Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg
- Adres: 62-700 Turek, ul. Kolska Szosa 64
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 222 31 10 , fax. 63 222 31 18
- Data zamieszczenia: 2015-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
ul. Kolska Szosa 64 64
62-700 Turek, woj. wielkopolskie
tel. 63 222 31 10, fax. 63 222 31 18
REGON: 31108036630113 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na nw. zadanie: Budowa ulicy Zdrojki Lewe w Turku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje min. nw. zakres: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na nw. zadanie: Budowa ulicy Zdrojki Lewe w Turku Projekt budowlany winien zawierać: - przekroje poprzeczne, - przekroje normalne, - profil podłużny, - szczegóły konstrukcyjne, - wykaz projektowanych zjazdów wraz z podaną kilometracją oraz powierzchnią, - inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew do usunięcia (jeżeli zachodzi konieczność usunięcia drzew) Opracowanie powinno zawierać: - projekt budowlany - 6 egz. - projekt wykonawczy - 5 egz. - kosztorys ofertowy - 2 egz. - kosztorys inwestorski - 2 egz. - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz. - zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome) - 5 egz. Projekt budowlany, kosztorys ofertowy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy wykonać i przekazać Zamawiającemu również w wersji elektronicznej w formacie edytowalnym (np. DOC). Projekt winien zawierać kompletność wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń w zakresie wymaganym do uzyskania decyzji zezwalającej na realizację przedsięwzięcia. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do: - uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - w przypadku wystąpienia kolizji z urządzeniami niezwiązanymi z funkcjonowaniem drogi należy wykonać projekty usunięcia tych kolizji wraz z kosztorysami i specyfikacjami - pozyskania na własny koszt zaktualizowanych map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500. Arkusze map winny być wstęgą o wysokości formatu A-4 - dokonania projektów podziału nieruchomości zajętych pod realizację inwestycji, stanowiących własność osób prywatnych ok. 44 szt. - uzyskania wypisów z ksiąg wieczystych na nieruchomości zajęte pod realizację inwestycji - przedłożenia wykazu z ewidencji gruntów nieruchomości zajętych pod realizację przedsięwzięcia - uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej - wykonania pomiarów, badań i obliczeń technicznych niezbędnych do sporządzenia projektu budowlano - wykonawczego zgodnie z obowiązującymi przepisami - dostarczenie wersji elektronicznej całego projektu budowlanego wraz z kosztorysami i SST na płycie CD w formacie edytowalnym (np. DOC) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100) należy wpłacić na konto Zarządu Dróg Powiatowych w Turku, nr konta GETIN BANK nr konta 08 1560 0013 2037 7341 1000 0003 do dnia 12 czerwca 2015 roku, do godz. 08.00
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulic: Brignoles, Tielt, Bruneck, Glabisza, Halderberge w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Słowackiego i Norwida w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Ogrodowej i Wiosny Ludów w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Wiosennej i Spokojnej w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa drogi gminnej w ulicy Wierzbowej w Bierzglinku
Dodano: 2016-07-27 - wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - postępowanie nr 016/POZ/32/2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3821P w miejscowości Osłonin i Wieleń - dokumentacja projektowa
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę oświetlenia ulicznego dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Odolanów - 2 postępowanie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej budowy ulicy Kasprowicza, Kasztanowej, Długiej, Grabowej, Akacjowej, Jodłowej i Jaworowej, wraz z odwodnieniem w m. Mosina
Dodano: 2016-07-27 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH W ZAKRESIE 4 ODDZIELNYCH ZADAŃ: Zadanie nr 1: Przebudowa ulicy Krańcowej w Kole. Zadanie nr 2: Przebudowa ulicy Kasztanowej w Kole. Zadanie nr 3: Przebudowa ulicy Bema w Kole. Zadanie nr 4: Przebudowa ulicy Krzywej w Kole
Dodano: 2016-07-27