Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego pn.: Budowa odwodnienia na ul. Milewskiego w Turku

Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kolska Szosa 64
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 222 31 10 , fax. 63 222 31 18
  • Data zamieszczenia: 2015-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
    ul. Kolska Szosa 64 64
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 222 31 10, fax. 63 222 31 18
    REGON: 31108036630113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego pn.: Budowa odwodnienia na ul. Milewskiego w Turku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje min. nw. zakres: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego pn.: Budowa odwodnienia na ul. Milewskiego w Turku. Opracowanie powinno zawierać: -projekt budowlany - 5 egz. -projekt wykonawczy - 4 egz. -kosztorys ofertowy - 2 egz. -kosztorys inwestorski - 2 egz. -przedmiar robót - 2 egz. -szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz. Projekt budowlany, kosztorys ofertowy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy wykonać i przekazać Zamawiającemu również w wersji elektronicznej w formacie edytowalnym. Projekt winien zawierać kompletność wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń w zakresie wymaganym do uzyskania zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych bądź uzyskania pozwolenia na budowę. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do: -uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, jeżeli będzie wymagana do uzgodnienia, -w przypadku wystąpienia kolizji z urządzeniami niezwiązanymi z funkcjonowaniem drogi należy wykonać projekty usunięcia tych kolizji wraz z kosztorysami i specyfikacjami, -pozyskania na własny koszt zaktualizowanych map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500. -uzyskania pozwolenia na budowę lub dokonania zgłoszenia zamiaru budowy, wykonania robót budowlanych -dostarczenie wersji elektronicznej całego projektu budowlanego wraz z kosztorysami i SST na płycie CD w formacie edytowalnym. Wykonawca udziela gwarancji na wykonaną przez siebie usługę na okres 24 miesięcy licząc od dnia jej odbioru przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach