Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi dla Albigowej - Honie

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2012-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi dla Albigowej - Honie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi dla Albigowej - Honie 1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi dla Albigowej - Honie. 1.2. Zakres zamówienia obejmuje teren o pow. ok. 50 ha, na którym znajduje się ok. 40 zabudowań przewidzianych do przyłączenia i odprowadzenia ścieków bytowo - gospodarczych. 1.3. Włączenie do istniejącej sieci kanalizacji wsi Albigowa lub wsi Handzlówka, zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi włączenia wydanymi przez ZGK Gminy Łańcut. Rozwiązanie projektowe winno preferować grawitacyjny system zbierania i odprowadzania ścieków z lokalnymi zbiorczymi przepompowniami projektowanymi w razie uzasadnionej potrzeby. 1.4. Rozwiązanie projektowe winno przewidzieć przyjęcie do projektowanej sieci ścieków z ok. 20 zabudowań zlokalizowanych na terenie sąsiedniej Gminy. W tym celu sieć kanalizacyjna winna być zaprojektowana do administracyjnej granicy Gminy, w miejsce uzgodnione z gmina Chmielnik, w oparciu o realizowany tam projekt sieci kanalizacyjnej 1.5. Zamawiane opracowanie winno zostać wykonane w sposób zapewniający uzyskanie pozwolenia na budowę tzn. w ramach jego należy wykonać m.in.: - koncepcję opracowania i przedstawić ją Zamawiającemu, po której zatwierdzeniu możliwe będą kolejne etapy opracowania W szczególności z przedstawionej koncepcji muszą wynikać następujące kwestie: a) miejsce włączenia ścieków do istniejącej sieci kanalizacyjnej b) miejsce przyjęcia ścieków z sąsiedniej Gminy c) ilość i lokalizacja przepompowni miejsce ich zasilania energetycznego, potrzeba powierzchnia działki pod lokalizację urządzeń przepompowni. - aktualne podkłady mapowe na zakres objęty opracowaniem projektowym, wraz z wypisem i wyrysem z rejestru gruntów, - kompletny wniosek umożliwiający przeprowadzenie postępowania i wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, - kompletny wniosek umożliwiający przeprowadzenie postępowania i wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, - projekt budowlany i wykonawczy wraz z umowami cywilno-prawnymi zawartymi w imieniu Wójta Gminy na wejście w teren działek i wykonanie robót (w przypadku rezygnacji z wykonania przyłącza uzyskanie od właściciela nieruchomości pisemnego oświadczenia) - przedmiar robót wraz z kosztorysem inwestorskim, - specyfikacje techniczne, - informacja BIOZ. 1.6. Zaleca się podział inwestycji na II etapy w sposób pozwalający na ich niezależna realizację i niezależne funkcjonowanie I etapu .Podział ten powinien mieć odzwierciedlenie w części kosztorysowej. 1.7. Wykonanie wszelkich innych opracowań, bez żądania dodatkowej zapłaty, które są konieczne do prawidłowej i pełnej realizacji inwestycji i wynikną w trakcie opracowywania dokumentacji; 1.8. Udzielanie pisemnych wyjaśnień na zapytania oferentów w sprawach opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w trakcie prowadzonego później postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót; 1.9. Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji na podstawie ustawy Prawo Budowlane i ustaleń określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik do niniejszych materiałów przetargowych; 2. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, według szczegółowych założeń określonych w projekcie umowy ( Załącznik nr2 do SIWZ ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych) do dnia 18.12.2012 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone może być w: 1)pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w pkt VIII ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. Dodatkowo kserokopię dokumentu potwierdzającą wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminalancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach