Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego budowy ulicy Gościnnej w m. Nowiny

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2010-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego budowy ulicy Gościnnej w m. Nowiny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie projektu budowlano - wykonawczo - kosztorysowego budowy ulicy Gościnnej w m. Nowiny. 1. Szczegółowy zakres prac projektowych oraz uwarunkowania: - zakres opracowania obejmuje odcinek o długości ok. 600 m licząc od włączenia z ul. Wspólną w m. Aleksandrówka, -budowa ulicy o nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych typu zamkniętego na podbudowie z kruszywa, -obustronne wykonanie zjazdów i dojść do posesji o nawierzchni z kostki brukowej kolorowej, -jednostronne wykonanie ciągu pieszego o nawierzchni z kostki brukowej kolorowej, -uwzględnić włączenie ulic wynikających z obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego dla m. Nowiny, -oznakowanie pionowe i poziome zgodnie z obowiązującymi przepisami, -dostosowanie niwelety ulicy Gościnnej i geometrii ulicy do istniejącego i planowanego zagospodarowania terenu, -niweletę zaprojektować w sposób uwzględniający prawidłowe odwodnienie projektowanej ulicy i przyległego terenu poprzez układ odwodnienia z zastosowaniem systemu komór drenażowych, lub systemu skrzynek retencyjno - rozsączających zapewniających odwodnienie projektowanej ulicy jak również zlewnie z ulicy Wspólnej i przyległego terenu, Odbiornik lokalizować w okolicy włączenia z ulica Wspólną, -przebudowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego, -przebudowa kolidujących linii energetycznych, -wytyczenie pasa drogowego - wykonanie projektu podziału działek pod pas drogowy ok. 100 działek, -przebudowa ogrodzeń wchodzących w wytyczony pas drogowy, -szerokość pasa drogowego zgodna z obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego oraz rozporządzeniem z dnia 2 marca 1999r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, dopuszcza się zmniejszenie szerokości pasa drogowego zgodnie z zapisami art. 7 niniejszego rozporządzenia, -kolizje według wytycznych zarządców i dysponentów sieci, -pozostałe prace wynikające ze zmiany geometrii ulicy w wyniku zaproponowanych rozwiązań, a niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, Inne postanowienia -istniejąca nawierzchnia - gruntowa, -teren charakteryzuje się zabudową jednorodzinną, zagrodową, -teren wyposażony jest w infrastrukturę techniczną, 2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do; 2.1 wykonania projektu budowlanego i wykonawczego w stopniu dokładności, czytelności i szczegółowości niezbędnym do realizacji zadania, uwzględniającego między innymi: -wykonanie dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, -uzyskanie aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych dla potrzeb projektowych terenu objętego zamówieniem, -wykonaniu projektu podziału działek pod projektowaną drogę, -uzyskanie wypisów z rejestru gruntów, w tym dla działek sąsiadujących z trasą inwestycji, -dokonanie pomiarów geodezyjnych w terenie wraz z kontrolną inwentaryzacją stanu istniejącego, niezbędnych do wczesnego korygowania ewentualnych rozbieżności pomiarowych, -uzyskanie wszystkich wymaganych obowiązującymi na dzień składania projektu przepisami decyzji, zgód, opinii, ekspertyz, uzgodnień wynikających z wydanych decyzji oraz przepisów szczególnych, -opracowanie wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej, -zgodnie z wymaganiami ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, -opracowanie i uzgodnienie projektu stałej organizacji ruchu, -uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków technicznych zarządców sieci i wytycznych dla planowanego przedsięwzięcia, -inwentaryzację zieleni oraz w przypadku konieczności wycinki drzew kolidujących z trasą zadania, złożenie w imieniu zamawiającego wymaganych dokumentów na wycinkę drzew, -sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, -wykonanie dokumentacji geotechnicznej w obszarze przedmiotowego terenu, w zakresie koniecznym do prawidłowego zaprojektowania i realizacji inwestycji, -uzyskanie, w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji, - wszystkie niezbędne koszty, 2.2 Sporządzenia przedmiarów robót (z podziałem na branże), zawierających zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót, wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych z podziałem na grupy robót wg Wspólnego Słownika Zamówień. 2.3 Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego (z podziałem na branże), w oparciu o obowiązujące przepisy z uwzględnieniem konieczności jednokrotnego sporządzenia, w każdym czasie, nieodpłatnie na życzenie zamawiającego, aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 3 lat od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 2.4 Wykonanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, zawierającej wymagania niezbędne dla określenia standardu i jakości wykonania robót , w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót i odbioru robót, z uwzględnieniem podziału na grupy robót wg Wspólnego Słownika zamówień, 2.5 w razie konieczności wykonanie projektu usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną obejmującego przełożenie, wymianę, lub przebudowę uzbrojenia wraz z uzyskaniem warunków technicznych od właścicieli i użytkowników przebudowywanej infrastruktury (w tym ogrodzenia), uzgodnieniem dokumentacji projektowej, przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim ( 6 egz.), 3Forma dokumentacji projektowej: a)papierowa, w następujących ilościach egzemplarzy: -projekt budowlany - po 6 egz. każdej z branż, -projekt wykonawczy - po 6 egz. każdej z branż, -przedmiar robót - po 1 egz. każdej z branż, -kosztorys inwestorski - po 1 egz. każdej z branż, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - po 4 egz. każdej z branż, b)elektroniczna, w zakresie jak w pkt. a, jako oddzielne pliki na nośniku CD-R - 2 egz. z wyłączeniem kosztorysu inwestorskiego zapisanego na oddzielnej płycie CD-R - 2 egz. W razie konieczności raport oddziaływania na środowisko na oddzielnej płycie CD-R - 2 egz. Kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót należy sporządzić zapisem w formacie elektronicznym czytanym (kompatybilnym) przez posiadany przez Zamawiającego program Norma 3 lub wyższa. 4.Zasady obowiązujące przy opracowaniu dokumentacji projektowej: a)Wykonawca, w terminie do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy, przedstawi Zamawiającemu koncepcję w zakresie niezbędnych rozwiązań technicznych, wysokościowych i lokalizacyjnych, która po zatwierdzeniu przez Zamawiającego stanowić będzie podstawę dalszych prac projektowych. Ostateczna wersja koncepcji będzie poprzedzona wstępnymi uzgodnieniami z opiniodawcami i Zamawiającym. b)dokumentacja projektowa co do zakresu i formy musi być opracowana zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. - w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072), zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy, przepisami odrębnymi, obowiązującymi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, przy zastosowaniu materiałów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania, musi zawierać wymagane opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, stanowić podstawę do uzyskania decyzji zezwalającej rozpoczęcie robót. c)kosztorys inwestorski musi być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym ( Dz.U. z dnia 8 czerwca 2004r., Nr 130, poz. 1389). Kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót musi obejmować zakres robót koniecznych do wykonania inwestycji i być zgodny z zakresem wynikającym z dokumentacji projektowej. d)przedmiot zamówienia musi być określony i opisany zgodnie z postanowieniami Ustawy Prawo zamówień publicznych bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że będzie to uzasadnione specyfiką zamówienia, za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszyć będą wyrazy (lub równoważny) Opis techniczny musi zawierać wszelkie informacje dotyczące przyszłego zadania inwestycyjnego w sposób precyzyjny, jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Do opisu przedmiotu zamówienia Wykonawca zastosuje nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień. e)dokumentacja projektowa musi uwzględniać wszelkie roboty niezbędne do zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym roboty rozbiórkowe, demontażowe, odtworzeniowe; zabezpieczenie, przełożenie, wymianę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej. f)wykonawca ma obowiązek udzielania wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań na każdym etapie projektowania i realizacji zadania na podstawie projektu, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, g)dokumentacja projektowa będzie wykorzystana przez Zamawiającego do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest nieodpłatnie, na żądanie Zamawiającego wydawać opinie i udzielać pisemnych odpowiedzi na zapytania Zamawiającego i uczestników postępowania przetargowego oraz w razie konieczności dokonać zmian i uzupełnień dokumentacji projektowej na etapie przygotowania i prowadzenia postępowania o zamówienie publiczne, aż do jego zakończenia. h)przywołane powyżej przepisy prawa nie zwalniają Wykonawcy ze stosowania, przy opracowaniu dokumentacji projektowej obowiązujących, aktualnych przepisów prawnych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. W przypadku zmiany przepisów prawa w czasie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia zmian prawnych i oddania przedmiotu umowy z zachowaniem aktualnych przepisów prawnych. Dokumentacja projektowa musi być opracowana w takim zakresie szczegółowości, by możliwe było uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień i zatwierdzeń oraz pozwoleń wymaganych przez Prawo budowlane oraz wynikających z innych ustaw, i)pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót budowlanych do czasu wykonania i odbioru robót budowlanych realizowanych w oparciu o dokumentację projektową, j)wykonawca odpowiadać będzie wobec zamawiającego za wady fizyczne i prawne projektu, jeżeli po odbiorze projektu, a w trakcie jego realizacji wyjdą na jaw wady wyłączające lub ograniczające przydatność projektu, zamawiający niezwłocznie o ich wystąpieniu powiadomi autora projektu, który dokona na swój koszt zmian gwarancyjnych przez usunięcie wad albo przez wymianę całości lub części projektu. Okres gwarancji ulegnie wówczas przedłużeniu odpowiednio: -w przypadku usunięcia wad - o okres wykonania naprawy, -w przypadku dokonania wymiany - o następne 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach