Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego modernizacji polegającej na przebudowie ulic Korfantego, Lompy i Topolowej w Gminie Miedźna

Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Sygietyńskiego 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 212-80-68 , fax. 32 212-80-69
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
    ul. Sygietyńskiego 20 20
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 32 212-80-68, fax. 32 212-80-69
    REGON: 27629196300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego modernizacji polegającej na przebudowie ulic Korfantego, Lompy i Topolowej w Gminie Miedźna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego opisu przedmiotu zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na realizację zadania: Opracowanie projektu budowlanego modernizacji polegającej na przebudowie ulic Korfantego, Lompy i Topolowej w Gminie Miedźna. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami technicznymi opracowanymi przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, wraz z uzgodnieniami, opiniami i pozwoleniami niezbędnymi do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r., Nr 193, poz.1194 z późniejszymi zmianami). 4.3. Szczegółowy zakres opracowania obejmuje wykonanie: a)Mapa z naniesieniem projektowanego zadania, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejącego uzbrojenia terenu (w skali 1: 1000 lub 1:500) - 6 egz, b)Mapa do celów projektowych (1 egz. z klauzulą dla Zamawiającego + egz. dla potrzeb projektowania ), c)Analiza powiązania drogi z innymi drogami publicznymi - 6 egz., d)Materiały do regulacji pasa drogowego oraz mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami - 2 egz. oryginał + 4 egz. kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem dołączone do każdego z projektów, e)Określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu - 6 egz., f)Pomiar natężenia ruchu drogowego - 2 egz., g)Projektu budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu - 6 egz., h)Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (oryginał i 5 kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem dołączone do każdego z projektów), i)Raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko - 6 egz. - fakultatywnie, j)Pozwolenie wodno prawne (oryginał + 5 kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem, dołączone do każdego z projektów), k)Inwentaryzacja zadrzewienia i zakrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowymi oraz plan wyrębu - 2 egz - fakultatywnie, l)Zatwierdzony projekt zmiany organizacji ruchu na czas budowy - 2 egz., m)Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu - 2 egz., n)Przedmiar robót w układzie technologicznym dla każdej branży - 2 egz., o)Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz., p)Kosztorys inwestorski dla wszystkich branż - układ szczegółowy i uproszczony - 2 egz., q)Uzyskanie pozostałych opinii, pozwoleń, postanowień i decyzji wymaganych przez Ustawę z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, - tekst jednolity : Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz.1194. (oryginał + 5 kopii potwierdzone za zgodność z oryginałem, dołączone do każdego z projektów), r)Badania geotechniczne oraz określenie warunków gruntowo - wodnych podłoża gruntowego - 2 egz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1500,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść w terminie wcześniejszym, tak by przed godz. 09:00 dnia 10.07.2013r oferta była zabezpieczona wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy w Pszczynie Nr 16 8448 0004 0009 2294 2028 0003. Zamawiający będzie uważał wadium wniesione w pieniądzu za złożone w oznaczonym terminie, jeżeli przed upływem tego terminu kwota wadium wpłynie na wskazany rachunek Zamawiającego. Wadium w postaci niepieniężnej należy: w formie oryginału złożyć w sekretariacie Zamawiającego. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji albo bez zachowania wymaganej formy zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach