Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nikielkowo

Gmina Barczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5148664
  • Data zamieszczenia: 2013-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barczewo
    Plac Ratuszowy 1 1
    11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5148664
    REGON: 51074357400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barczewo.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nikielkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia (z zastrzeżeniem innych postanowień zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ - wzorze umowy) jest w szczególności zaktualizowanie posiadanego przez gminę Projektu budowlano-wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Nikielkowo gmina Barczewo, uzyskanie ponownie zgody właścicieli działek na wybudowanie kanalizacji sanitarnej, wykonanie i przekazanie Zamawiającemu przez wykonawcę pełnej i kompletnej dokumentacji projektowej oraz innych niezbędnych dokumentów wymaganych do zrealizowania przez Zamawiającego inwestycji w postaci sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej dla miejscowości Nikielkowo gmina Barczewo. Wykonawca zobowiązuje się w ramach wykonania przedmiotu umowy, że dokona z odpowiednimi instytucjami i urzędami wznowienia wszelkich uzgodnień technicznych, branżowych, opinii i pozwoleń, które okażą się niezbędne w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, uzyska pozwolenie na budowę inwestycji planowanej przez Zamawiającego oraz będzie sprawował nadzór autorski nad inwestycją realizowaną na podstawie dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie zgodności realizacji robót z projektem i uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie. Dokumentacja projektowa (budowlano-wykonawcza) będzie zawierać w szczególności: 1) zaktualizowanie projektu budowlanego uwzględniającego specyfikę robót budowlanych w zakresie i formie zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 li[ca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120, poz.1133) oraz przepisami Prawa Budowlanego i przepisami szczególnymi - 4 egzemplarze; 2) projekt wykonawczy w zakresie o którym mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego - 4 egzemplarze; 3) przedmiar robót w zakresie o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego - 1 egzemplarz; 4) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 1 egzemplarz; 5) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie i formie zgodnej z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - 1 egzemplarz; 6) kosztorys inwestorski (wraz ZZK) sporządzony zgodnie z wymogami ustalonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( dz. U. Nr 130, poz.1389) - 1 egzemplarz. Wyszczególniona powyżej dokumentacja powinna być również przekazana w wersji elektronicznej na płycie CD. Wykonana dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna pozwolić na etapowanie budowy w oparciu o koncepcję budowy sieci kanalizacji sanitarnej, z uwzględnieniem możliwości realizowania danego etapu samodzielnie pod względem technicznym i technologicznym. Dla zabudowanych działek należy zaprojektować kanalizacyjną studnię przyłączeniową możliwie najbliżej granicy działki po stronie jej właściciela - rzędna projektowanej studni powinna umożliwić włączenie do niej poziomów w istniejących budynkach. Dla działek niezabudowanych i przeznaczonych w miejscowym planie pod zabudowę, należy zaprojektować studnie kanalizacyjne na sieci. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie aktualnych podkładów sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych, powyższe koszta związane są po stronie wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do uaktualnienia wydanych decyzji i uzgodnień, oraz innych dokumentów wymaganych przepisami prawa. Koszt wszelkich czynności związanych z wykonaniem ww. zamówienia ponosi wyłącznie Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się wykonać dokumentację projektową i techniczną, o której mowa powyżej z najwyższą starannością, zgodnie z umową, planem zagospodarowania przestrzennego, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, zgodnie z normami i rysunkami normatywnymi, a także obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Wykonawca w imieniu zamawiającego wystąpi i uzyska pozwolenie na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni. 14.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 14.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 61 9343 1028 0000 0606 2000 0040 z dopiskiem: Wadium na przetarg - Opracowanie projektu budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nikielkowo 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275). 14.4. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe/ ubezpieczeniowe: 1) zobowiązanie banku / towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, 2) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 3) wskazanie sumy gwarancyjnej, 4) wskazanie zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji / ubezpieczonego, 5) wskazanie wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji / ubezpieczyciela, 6) określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. 14.5. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe / poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej / poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. z późn. zm.)): 1) zobowiązanie banku / innej instytucji do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp., 2) wskazanie podmiotu, za który bank / inna instytucja dokonuje poręczenia, 3) dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 4) kwota do wysokości, której bank / inna instytucja będzie zobowiązany, 5) określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 14.6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem, iż jeśli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, zamawiający zatrzymuje wadium z odsetkami, chyba, że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 14.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 14.6. SIWZ, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14.11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.barczewo.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach