wielorodzinnego.
Dodano: 2016-05-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Remont nawierzchni ulicy Pstrowskiego w Olsztynie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Sikorskiego do połączenia z projektowaną drogą dojazdową do obwodnicy
Dodano: 2016-04-29 - Projekt przebudowy ul. Nad Łyną w Bartoszycach
Dodano: 2016-04-18 - Sporządzenie dokumentacji projektowej dla wybranych zadań realizowanych przez Zarząd Dróg Zieleni i Transportu w Olsztynie
Dodano: 2016-03-17 - Sporządzenie dokumentacji projektowych dla zadań remontowych realizowanych przez ZDZiT w Olsztynie
Dodano: 2016-03-10