Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego budowy łączników drogowych ul. Polna – Strażacka, ul. Strażacka – Malinowa w Mikołowie, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz pełnienie nadzorów autorskich.

Gmina Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43190 Mikołów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 248 500 , fax. 323 248 400
  • Data zamieszczenia: 2017-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
    Rynek 16
    43190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 248 500, fax. 323 248 400
    REGON: 27625763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego budowy łączników drogowych ul. Polna – Strażacka, ul. Strażacka – Malinowa w Mikołowie, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz pełnienie nadzorów autorskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego budowy łączników drogowych ul. Polna – Strażacka, ul. Strażacka – Malinowa w Mikołowie, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz pełnienie nadzorów autorskich. Zakres opracowania obejmuje: 1) wykonanie koncepcji budowy łączników, 2) aktualizację geodezyjnych podkładów mapowych oraz inwentaryzację sieci uzbrojenia naziemnego i podziemnego, 3) sporządzenie mapy własnościowej terenu wraz z wypisami z rejestru gruntów i kompletem zgód właścicieli działek na wejście w teren celem realizacji robót (jeśli zaistnieje taka konieczność), 4) wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wymagane uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje organów wymaganych przepisami (jeśli zaistnieje taka konieczność), 5) wykonanie badań, odwiertów i oceny stanu technicznego konstrukcji nawierzchni i podłoża i w zależności od wyników badań zastosowanie odpowiedniej technologii przebudowy, 6) wykonanie inwentaryzacji zieleni, 7) sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego robót drogowych w 5 egz. w wersji papierowej oraz elektronicznej na płycie CD- w formacie PDF oraz DWG, wraz z wszelkimi koniecznymi uzgodnieniami uwzględniającymi przepisy ustawy Prawo budowlane, w tym: - zaprojektowanie łącznika drogowego ul. Polna – ul. Strażacka o długości ok. 85 m, - zaprojektowanie łącznika drogowego ul. Strażacka - Malinowa o długości 114 m, - zaprojektowanie oświetlenia ulicznego w technologi LED o na obu łącznikach, - zaprojektowanie odwodnienia nawierzchni łączników (kanalizacja deszczowa), - zaprojektowanie chodnika z kostki betonowej, - w projekcie należy ująć elementy uspokojenia ruchu (wyniesione przejścia, skrzyżowania itp.), - zaprojektowanie przebudowy fragmentów skrzyżowań jeżeli zajdzie taka potrzeba z uwagi na różnice wysokości, 8) określenie kolizji i potrzeby przebudowy drogi wraz z uzyskaniem uzgodnień z właścicielami sieci uzbrojenia terenu oraz wykonanie projektów przebudowy kolidujących sieci, 9) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz na czas prowadzenia robót w 5 egz. i uzyskanie ich zatwierdzenia przez właściwy organ, 10) sporządzenie przedmiaru robót w 4 egz. i kosztorysu inwestorskiego w 2 egz. w programie "NORMA PRO", "NORMA 3" lub kompatybilnym w 5 egz. w wersji papierowej oraz elektronicznej na płycie CD, 11) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, będących przedmiotem projektu w 4 egz. w wersji papierowej oraz elektronicznej na nośniku magnetycznym w formacie PDF, 12) dokonanie niezbędnych uzgodnień branżowych oraz w Zespole ds. Koordynacji Usytuowania Sieci Uzbrojenia Terenu Starostwa Powiatowego w Mikołowie, 13) uzyskanie protokołu ZUD oraz opinii i decyzji wymaganych obowiązującymi przepisami, 14) opracowanie operatu wodnoprawnego oraz uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego dla przedmiotowej inwestycji (o ile zajdzie taka konieczność). 15) Uzyskanie pozwolenia na budowę Starosty Powiatu Mikołowskiego na podstawie wniosku, złożonego wraz z wymaganymi dokumentami. 16) Pełnienie nadzorów autorskich do końca realizacji inwestycji. Wykonawca we wszystkich opracowaniach nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia określając przedmiot zamówienia chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można użyć dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” oraz przedstawione są parametry funkcjonalno – użytkowe, które służą do weryfikacji równoważności. Dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (j.t. Dz. U. z 2013, poz. 1129).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się (zaksięgowane) do upływu terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert), na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie odrzuceniem oferty wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach