Przetargi.pl
Opracowanie projektu buidowlano - wykonawczego na budowę ulicy Polnej od ul. Olszynowej do ul. Owsianej i projekt ul. Owsianej w miejscowości Podolszyn

Gmina Lesznowola ogłasza przetarg

  • Adres: 05-506 Lesznowola, Gminna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7579340 do 42 wew. 113 , fax. 22 757 92 70
  • Data zamieszczenia: 2018-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesznowola
    Gminna 60
    05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie
    tel. 022 7579340 do 42 wew. 113, fax. 22 757 92 70
    REGON: 53901200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.eobip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu buidowlano - wykonawczego na budowę ulicy Polnej od ul. Olszynowej do ul. Owsianej i projekt ul. Owsianej w miejscowości Podolszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający oczekuje realizacji zadania polegającego na opracowaniu projektu budowlano-wykonawczego na budowę ulicy Polnej od ul. Olszynowej do ul. Owsianej i projekt ul. Owsianej w miejscowości Podolszyn (długość opracowania ok. 1 050 m – według załącznika graficznego ) wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z załącznikami odrębnie dla każdej drogi, określonymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1474), w tym wraz z: • opracowaniem projektów budowlanych branży drogowej, stałej organizacji ruchu, budowy i przebudowy oświetlenia ulicznego, • projekt mostu na rzece Raszynka, • opracowaniem projektu kanalizacji deszczowej z retencjonowaniem, • opracowaniem operatu i uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego, • opracowaniem wymaganych branżowych projektów usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem, przebudową linii napowietrznych na kablowe ziemne, wraz z uzyskaniem akceptacji dysponentów tych urządzeń, • wykonaniem szczegółowej inwentaryzacji zieleni, ogrodzeń i innych naniesień na działkach przeznaczonych do przejęcia pod pas drogowy, • opracowaniem podziałów - wykonanie podziałów nieruchomości w celu wykonania dróg w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona zamówienie w uzgodnieniu z Zamawiającym, tj. że przedmiot zamówienia będzie podlegał szczegółowemu uzgadnianiu rozwiązań projektowych na etapie ich przygotowania. Koncepcja zagospodarowania terenu będzie przedmiotem konsultacji z lokalną społecznością. Zamawiający zastrzega sobie termin 5-ciu tygodni na przeprowadzenie konsultacji. Dokumentacja projektowa winna być zgodna w szczególności z następującymi przepisami prawa: 1. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury wraz ze zmianami w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. 2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3. Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. 4. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych praz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, 5. Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych. 6. Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. 7. Polskimi Normami i ISO. Projektowana szerokość pasa drogowego powinna wynosić 10 m. Dokumentacja projektowa swoim zakresem będzie obejmowała w szczególności: budowę jezdni o szerokości: 5,5 – 6,0 m, budowę ścieżki pieszo – rowerowej. Proponowany odbiornikiem wód deszczowych jest: rzeka Raszynka , rów melioracyjny nr 14. Jednocześnie Inwestor zaznacza, że są to ogólne założenia, które należy przyjąć do wyceny zadania. Na etapie opracowywania projektu zagospodarowania terenu i konsultacji z lokalną społecznością zostanie wypracowana ostateczna wersja układu drogowego. W Urzędzie Gminy Lesznowola jest dostępna kopia mapy zasadniczej wg. stanu archiwalnego dla zadania, na podstawie której Wykonawca może dokonać oszacowania zajętości terenu, a tym samym liczbę działek niezbędnych do podziału. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy m.in.: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 4 egzemplarzach i projektu stałej organizacji ruchu w 4 egzemplarzach, e) opracowania szczegółowej inwentaryzacji zieleni, ogrodzeń i innych naniesień na działkach przeznaczonych do przejęcia pod pas drogowy w 4 egzemplarzach, f) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, g) przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego – w 1 egzemplarzu (przed wykonaniem kosztorysu inwestorskiego należy uzgodnić z Zamawiającym etapowanie zadania), h) pozostałej dokumentacji koniecznej do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zgodnie z art. 11d ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, i) uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla w/w zadania, j) po uzyskaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - wykonania kopii kolorowej całej dokumentacji w formie papierowej i w formie elektronicznej oraz dodatkowej kopii dokumentacji przebudowy linii elektroenergetycznej (na płycie CD, w plikach formatu PDF), z wyłączeniem kosztorysu inwestorskiego. W przypadku utraty ważności kosztorysu inwestorskiego Wykonawca w okresie gwarancji i rękojmi zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do jego aktualizacji, a w przypadku podziału zadania na etapy do wykonania aktualizacji dla danego etapu – na własny koszt. UWAGA: Projekt podziałów z wykazem powierzchni należy wykonać w 8 egzemplarzach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74222000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz OFERTA – sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ. 2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV ppkt 1 niniejszej SIWZ, aktualne na dzień składania ofert – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa Pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) – jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do pospisywania oferty. 5) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał), o którym mowa w Rozdziale 2, pkt. V SIWZ - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania, o którym mowa powyżej – stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 4 pkt 2.1. ppkt 2) i 3) SIWZ - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.lesznowola.eobip.pl w zakładce „PRZETARGI” informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekaże (prześle) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – według formularza stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach