Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadań Budowa ulicy Sadowej w Lubawie i Budowa ulicy Wiśniowej w Lubawie

Burmistrz Miasta Lubawa ogłasza przetarg

  • Adres: 14-260 Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6455300 , fax. 089 6452558
  • Data zamieszczenia: 2014-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Lubawa
    ul. Rzepnikowskiego 9a 9a
    14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6455300, fax. 089 6452558
    REGON: 51001158900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadań Budowa ulicy Sadowej w Lubawie i Budowa ulicy Wiśniowej w Lubawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Wspólny słownik zamówień CPV: 71.22.00.00-6 Usługi projektowania architektonicznego 3.2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlano - wykonawczych dla zadań pn.: a) Budowa ulicy Sadowej w Lubawie b) Budowa ulicy Wiśniowej w Lubawie 3.3. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego pn. Budowa ulicy Sadowej w Lubawie wraz z materiałami niezbędnymi do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (decyzja ZRiD) w myśl ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194, z późn. zm.). Ponadto należy opracować dokumentację geodezyjno - prawną niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych. Teren objęty opracowaniem - ulica Sadowa w Lubawie (od skrzyżowania z ul. 19 Stycznia do skrzyżowania z ul. Przemysłową). Długość projektowanej drogi - około 830 mb. Założenia projektowe: a) Branża drogowa: budowa jezdni o nawierzchni bitumicznej z przystosowaniem dla ruchu ciężkiego, szerokość jezdni - 6m, budowa jednostronnej ścieżki pieszo - rowerowej o nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk szerokość - 3,0m. b) Branża sanitarna: budowa kanalizacji deszczowej z uwzględnieniem możliwości włączenia posesji przylegających do drogi (do 30% powierzchni przyległych działek), przebudowa kolizji sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. c) Branża elektryczna: budowa oświetlenia ulicznego, przebudowa kolizji energetycznych. d) Branża telekomunikacyjna - przebudowa kolizji sieci telekomunikacyjnej. e) Przebudowa kolizji wyżej niewymienionych - jeśli występują. 3.4. W zakres zadania wchodzi opracowanie następującej dokumentacji: a) Opracowanie lub uzyskanie materiałów wyszczególnionych w art. 11d ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194 z późn. zm.) , a w szczególności: mapa do celów projektowych, mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami, opinia właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków - jeżeli jest wymagane, pozwolenie wodnoprawne wraz z opracowaniem operatu wodnoprawnego - jeżeli są wymagane, dokumentacja geodezyjno - prawna niezbędna do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych, materiały do uzyskania decyzji o zezwoleniu na wycinkę drzew wraz z uzyskaniem w/w decyzji. b) Projekt koncepcyjny (2 egzemplarze) w skład którego wchodzi: projekt koncepcyjny budowy ulicy Sadowej w Lubawie na podkładzie geodezyjnym ze wskazaniem terenów do wykupu/przejęcia oraz podaniem powierzchni tych terenów, dokumentacja geotechniczna podłoża gruntowego. c) Projekt budowlany z dokładnością projektu wykonawczego, ze wszystkimi wymaganiami i uzgodnieniami (5 egzemplarzy) z zakresu: dokumentacja geodezyjno - prawna podziału działek - materiały niezbędne do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (decyzja ZRiD) zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. O szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194, z późn. zm.), zagospodarowanie terenu z uwzględnieniem przyległych terenów zielonych, branża drogowa - opracowanie budowy drogi wraz z ciągami pieszo - rowerowymi, branża sanitarna - budowa kanalizacji deszczowej oraz opracowanie przebudowy kolizji sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej), branża elektryczna - budowa oświetlenia ulicznego oraz przebudowa kolizji energetycznych, branża telekomunikacyjna - przebudowa kolizji, przebudowa kolizji sieci wyżej nie wymienionych - jeżeli występują, pozostałe opracowania i uzgodnienia niezbędne do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (decyzja ZriD). d) Docelowy projekt organizacji ruchu (3 egzemplarze). e) Dokumentacja geodezyjno - prawna niezbędna do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych. f) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (3 egzemplarze). g) Opracowanie przedmiarów robót (3 egzemplarze). h) Opracowanie kosztorysów inwestorskich (3 egzemplarze). i) Wersja elektroniczna w/w opracowań (1 egzemplarze na nośniku CD). Format plików: pliki rysunkowe - (.dwg), pliki tekstowe - (.doc), pliki kosztorysowe - (.kst), ponadto wszystkie pliki wraz ze skanami uzgodnień i opinii w formacie (.pdf). 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania wszelkich niezbędnych materiałów do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (decyzja ZRiD) ww zadania. 3.6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (decyzja ZRiD) łącznie z kosztami uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii itp. 3.7. Terminy: a) przedstawienie koncepcji  budowy ulicy Sadowej w Lubawie zgodnie z punktem 3.4. b) - do 16.06.2014r. b) data przekazania Zamawiającemu kompletnej  dokumentacji niezbędnej do uzyskania  decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (decyzja ZRiD) zgodnie z punktem 3.4 c) i 3.4. d) - do 30.09.2014r. c) data przekazania Inwestorowi pozostałej dokumentacji wyszczególnionej w punktach 3.4. e). - 3.4. i). - 14 dni od dnia uzyskania decyzji ZriD. 3.8. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę aby wycenie uwzględnił stabilizację granic działek po podziałach. 3.9. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego pn. Budowa ulicy Wiśniowej w Lubawie wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę. Założenia projektowe: a) Branża drogowa - budowa ciągu pieszo - jezdnego o szerokości 6m, nawierzchnia z kostki betonowej typu trylinka. b) Branża sanitarna: budowa kanalizacji deszczowej z uwzględnieniem możliwości włączenia posesji przylegających do drogi (do 30% powierzchni przyległych działek), przebudowa kolizji sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. c) Branża elektryczna - przebudowa kolizji. d) Branża telekomunikacyjna - przebudowa kolizji. e) Przebudowa kolizji wyżej niewymienionych - jeśli występują. 3.10. W zakres zadania wchodzi opracowanie następującej dokumentacji: a) Projekt koncepcyjny (2 egzemplarze) w skład którego wchodzi: projekt koncepcyjny budowy ulicy Wiśniowej w Lubawie na podkładzie geodezyjnym, dokumentacja geotechniczna podłoża gruntowego. b) Projekt budowlany z dokładnością projektu wykonawczego, ze wszystkimi wymaganiami i uzgodnieniami (5 egzemplarzy) z zakresu: zagospodarowanie terenu z uwzględnieniem przyległych terenów zielonych, branża drogowa - opracowanie budowy ciągu pieszo - jezdnego, branża sanitarna - budowa kanalizacji deszczowej oraz opracowanie przebudowy kolizji sieci , branża elektryczna - przebudowa kolizji, branża telekomunikacyjna - przebudowa kolizji, przebudowa kolizji sieci wyżej nie wymienionych - jeżeli występują, pozostałe opracowania i uzgodnienia niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. c) Docelowy projekt organizacji ruchu (3 egzemplarze) d) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (3 egzemplarze). e) Opracowanie przedmiarów robót (3 egzemplarze). f) Opracowanie kosztorysów inwestorskich (3 egzemplarze). g) Wersja elektroniczna ww opracowań (2 egzemplarze na nośniku CD). Format plików: pliki rysunkowe - (.dwg), pliki tekstowe - (.doc), pliki kosztorysowe - (.kst), ponadto wszystkie pliki wraz ze skanami uzgodnień i opinii w formacie (.pdf). 3.11. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania wszelkich niezbędnych materiałów do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę. 3.12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę. 3.13. Terminy: a) przedstawienie koncepcji  budowy ulicy Wiśniowej w Lubawie - do 16.06.2014r. b) data złożenia dokumentacji w Starostwie Powiatowym w Iławie celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę - do 30.09.2014r. c) data przekazania Inwestorowi pozostałej dokumentacji wyszczególnionej w punkcie 3.10 lit. b) -3.10. lit. g) - 7 dni od dnia uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. 3.14. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, aby przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie. 3.15. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z wymogami Zamawiającego, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej, oraz wymogami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł. (słownie: tysiąc złotych, 00/100). 8.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 8.4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiają­cego: Bank Spółdzielczy w Lubawie nr 89 8832 0001 1001 0000 0332 0004. 8.5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy przed upływem terminu składania ofert zdeponować w oryginale w kasie Urzędu, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. Dokument wadialny nie może zawierać zapisów ograniczających uprawnienia Zamawiającego wynikające z ustawy. 8.6. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawa.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach