Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 04-022 Warszawa, Walewska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (22) 277-30-27 , , fax. -
- Data zamieszczenia: 2018-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
Walewska 4
04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (22) 277-30-27 , , fax. -
REGON: 1044511900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego oraz budowa elementów infrastruktury towarzyszącej budynkom mieszkalnym, obejmująca instalację oświetlenia chodników, alejek, ścieżek i podwórek na terenie działek nr: 30/1, 60, 65 (obręb nr 3-01-13) i 46 (obręb nr 3-04-02) w Warszawie administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano- wykonawczego oraz budowa elementów infrastruktury towarzyszącej budynkom mieszkalnym, obejmująca instalację oświetlenia chodników, alejek, ścieżek i podwórek na terenie działek nr: 30/1, 60, 65 (obręb nr 3-01-13) i 46 (obręb nr 3-04-02) w Warszawie administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie. 2. Zakres zamówienia obejmuje m. in.: 1) wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 2) uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń, 3) wykonanie prac na podstawie dokumentacji projektowej zaakceptowanej przez Zamawiającego, 4) przygotowanie dokumentacji powykonawczej. Zakres prac określa: program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 12 do SIWZ. 3. Zamawiający oświadcza, że dysponuje nieruchomościami na cele budowlane: działka nr 30/1, 60 i 65 obręb 3-01-13; działka nr 46 obręb nr 3-04-02 w Warszawie. 4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu harmonogram prac opracowany z wyszczególnieniem robót i prac świadczonych przez podwykonawców. Nie przedłożenie harmonogramu prac przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy, równoznaczne będzie z odstąpieniem Wykonawcy od umowy z jego winy. Harmonogram prac sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego będzie stanowił Załącznik nr 4 do umowy. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania robót budowlanych zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 2 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem instalacji elektrycznych w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów, projektantów oraz pracowników administracji. Wymóg ten uznaje się również za spełniony w przypadku zatrudnienia większej liczby osób, zatrudnionych w niepełnym wymiarze pracy, o ile w sumie zatrudnienie to będzie równoważne liczbie 2 pełnych etatów i nie wpłynie to na prawidłowość realizacji zamówienia. 6. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. 7. Zakres prac elektrycznych przewidziany do realizacji przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę opisany jest w punkcie 1.3 programu funkcjonalno-użytkowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełnionego Formularza Oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) dowodu wniesienia wadium – zgodnie z zapisami pkt. 27 SIWZ, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, 4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, 5) dowodów, o których mowa w pkt 29 SIWZ – w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 6) dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 7) oświadczenia czy jest małym albo średnim przedsiębiorcą w rozumieniu art. 105 albo 106 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 584 z późn. zm.). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 8) Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów to: w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 8 do SIWZ. 9) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa pkt – 23.1.4-6 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt 9a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 9b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie oraz budowa studni głębinowej na dz. nr Ew. 95/15 w Parzniewie, Gmina Brwinów
Dodano: 2024-05-07 - Wykonanie kompleksowych dokumentacji projektowych budowy drogi powiatowej Nr 4414W na odcinku Barcice – Janki – Popowo Kościelne.
Dodano: 2024-05-06 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej rozbudowy drogi ul. Granicznej w Wołominie
Dodano: 2024-04-24 - Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy/ rozbudowy dróg gminnych z podziałem na zadania
Dodano: 2024-04-22 - Wyk.dokumentacji projektowo–koszt.w zakresie projektu bud.oraz aranżacji wnętrz, STWiORB, przedm.i koszt.inw.kompleksowego remontu i przebudowy bud.wraz z zagospod.terenu przy ul.Rynek Nowego Miasta 7
Dodano: 2024-04-22 - Przygotowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkiej dokumentacji formalno – prawnej umożliwiającej zrealizowanie inwestycji polegającej na budowie ulicy Kapuckiej
Dodano: 2024-04-17 - Naprawa alejek w Parku Moczydło, w formule zaprojektuj i wybuduj - numer postępowania: 26/ZP/24
Dodano: 2024-04-11 - Wykonanie dokumentacji na remont stopnia wodnego na potoku Żylica w km 15+800 w m. Szczyrk, gm. Szczyrk
Dodano: 2024-04-10 - Opracowanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych niezbędnych do rozbudowy drogi powiatowej – ul. Gierdziejewskiego i Posag 7 Panien.
Dodano: 2024-04-04 - „Prace projektowe- przebudowa dróg gminnych”
Dodano: 2024-04-03