Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysów, wraz z wymaganymi uzgodnieniami na remont pomieszczeń w Dworku w Brniu w ramach zadania pn. Rewaloryzacja i konserwacja zabytkowego Zespołu Dworsko - Parkowego w Brniu

Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Berka Joselewicza 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (014) 6422431 w.232
  • Data zamieszczenia: 2010-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu
    ul. Berka Joselewicza 5 5
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. (014) 6422431 w.232
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.dabrowa.okay.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysów, wraz z wymaganymi uzgodnieniami na remont pomieszczeń w Dworku w Brniu w ramach zadania pn. Rewaloryzacja i konserwacja zabytkowego Zespołu Dworsko - Parkowego w Brniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oraz kosztorysów wraz z wymaganymi pozwoleniami i uzgodnieniami na remont pomieszczeń w Dworku w Brniu w ramach zadania pn. Rewaloryzacja i konserwacja zabytkowego Zespołu Dworsko - Parkowego w Brniu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego dla dworku w którym funkcjonuje Centrum Polonii - Ośrodek Kultury, Turystyki i Rekreacji w Brniu: - architektura : przebudowa niektórych pomieszczeń użytkowych, przebudowa węzłów sanitarnych, przebudowa dwóch klatek schodowych, dostosowanie do przepisów dróg ewakuacyjnych w całym budynku, Parter pomieszczenia użytkowane: hall, 2 pomieszczenia administracyjne, 3 sale konferencyjne, toaleta dla personelu -należy pozostawić bez zmian, Pozostałe pomieszczenia na parterze dworku należy przystosować jako: - 2 sale do prowadzenia zajęć kulturalnych, - dwie toalety ogólnodostępne dla korzystających z Ośrodka w tym co najmniej jedna umożliwiająca dostęp dla osób niepełnosprawnych, - pomieszczenia byłej kuchni na pracownię gastronomiczną z zapleczem, - pozostałe pomieszczenia należy dostosować na potrzeby ośrodka kultury (magazyny, garderoby, pomieszczenia socjalne, ciągi komunikacyjne) Piętro Pomieszczenia na piętrze należy przeznaczyć na miejsca noclegowe - pokoje z łazienkami, (w zależności od możliwości technicznych i w uzgodnieniu z Zamawiającym, część pokoi można zaprojektować uwzględniając korzystanie ze wspólnej łazienki i toalet) Piwnice, strych i elewacje nie wchodzą w zakres zamówienia. Powierzchnia i rozmieszczenie pomieszczeń są przedstawione w załącznikach nr 6 i 7 do niniejszej specyfikacji - konstrukcja (zakres w/g architektury) - wewnętrzne instalacje wod-kan., c.o. i c.w.u., wentylacja grawitacyjna (zakres w/g architektury) - wewnętrzne instalacje elektryczne (zakres w/g architektury) - projekt dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych - informacja o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia - charakterystyka energetyczna budynku - uzyskanie wymaganych uzgodnień i decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - delegatura w Tarnowie - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - kosztorys ofertowy i inwestorski. Dokumentację należy sporządzić w wersji papierowej (4 sztuki) oraz w wersji elektronicznej. Dokumentacja ma odpowiadać wymaganiom Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz.2072 z późn. zm.) 2. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych. 3. Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych. 4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ustawy Wspólny słownik zamówień (CPV): 71.25.00.00-5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdabrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach