Zarząd Powiatu Garwolińskiego ogłasza przetarg
- Adres: 08-400 Garwolin, ul. Staszica 15
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6824327 , fax. 025 682 30 10
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Garwolińskiego
ul. Staszica 15 15
08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
tel. 025 6824327, fax. 025 682 30 10 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-starostwo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowy sieci wodociągowej oraz kanalizacji dla potrzeb obsługi terenu Garwolińskiej Strefy Aktywności Gospodarczej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zakres przedsięwzięcia obejmuje: a) opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, b) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiary robót, d) kosztorys inwestorski. e) uzyskanie mapy do celów projektowych, f) uzyskanie zgody właścicieli działek na przebieg kanalizacji sanitarnej i deszczowej, g) wykonanie dokumentacji w 6-ciu egzemplarzach w wersji papierowej i 1 ezg. w wersji elektronicznej. Rysunki w formacie dwg, a kosztorysy w formacie ath. h) uzyskanie stosownych decyzji, opinii, uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzyskanie pozwolenia na budowę (odrębne pozwolenie na budowę dla sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej), i) wykonanie badań geotechnicznych gruntu w zakresie niezbędnym dla prawidłowego wykonania zadania. 2) Szczegółowy zakres zadania znajduje się w koncepcji wodociągu, kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla obszaru objętego Garwolińską Strefą stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ 3) Projekt na budowę sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej należy podzielić na dwa etapy zgodnie z wytycznymi zawartymi w koncepcji stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713222003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł.( słownie: pięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział: 1) Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki udziału w postępowaniu będą sprawdzane przez komisję przetargową, jeżeli oferta nie będzie spełniać wymaganych przez zamawiającego warunków, oferta zostanie odrzucona. Komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, których szczegółowy wykaz będzie znajdował się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według zasady spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawcy - JAKO ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY (przygotowanej wg wzoru załączonego do SIWZ - pn. Formularz ofertowy) stanowiące integralną jej część: 1. Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał minimum dwa zadania dotyczące: a) wykonania usług projektowych dla sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż cena oferty (dotyczy ceny brutto określonej w ofercie dla sieci kanalizacji sanitarnej) odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. b) wykonania usług projektowych dla sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż cena oferty (dotyczy ceny brutto określonej w ofercie dla sieci wodociągowej) odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. c) wykonania usług projektowych dla sieci kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż cena oferty (dotyczy ceny brutto określonej w ofercie dla sieci kanalizacji deszczowej) odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 5 do formularza oferty. 8. Dokumenty stwierdzające, że dane osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby właściwego samorządu zawodowego i ubezpieczeniem oc. Zamawiający wymaga, aby minimum jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadała uprawnienia do projektowania w nieograniczonym zakresie w specjalności sanitarnej. 9. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli wykonawca nie przewiduje zatrudnienie podwykonawców należy wpisać nie dotyczy) - załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych) - wystawiona z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca jest osobą prawną informacja powinna dotyczyć urzędujących członków władz wykonawca. 11. Dowód wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.garwolin-starostwo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Barak, Wola Korzeniowa gmina Szydłowiec.
Dodano: 2016-07-08 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań z zakresu gospodarki wodno-ściekowej planowanych do realizacji na terenie miasta Żyrardowa
Dodano: 2016-07-06 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach rejonu Konar, gmina Warka
Dodano: 2016-07-05 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań z zakresu gospodarki wodno-ściekowej planowanych do realizacji na terenie miasta Żyrardowa
Dodano: 2016-06-17 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w ul. 11-go Listopada oraz ul. Kilińskiego w Sierpcu
Dodano: 2016-06-10 - Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Barak, Wola Korzeniowa gmina Szydłowiec
Dodano: 2016-06-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Bema w Sierpcu
Dodano: 2016-05-12 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Targowej i Sempołowskiej w Sierpcu
Dodano: 2016-04-28 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Zegrzyńskiej w Nieporęcie
Dodano: 2016-04-12 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej sieci kanalizacji sanitarnej w Michałowie-Grabinie - etap II i Józefowie, gm. Nieporęt
Dodano: 2016-04-12