Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania pn. „Budowa żłobka i przedszkola na osiedlu Stare Stawy - projekt budowlany”.

Miasto Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Zaborska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338429311 , fax. +48338429361
  • Data zamieszczenia: 2018-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oświęcim
    Zaborska 2
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. +48338429311, fax. +48338429361
    REGON: 072181787
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania pn. „Budowa żłobka i przedszkola na osiedlu Stare Stawy - projekt budowlany”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania pn. „Budowa żłobka i przedszkola na osiedlu Stare Stawy - projekt budowlany”. Planowana inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Ceglanej w jednostce ewid. Oświęcim, obręb Stare Stawy na działkach nr: 382/6 oraz 382/12. Planowana inwestycja znajduje się na terenach, dla których obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego przyjęty uchwałą nr LII/1001/18 Rady Miasta Oświęcim z dnia 29 sierpnia 2018 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w Oświęcimiu przy ul. Ceglanej obejmującego działki nr 382/6, 382/12. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budynku żłobka wraz z oddziałami przedszkolnymi. Część dotycząca żłobka przewidziana jest dla 96 dzieci, także dzieci niepełnosprawnych, z podziałem na 3 grupy wiekowe: do 1 roku życia – 16 dzieci; od 1 do 2 roku życia – 2 grupy po 16 dzieci; powyżej 2 roku życia – 2 grupy po 24 dzieci. Część dotycząca przedszkola przeznaczona będzie dla 100 dzieci, także dzieci niepełnosprawnych, z podziałem na 4 grupy wiekowe: 3-, 4-, 5- i 6-ciolatki. Każda z sal powinna być podzielona na dwie strefy: przestrzeń do zabawy i odpoczynku oraz przestrzeń do spożywania posiłków. Pomieszczenia pozostałe: sala do rehabilitacji dziecięcej; sala do integracji sensorycznej; biuro dyrektora; pomieszczenia socjalne z toaletami dla personelu; kuchnia – może być wspólna dla obu oddziałów; pomieszczenie gospodarcze; magazyn na dekoracje/pomoce/zabawki większych gabarytów; szatnie; wózkownia. Z uwagi na udostępnienie budynku dzieciom niepełnosprawnym konieczne będzie wyposażenie go w dźwig osobowy. W opracowanej dokumentacji Wykonawca ujmie także zagospodarowanie działek objętych zakresem, z uwzględnieniem placów zabaw odpowiednich dla każdej z grup wiekowych, odrębnych dla żłobka i dla przedszkola. Przewiduje się także w obrębie działek inwestycyjnych, lokalizację możliwie jak największej ilości miejsc parkingowych służących personelowi oraz rodzicom dzieci korzystających z placówki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (tj. dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach