Przetargi.pl
OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO WIELOBRANŻOWEGO: 1.ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I ZAGOSPODAROWANIE TERENU SZKOŁY – UL. SZARYCH SZEREGÓW 6 W SUCHEDNIOWIE 2. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PRZY UL. SZARYCH SZEREGÓW 6 W SUCHEDNIOWIE

Gmina Suchedniów ogłasza przetarg

  • Adres: 26130 Suchedniów, ul. Fabryczna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2543002, 2543485 , fax. 412 543 485
  • Data zamieszczenia: 2016-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchedniów
    ul. Fabryczna 5
    26130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2543002, 2543485, fax. 412 543 485
    REGON: 29100991700
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO WIELOBRANŻOWEGO: 1.ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I ZAGOSPODAROWANIE TERENU SZKOŁY – UL. SZARYCH SZEREGÓW 6 W SUCHEDNIOWIE 2. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PRZY UL. SZARYCH SZEREGÓW 6 W SUCHEDNIOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Lokalizacja inwestycji: GMINA SUCHEDNIÓW ul. Szarych Szeregów 6 (nr ewid. geod. 3185/4, 3185/2) 26-130 Suchedniów powiat skarżyski, województwo świętokrzyskie II. Opis przedmiotu zamówienia: OPIS TECHNICZNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO WIELOBRANŻOWEGO: 1.ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I ZAGOSPODAROWANIE TERENU SZKOŁY – UL. SZARYCH SZEREGÓW 6 W SUCHEDNIOWIE 2. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PRZY UL. SZARYCH SZEREGÓW 6 W SUCHEDNIOWIE ZAKRES RZECZOWY DO REALIZACJI Zakres usługi obejmuje opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego rozbudowy, przebudowy i zagospodarowania terenu szkoły i termomodernizacji obiektów – ul. Szarych Szeregów 6 w Suchedniowie. Przedmiot opracowania projektu budowlanego: 1.ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I ZAGOSPODAROWANIE TERENU SZKOŁY – UL. SZARYCH SZEREGÓW 6 W SUCHEDNIOWIE Etap I: - modernizacja – roboty wewnętrzne - przebudowa kuchni i stołówki, - posadzki – ok. 1240,00 m2, - roboty malarskie: - ściany – ok. 5080,00 m2, - sufit – ok. 2190,00 m2, - sanitariaty – 5 węzłów – przystosowanie dla dzieci w różnych grupach wiekowych, - sala komputerowa, wyposażenie - tablice interaktywne, rzutnik multimedialny, projektor – 8 kpl. - wyposażeni sal lekcyjnych – ławki, krzesła, meble szkolne – 8 kpl. itp., - przystosowanie obiektu dla osób, uczniów niepełnosprawnych - 1kpl. Etap III: - rozbudowa – sala gimnastyczna średnia w wymiarach 36,00m x 19,00 m = 684,00 m o wysokości w najniższym punkcie H = 7,00 m, wraz z wyposażeniem i zapleczem, - szatnie z wyposażeniem, - zagospodarowanie terenu: - boisko o nawierzchni z trawy sztucznej 30,00 m x 62,00 m = 1860,00m2, - boisko wielofunkcyjne z poliuretanu 19,10 m x 32,10 m = 613,11m2, - plac zabaw, oświetlenie zewnętrzne, chodniki, zieleń, mała architektura itp. - odwodnienie boiska i terenów przyległych - należy włączyć do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w ul. Szarych Szeregów w Suchedniowie, - obiekt spełniający wymogi dostępności dla osób niepełnosprawnych – 1 kpl. 2. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PRZY UL. SZARYCH SZEREGÓW 6 W SUCHEDNIOWIE Etap II zgodnie z Audytem energetycznym budynku Szkoły przy ul. Szarych Szeregów w Suchedniowie: - modernizacja przegrody Strop zewnętrzny – wymagana grubość dodatkowej warstwy izolacji termicznej: 24 cm – DACH, - modernizacja przegrody Ściana zewnętrzna – wymagana grubość warstwy izolacji termicznej: 16 cm – FASADA, - modernizacja przegrody Ściana zewnętrza sala – wymagana grubość dodatkowej warstwy izolacji termicznej: 9 cm – FASADA, - modernizacja przegrody Strop zewnętrzny sala – wymagana grubość dodatkowej warstwy izolacji termicznej: 13 cm – DACH, - modernizacja grupy przegród :Okna 2,3” ‘Wentylacja grawitacyjna’ – wymagany współczynnik U dla nowej stolarki: 0,900 W/(m2xK), - modernizacja grupy przegród „Okna 1,8” ‘Wentylacja grawitacyjna’ - wymagany współczynnik U dla nowej stolarki: 0,900 W/(m2xK), - modernizacja grupy przegród „Drzwi” ‘Wentylacja grawitacyjna’ - wymagany współczynnik U dla nowej stolarki: 1,300 W/(m2xK), - modernizacja instalacji grzewczej – wymiana wewnętrznej sieci c.o., wymiana grzejników na płytowe, montaż zaworów termostatycznych, uruchomienie systemu regulacji pogodowej, - wymiana tradycyjnych opraw oświetleniowych wewnętrznych żarowych i świetlówkowych na oprawy LED, - montaż paneli PV (fotowoltaika) w celu produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne, instalacja o wielkości 39 kW. Zakres do Etap I, II, III: - wykonanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych, - wykonanie szczegółowej inwentaryzacji infrastruktury naziemnej i podziemnej obiektu, -opracowanie projektu budowlanego, wykonawczego wraz z wymaganymi uzgodnieniami i opiniami – 5 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej, - zakup przez Jednostkę projektową projektu sali gimnastycznej typowego do realizacji i adaptacji, zatwierdzonego przez Zamawiającego. (Przez pełnowymiarową salę gimnastyczną rozumie się obiekt posiadający pomieszczenie jednoprzestrzenne o wymiarach poziomego rzutu budowlanego ograniczonego elementami ścian, słupów lub innych stałych przeszkód konstrukcji bądź wyposażenia stałego niebędącego wyposażeniem sportowym, wymiarach 19m x 36m. Wysokość pomieszczenia w najniższym jego punkcie powinna być nie mniejsza niż 7m wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi tj. węzły sanitarne (damski, męski, przystosowany dla osób niepełnosprawnych), szatnie (damska, męska oraz szatnia ogólna dla wszystkich uczniów), pokój nauczycieli w-f, magazyn sprzętu sportowego, magazyn dla obsługi boisk sportowych). - zakup przez Jednostkę projektową projektu boiska o nawierzchni z trawy sztucznej „ORLIK” typowego do realizacji i adaptacji, zatwierdzonego przez Zamawiającego, -opracowanie Planu BIOZ dla projektu, -opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – 5 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej, -opracowanie pełnego kosztorysu inwestorskiego w 1 egz. papierowej i przedmiaru robót w 5 egz. i 1egz.w wersji elektronicznej, -opracowanie projektu zagospodarowania terenu – 5 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej, -wystąpienie do Starostwa Powiatu Skarżyskiego i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwolenie na budowę (Ustawa z dna 07.07.1994 r. – Prawo budowlane – z późn. zm.*), - wystąpienie do Starostwa Powiatu Skarżyskiego w celu zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych*, -wystąpienie i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia – przeprowadzenie procedury środowiskowej OOŚ. -uzyskanie deklaracji organu odpowiedzialnego za monitorowanie Obszarów NATURA 2000, * w zależności od zakresu rzeczowego projektu. UWAGA - Wszystkie projekty muszą zawierać instrukcje obsługi, eksploatacji oraz uzgodnienia z Zamawiającym. - Wykonawca będzie reprezentował Zamawiającego i występował w jego imieniu w sprawach związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę na podstawie otrzymanego od Zamawiającego upoważnienie do reprezentowania. - Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej. Projekt musi uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Zgodnie z art. 29 ust. 5 Ustawy Pzp: W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp: Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób: posiadających uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej – koordynator projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach