Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano wykonawczego, wielobranżowego robót remontowych dla budynku pływalni-Polonez i garażu w OSiR Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20 w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek ogłasza przetarg

  • Adres: 00-983 Warszawa, ul. Ludwika Kondratowicza 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3389587, 3389586 , fax. 022 675 18 83
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
    ul. Ludwika Kondratowicza 20 20
    00-983 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3389587, 3389586, fax. 022 675 18 83
    REGON: 01525966300115
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano wykonawczego, wielobranżowego robót remontowych dla budynku pływalni-Polonez i garażu w OSiR Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2 Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1 Ustalenie, uzasadnionych technologicznie zadań, na które można podzielić prace remon-towe z uwzględnieniem; 2.1.1 technologicznej prawidłowości realizacji robót, 2.1.2 Możliwości etapowania prac remontowych, w miarę posiadanych środków lub senten-cji ugody, 2.1.3 Kolejności wykonania zapewniającej maksymalną ochronę wykonanych elementów, zarówno w czasie eksploatacji przed ukończeniem prac remontowych, jak i w trakcie wy-konywania następnych zadań. W wyniku powyższego podziału należy wskazać, w harmonogramie rzeczowo-finansowym, terminy wykonania poszczególnych zadań. 2.2 Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji, budowlano wykonawczej, dla każdego wydzielonego, jak wyżej (punkt 2.1), zadania odrębnie, wraz z opiniami, uzgodnieniami i sprawdzeniami wynikającymi z przepisów prawa, 2.3 scenariusza pożarowego. 2.4 dokumentacji kosztorysowej w poszczególnych branżach, dla każdego zadania odręb-nie: 2.4.1 kosztorysy inwestorskie - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestor-skiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389), 2.4.2 przedmiary z podziałem na grupy wg Wspólnego Słownika Zamówień, za podstawę do wyliczenia i zestawienia ilości jednostek przedmiarowych należy przyjąć katalogi KNR. Kosztorysy i przedmiary robót, o których mowa w pkt. 2.4.1 i 2.4.2, należy opracować w układzie szczegółowym oddzielnie dla każdego rodzaju robót z podziałem zakresu rzeczo-wego, który umożliwi ustalenie kosztów poszczególnych obiektów inwentarzowych zgodnie z Klasyfikacją Środków Trwałych. W kosztorysach, o których mowa w pkt. 2.4.1, należy ustalić środki trwałe o wartości powyżej 3 500 zł i pozostałe środki trwałe w bazie cen kosz-torysu inwestorskiego. 2.5 Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych we wszystkich bran-żach objętych zakresem dokumentacji - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projekto-wej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), 2.6 Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdro-wia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126), 2.7 Opracowania informacji o wytwarzanych odpadach oraz sposobach gospodarowania wy-tworzonymi odpadami - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), 2.8 Sporządzenia opisu przedmiotu zamówienia we wszystkich branżach - zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), 2.9 Wykonanie dodatkowo kompletu dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach, w tym: a) kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót w formacie ATH oraz PDF (kosztorysy inwe-storskie na oddzielnych płytach CD), b) projekty, uporządkowane w katalogach branżowych, w formacie PDF oraz DOC i XLS a rysunki w DWG (do wersji acad 2000), c) Pozostałe opracowania, opisane w pkt 2.3, 2.5 ÷ 2.8 i 2.10, w formatach PDF oraz DOC. 2.10 Wykonanie innej dokumentacji niezbędnej do realizacji remontu budynków pływalni POLONEZ i garażu w OSiR Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20 w Warszawie. 2.11 Wykonawca zobowiązany jest w szczególności, w uzgodnieniu z Zamawiającym, do opracowania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem art. 29 i art. 30 Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w spra-wie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, w tym do podania parametrów technicznych materiałów i urządzeń, które przez Zamawiającego będą uznane jako równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713270006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000, zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2 Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 wielobranżowych pro-jektów budowy, przebudowy lub modernizacji, budynków zaliczanych do grupy Nr 1268, 1130, 1211, 1220, 1230 wg polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB). Co naj-mniej jedna dokumentacja musi dotyczyć przebudowy lub modernizacji.wśród wykonanych projektów musi być, co najmniej jeden, dla budynku krytej pły-walni lub z basenem pływackim dł. min. 25 m, umiejscowionym wewnątrz budynku, dokumentacja przebudowy lub modernizacji musi obejmować zakresem minimum konstrukcje, przegrody budowlane, instalacje wentylacji mechanicznych oraz instalacje elektryczne. 1.3 Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału tech-nicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą, co najmniej po dwie (2) osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń (do sporządzania i oceny projek-tów), w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, w specjalnościach jn.: a. architektonicznej, bez ograniczeń, b. konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodocią-gowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń, d. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycz-nych, bez ograniczeń. 1.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 75 000,- zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych). 1.5 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w dziale V SIWZ. 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewiden-cji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 usta-wy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści z wzorem formularza przekazanym przez Zamawiającego - załącznik Nr 3 do oferty, 1.3 oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści z wzorem formularza przekazanym przez Zamawiającego - załącznik Nr 4 do ofer-ty, 1.4 wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmio-towi zamówienia wypełniony zgodnie z warunkami opisanymi w dziale V, ustęp 1 pkt 1.2 wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dokumentacji projektowej wy-szczególnionej w wykazie - załącznik Nr 5 do oferty, 1.5 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wypełniony zgodnie z warunkami opisanymi w dziale V ustęp 1 pkt 1.3, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczest-niczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane do projektowania, należą do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnie-nia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik Nr 8 do oferty (wg formularza stanowiącego załącz-nik Nr 5 do SIWZ), 1.6 informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 75 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 10 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach