Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 44-14-069 (70) , fax. 077 44-14-071
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
ul. Strzelców Bytomskich 7 7
45-084 Opole, woj. opolskie
tel. 077 44-14-069 (70), fax. 077 44-14-071
REGON: 53142158400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 1763 Opole - Komprachcice na odcinku : Chmielowice - Osiny od km 1 + 013,00 do km 2 + 144,00 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego przełożenia trasy odcinka drogi powiatowej nr 1763 Opole - Komprachcice na odcinku : Chmielowice - Osiny od km 1 + 013,00 do km 2 + 144,00 W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące opracowania projektowe, które są przedmiotem niniejszego zamówienia : - wykonanie mapa sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1 : 500, - uzyskanie informacji terenowo-prawnej , - przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu i wystąpienie z wnioskiem do Wójta Gminy Komprachcice o wydanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych . W przypadku wydania przez Wójta Gminy decyzji nakazującej sporządzenie raportu o ochronie środowiska , przygotowanie tego raportu , - opracowanie Projekt budowlanego i wykonawczego wraz z uzgodnieniami branżowymi - uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym ( jeśli będzie wymagana ) , - wykonanie projektu stałej organizacji ruchu i jego zatwierdzenie - uzyskanie pozwolenia na budowę - Opracowanie Dokumentacji przetargowa służącej do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane a służąca do opisu przedmiotu zamówienia ( zgodnie z Rozporządzeniem w tym m.in. Specyfikacje techniczne , przedmiar zg. z w/w Rozporządzeniem , kosztorys ofertowy Projekt budowlano-wykonawczy na nośniku CD. Opracowanie powyższej dokumentacji winno być zrealizowane zgodnie z wszelkimi informacjami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia Jednostka Projektująca zobowiązana jest do : - uzgodnienia - przed przystąpieniem do prac projektowych -z Zamawiającym szczegółów rozwiązań projektowych i innych związanych z planowaną inwestycją - wykonania pomiarów uzupełniających dla celów projektowych - zastabilizowania punktów głównych trasy - wykonanie opracowań geodezyjnych w oparciu o współrzędne państwowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 1300,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w formie: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (poręczenie pieniężne), - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty,o których mowa w art.6b ust 5 pkt2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP SA I O/Opole nr 94 1020 3668 0000 5902 0015 8857 z dopiskiem: Wadium na przetarg P- 20/ 09 Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy odcinka drogi powiatowej Nr 1763 Opole - Komprachcice na odcinku Chmielowice - Osiny Km 1 + 013,00 do km 2 + 144,00 , a dowód wpłaty załączyć do oferty w oryginale lub jego potwierdzoną kopię. Wadium wpłacone w pieniądzu musi być na koncie Zamawiającego w terminie wyznaczonym na składanie ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy lub konsorcja wykonawców (oferta wspólna ) którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004 r oraz spełniają warunki szczegółowe wymienione w SIWZ tj 1) Sytuacja formalno-prawna - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać powyższy warunek. 2 ) Potencjał kadrowy Wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby do pełnienia funkcji : w tym co najmniej - w branży drogowej - min. 5 - letnim stażem pracy i min. 3 lata pracy na stanowisku projektanta ( tj. od dnia uzyskania uprawnień projektowych w branży drogowej) - w branży wodno-kanalizacyjnej - min. 5 - letnim stażem pracy i min. 3 lata pracy na stanowisku projektanta ( tj. od dnia uzyskania uprawnień projektowych w branży wodno-kanalizacyjnej) - 3) Potencjał finansowy Wykonawca musi wykazać się średniorocznym przychodem za ostatnie trzy lata obrotowe ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaż produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 70.000,00 PLN ; 4) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzy projekty budowlano - wykonawcze przebudowy lub budowy drogi o łącznej wartości ( trzech projektów ) co najmniej 200.000 zł Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. osoby podpisujące ofertę): 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) musi zawierać : a) oświadczenie wymienione w pkt. 2.2.(1.) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców ( tzn. na jednym druku pieczątki wszystkich podmiotów a podpis pełnomocnika ) b) dokumenty wymienione w pkt.2.2 . (6) i (7) albo odpowiadające im określone w pkt 3. powinny być złożone przez każdego Wykonawcę osobno ; c) pozostałe dokumenty wymienione w pkt .2.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę . 2.1.Dokumenty stanowiące ofertę ( w rozumieniu KC ) : (1) - wypełniony formularz oferty na załączonym druku (załącznik nr 1) (2) - wypełnione Formularz cenowy na załączonym druku 2.2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (1) - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 3) (2) - wykaz osób, , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór formularza - załącznik nr 4.) W przypadku , gdy Wykonawca wskaże w załączniku osoby , którymi będzie dysponował , musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób . Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) . (3) - wykaz wykonanych usług (wzór formularza - załącznik nr 5) (4)- dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wykazanych w zał. nr 5 (np. referencje, protokoły odbioru usług, inne) (5) - oświadczenie finansowe , że wykonawca ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zmówienia - załącznik nr 6 (6) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione (lub potwierdzone przez wystawiającego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (7) - pełnomocnictwo do podpisywania oferty /do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (8)- dowód wpłacenia /wniesienia wadium. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2.2., ppkt (6), składa odpowiednie dokumenty na zasadach określonych w § 2 i § 4 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w spr. rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kanalizacji sanitarnej - Poborszów, Mechnica, Kamionka - opracowanie dokumentacji
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków Praszka w Przedmościu
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania: Budowa dróg rowerowych i tras pieszo-rowerowych na terenie gminy Turawa na podstawie opracowanej koncepcji (z podziałem na trzy zadania częściowe)
Dodano: 2016-06-22 - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa termomodernizacji budynku Publicznego Gimnazjum nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu oraz montaż dodatkowego źródła wykorzystującego energię odnawialną służącego do podgrzewania c.w.u. w ramach zadania Termomodernizacja budynku PG nr 1 oraz montaż kolektorów słonecznych służących do podgrzewania c.w.u
Dodano: 2016-06-20 - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa termomodernizacji budynku Szkół Miejskich nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu oraz montaż dodatkowego źródła wykorzystującego energię odnawialną służącego do podgrzewania c.w.u. w ramach zadania Termomodernizacja budynku ZSM nr 1 oraz montaż kolektorów słonecznych służących do podgrzewania c.w.u
Dodano: 2016-06-17 - Wykonanie przyłącza do kanalizacji sanitarnej dla budynku mieszkalnego przy ul. Kawalca 52, obręb Śmiłowice, m. Mikołów, pow. mikołowski, woj. śląskie w systemie zaprojektuj i wybuduj. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.18.2016.RB
Dodano: 2016-05-23 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i przebudowa pływalni krytej w Praszce
Dodano: 2016-05-17 - Wykonanie dokumentacji kosztorysowej i projektowej, niezbędnej, do realizacji zadania pn.: Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie gmin Związku Międzygminnego Czysty Region z siedzibą w Kędzierzynie-Koźlu
Dodano: 2016-04-29 - Budowa, przebudowa i modernizacja prawego wału rzeki Odry na długości 150 m - wał poprzeczny gm. Bierawa
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę z rozbudową oczyszczalni ścieków w miejscowości Gościejowice Małe.
Dodano: 2016-04-15