Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6274036 , fax. 58 6274578
- Data zamieszczenia: 2019-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
ul. Rotterdamska 9
81-337 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 6274036, fax. 58 6274578
REGON: 19192057700000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego zadania „Przebudowa Nabrzeża Indyjskiego w Porcie Gdynia” w ramach projektu „POGŁĘBIANIE TORU PODEJŚCIOWEGO I AKWENÓW WEWNĘTRZNYCH PORTU GDYNIA - Etapy I i III oraz PRZEBUDOWA NABRZEŻY W PORCIE GDYNIA - Etapy II i III” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: 1.1. Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego „Przebudowy Nabrzeża Indyjskiego w Porcie Gdynia”, obejmującego swym zakresem przebudowę Nabrzeża Indyjskiego na odcinku ~536 m, w zakresie przystosowania do głębokości -15,50 m; 1.2. Opracowanie wniosku o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz pozwolenia na wznoszenie i wykonywanie konstrukcji i urządzeń na polskich obszarach morskich; 1.3. Podjęcie wszelkich niezbędnych czynności, na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa, w celu uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz prawomocnego pozwolenia na wznoszenie i wykonywanie konstrukcji i urządzeń na polskich obszarach morskich; 1.4. Podjęcie wszelkich niezbędnych czynności, na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa, w celu uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę; 1.5. Wykonanie badań geotechnicznych w zakresie niezbędnym do wykonania dokumentacji; 1.6. Wykonanie analizy nawigacyjnej obejmującej swym zakresem wszystkie wprowadzone zmiany w infrastrukturze objęte niniejszym projektem, przy uwzględnieniu zrealizowania Terminalu Promowego przy Nabrzeżu Polskim; 1.7. Przygotowanie aktualnej mapy dla celów projektowych, poprzedzonej analizą dokumentacji geodezyjnej i sprawdzeniem rzeczywistej sytuacji w terenie w zakresie niezbędnym do sporządzenia dokumentacji projektowej wymaganej prawem budowlanym; 1.8. Przeprowadzenie szczegółowego wywiadu i rozeznania odnośnie sieci i uzbrojenia podziemnego wszystkich branż i operatorów oraz szczegółowej analizy dokumentacji archiwalnej; 1.9. Uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji i uzgodnień umożliwiających projektowanie i realizację inwestycji; 1.10. Uzyskanie niezbędnych pisemnych uzgodnień wykonanego kompleksowego wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego w tym w szczególności z: Urzędem Morskim w Gdyni, użytkownikami nabrzeża i innymi wymaganymi w procesie uzgodnień instytucjami, działami branżowymi Zamawiającego, a w szczególności w branży: hydrotechnicznej, elektrycznej, sanitarnej, ochrony środowiska, teletechnicznej, informatycznej, kolejowej, z Działem Głównego Dyspozytora Portu, Portową Strażą Pożarną oraz Działem Projektów Unijnych; oraz z innymi podmiotami, jeżeli ich uzgodnień będą wymagały instytucje wymienione powyżej; 1.11. Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich w sposób umożliwiający realizację prac z podziałem na poszczególne etapy/tomy; 1.12. Opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich wraz z podziałem na poszczególne branże oraz z uwzględnieniem lokalizacji poszczególnych elementów infrastruktury i podziałem na etapowanie prac; 1.13. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 1.14. Wykonanie harmonogramu wynikającego z technologii wykonywania prac, uwzględniających eksploatację akwenów i nabrzeży w trakcie prowadzonych prac budowlanych, uzgodnionego z użytkownikami i odpowiednimi służbami technicznymi Zamawiającego; 1.15. Sporządzenie harmonogramu prowadzenia prac uwzględniającego podział na poszczególne zadania, etapy robót oraz uzgodnionego z użytkownikami i odpowiednimi służbami technicznymi Zamawiającego; 1.16. Przyjęcie rozwiązań technicznych uwzględniających rozwiązania najkorzystniejsze dla środowiska i minimalizujące oddziaływanie przedsięwzięcia na zmiany klimatu wraz z omówieniem zastosowanych rozwiązań adaptacyjnych do prognozowanych zmian klimatu oraz ujęciem ich w odrębnym rozdziale wraz z zestawieniem kosztów (w jednym miejscu w dokumentacji); 1.17. Wykonanie kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych etapów realizacyjnych, z podziałem na poszczególne branże oraz z uwzględnieniem lokalizacji poszczególnych elementów infrastruktury; 1.18. Określenie ilości powstających odpadów oraz sposobów ich zagospodarowania; w przypadku wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórek, w tym między innymi kruszbetu, musi być szczegółowo określony w projekcie zakres oraz sposób ich zastosowania; 1.19. Przygotowanie dokumentacji projektowej zgodnie z przepisami Ustawy PZP, w szczególności z przepisami dotyczącymi opisu przedmiotu zamówienia oraz szacowania wartości zamówienia, tak by mogła stanowić podstawę do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, które będzie prowadzone na podstawie przepisów Ustawy PZP; 1.20. Przygotowanie projektów odpowiedzi na zapytania potencjalnych wykonawców robót budowlanych dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane, w tym w szczególności, wyjaśnienie zapytań i wątpliwości dotyczących przyjętych rozwiązań architektonicznych i technicznych w postępowaniu, mającym na celu wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (na wszystkich etapach postępowania) – odpowiedzi muszą być udzielone najpóźniej w terminie 2 (słownie: dwóch) dni roboczych; planowany termin wszczęcia postępowania przetargowego na realizację przedmiotowej inwestycji to 2-gi kwartał 2020 r.; 1.21. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót, zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową; Zamawiający zakłada okres prowadzenia nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, na 23 miesiące od daty zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych; 1.22. Przeniesienie na Zamawiającego wszelkich majątkowych praw autorskich oraz praw pokrewnych wynikających z tytułu autorstwa przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71223000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wybudowanie przyłaczy do sieci telekomunikacyjnej TASK
Dodano: 2020-10-23 - zaprojektowanie i wybudowanie przyłączy do sieci telekomunikacyjnej TASK
Dodano: 2020-10-01 - ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE PRZYŁĄCZY DO SIECI TELEKOMUNIKACYJNEJ TASK
Dodano: 2020-04-09 - ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE PRZYŁĄCZY DO SIECI TELEKOMUNIKACYJNEJ TASK
Dodano: 2019-07-18 - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla Budowy gniazd – podziemnych punktów zbiórki odpadów w ramach planowanej inwestycji pn: „Budowa wzorcowego systemu gospodarki na terenie Gminy Miasta Wejherowa pod nazwą EKO-FABRYKA w tym budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych”.
Dodano: 2018-04-05