Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowy oświetlenia ulicznego w Skrzyszowie

GMINA SKRZYSZÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 33-156 Skrzyszów, 642
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SKRZYSZÓW
    642
    33-156 Skrzyszów, woj. małopolskie
    REGON: 851660861
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowy oświetlenia ulicznego w Skrzyszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowy oświetlenia ulicznego z lamp LED’owych w Skrzyszowie. W ramach zamówienia należy opracować koncepcję oraz kompletną dokumentację projektowo – kosztorysową budowy oświetlenia ulicznego o długości około 800 mb od drogi powiatowej nr 1357K do działki 1534/7 wzdłuż drogi prowadzącej do zbiornika retencyjnego w Skrzyszowie, zgodnie z załączoną mapą stanowiącą załącznik nr 8 do SWZ.2. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszystkie wymagane uzgodnienia, decyzje administracyjne, pozwolenia, w tym w szczególności prawomocne pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót z uzyskaniem zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia budowy, pozwolenie wodno-prawne, pozwolenia na wycinkę drzew oraz uzyskać zgody w imieniu Zamawiającego od właścicieli działek na realizację inwestycji w formie umów użyczenia oraz uzyskać decyzje od administratorów np. dróg, potoków, itd., o ile będą konieczne.3. Wykonawca zobowiązany jest także uzyskać warunki techniczne gestorów sieci.4. Zamówienie obejmuje wykonanie:1) koncepcji,2) projektów budowlano-technicznych dla każdej branży,3) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,4) czasowej oraz docelowej organizacji ruchu5) mapy do celów projektowych6) kosztorysów.5. Forma opracowania projektu architektoniczno-budowlanego:1) projekt należy wykonać w 4 egzemplarzach w wersji tradycyjnej (wydruk) oraz w wersji elektronicznej – 1 egzemplarz płyt CD w formacie *.pdf.6. Forma opracowania projektu technicznego:1) dokumentację w podziale na projekty branżowe należy wykonać w technice tradycyjnej (opisowej i graficznej) oraz w formie elektronicznej,2) podstawowym wymaganiem jest kompletność pozwalająca na wyspecyfikowanie wszystkich rodzajów robót oraz określenie ich parametrów ilościowych i kosztowych,3) projekt należy wykonać w 4 egzemplarzach w wersji tradycyjnej (wydruk), oraz w wersji elektronicznej – 1 egzemplarz płyt CD w formacie *.pdf.4) aktualną mapę sytuacyjno – wysokościową w skali 1:500 należy przekazać Zamawiającemu w 1 egzemplarzu w wersji tradycyjnej (wydruk), oraz w wersji elektronicznej - 1 egzemplarz płyt CD w formacie *.pdf.7. Forma opracowania przedmiaru robót i opracowań kosztorysowych zgodnie z zawartością projektu wykonawczego:1) struktura podziału projektu wykonawczego (rysunki i specyfikacje) winna znaleźć swe odzwierciedlenie w strukturze podziału kosztorysów,2) przedmiary robót i kosztorysy swoim podziałem mają odzwierciedlać poszczególne branże,3) dokumentację przedmiarowo-kosztorysową należy wykonać w 1 egzemplarzu tradycyjnym z podziałem na przedmiary i kosztorysy oraz przekazać Zamawiającemu wersję elektroniczną na płycie CD w formacie *.pdf oraz wersji edytowalnej w formacie *.zuz, i/lub *.xml i/lub *.puz z podziałem na przedmiary i kosztorysy.8. Forma opracowania Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót:1) opracowania rysunkowe i tekstowe mają być wzajemnie powiązane tak, aby każdy rodzaj roboty budowlanej opisany w ramach specyfikacji, był łatwy do zlokalizowania na rysunkach i w pozycjach przedmiarowych.2) STWiORB należy wykonać w 2 egzemplarzach tradycyjnych oraz przekazać Zamawiającemu wersję elektroniczną na płycie CD w formacie *.pdf.9. Przed rozpoczęciem wykonywania dokumentacji projektowo – kosztorysowej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia koncepcję rozwiązań projektowych dotyczących przedmiotu zamówienia w terminie podanym w rozdz. VI SWZ. Przy zatwierdzaniu koncepcji ustalony zostanie szczegółowy zakres wykonania dokumentacji projektowej w ramach obszaru objętego opracowaną koncepcją.10. Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym proponowane rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe.11. Jeżeli okaże się to konieczne Wykonawca otrzyma od Zamawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania przed organami administracji państwowej oraz instytucjami opiniującymi we wszystkich sprawach związanych z wykonaniem dokumentacji z zastrzeżeniem, że koszty uzyskania niezbędnych dokumentów, uzgodnień itp. ponosić będzie Wykonawca.12. Dokumentacje, o których mowa w ust. 1 będą stanowiły opis przedmiotu zamówienia publicznego w celu wyłonienie wykonawcy przyszłych robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).13. Każda dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. Nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli nie można opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ”lub równoważny”. O propozycji takiego opisu Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego.14. Wykonawca sporządzi przedmiot zamówienia zgodnie z art. 99-103 ustawy z 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.15. Każda dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy. Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, oraz oświadczenie o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy.Jeżeli przedmiot zamówienia zostanie opisany w sposób, o którym mowa w niniejszym ustępie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w opisie przedmiotu zamówienia/dokumentacji stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności. W takim przypadku Wykonawca musi poinformować Zamawiającego o tej sytuacji.16. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 lat (36 miesięcy) gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji i rękojmi za wady na wykonaną dokumentację projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach