Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ogłasza przetarg
- Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Chopina 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 212-80-68 , fax. (032) 212-80-69
- Data zamieszczenia: 2010-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Chopina 4 4
43-200 Pszczyna, woj. śląskie
tel. (032) 212-80-68, fax. (032) 212-80-69
REGON: 27629196300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlanego przebudowy ulicy Studzienickiej w Piasku wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Katowicką i ul. Dworcową - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego opisu przedmiotu zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na realizację zadania: Opracowanie projektu budowlanego przebudowy ulicy Studzienickiej w Piasku wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Katowicką i ul. Dworcową. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami technicznymi opracowanymi przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, wraz z uzgodnieniami, opiniami i pozwoleniami niezbędnymi do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r., Nr 193, poz.1194 z późniejszymi zmianami). Szczegółowy zakres opracowania projektowo - kosztorysowego obejmuje wykonanie: a) Mapa z naniesieniem projektowanego zadania, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejącego uzbrojenia terenu (w skali 1: 1000 lub 1:500), b) Mapa do celów projektowych (1 egz. z klauzulą dla Zamawiającego + egz. dla potrzeb projektowania ), c) Analiza powiązania drogi z innymi drogami publicznymi (5 egz.), d) Materiały do regulacji pasa drogowego oraz mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami (3 egz.), e) Określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu (5 egz.), f) Pomiar ruchu drogowego (3 egz.), g) Projekt budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu (5 egz.), h) Projekt wykonawczy (5 egz.), i) Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (oryginał i 4 kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem dołączone do każdego z projektów) j) Raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko - fakultatywnie (3 egz.), k) Pozwolenie wodno prawne (oryginał + 4 kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem, dołączone do każdego z projektów). l) Zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów kolidujących z rozwiązaniami projektowymi na terenie nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków (oryginał + 4 kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem, dołączone do każdego z projektów) - fakultatywnie m) Inwentaryzacja zadrzewienia i zakrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowymi oraz plan wyrębu (3 egz.), n) Projekt zmiany organizacji ruchu na czas budowy (4 egz.), o) Projekt docelowej organizacji ruchu (4 egz.), p) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (5 egz.), q) Przedmiar robót w układzie technologicznym dla każdej branży oraz w układzie specyfikacyjnym (TER) (5 egz.), r) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (5 egz.), s) Kosztorys inwestorski dla wszystkich branż - układ szczegółowy i uproszczony (5 egz.) oraz w formie TER, t) Uzyskanie pozostałych opinii, pozwoleń, postanowień i decyzji wymaganych przez Ustawę z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, - tekst jednolity : Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz.1194. (oryginał + 4 kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem, dołączone do każdego z projektów), u) Wykaz nieruchomości wymagających ograniczeń w korzystaniu dla realizacji inwestycji oraz inwentaryzacja nieruchomości (5 egz.), v) Badania geotechniczne oraz określenie warunków gruntowo - wodnych podłoża gruntowego (2 egz.), - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy w Pszczynie Nr 16 8448 0004 0009 2294 2028 0003. Zamawiający będzie uważał wadium wniesione w pieniądzu za złożone w oznaczonym terminie, jeżeli przed upływem tego terminu kwota wadium wpłynie na wskazany rachunek Zamawiającego. Wadium w postaci niepieniężnej należy: - w formie oryginału złożyć w sekretariacie Zamawiającego a kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do składanej oferty. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji albo bez zachowania wymaganej formy zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Projekt przebudowy skrzyżowania ulic Norberta Barlickiego i Bolesława Prusa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Sadów i Wierzbie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą przebudowa drogi bocznej od ul. Paderewskiego w Pszczynie położonej na działkach nr 1078/81 oraz 1079/81
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie projektów organizacji ruchu na drogach powiatowych nr 5037 S, 5019 S, 5025 S
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn:. Rozbudowa ul. Mstowskiej w Częstochowie
Dodano: 2016-07-20 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn. Przebudowa ul. Ogrodowej w Knurowie
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwa: Przebudowa drogi bocznej od ul. Paderewskiego w Pszczynie położonej na działkach nr 1078/81 oraz 1079/81
Dodano: 2016-07-07 - 1)Zadanie nr I pn.: Projekt przebudowy ul. Słonecznej i ul. Dobrawy w Pszczynie. 2)Zadanie nr II pn.: Projekt przebudowy chodnika wzdłuż ul. Skłodowskiej-Curie w Pszczynie na odcinku od skrzyżowania z ul. Bielską do skrzyżowania z ul. Słoneczną. 3)Zadanie nr III pn.: Projekt przebudowy ul. Rubinowej w Pszczynie. 4)Zadanie nr IV pn.: Projekt przebudowy ul. Krasińskiego w Pszczynie
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie projektu budowlanego i dokumentacji wykonawczej dla budynków mieszkalnych 3, 1-2 położonych w Żorach przy Al. Zjednoczonej Europy
Dodano: 2016-06-27 - Przebudowa ul. Stawowe Pole (projekt)
Dodano: 2016-06-16