Gmina Mogilno ogłasza przetarg
- Adres: 88-300 Mogilno, ul. Narutowicza 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3185520 , fax. 052 3152693
- Data zamieszczenia: 2015-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilno
ul. Narutowicza 1 1
88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3185520, fax. 052 3152693
REGON: 09235084300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mogilno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z koncepcją programową na budowę obwodnicy miasta Mogilna - II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z koncepcją programową na budowę obwodnicy miasta Mogilna - II etap na odcinku od ronda Generała Józefa Dowbor - Muśnickiego w miejscowości Świerkówiec do skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 254 z drogą gminną nr 140236 C Żabno - Bystrzyca - Olsza w miejscowości Żabno o długości ok. 1,3 km (zgodnie z załącznikiem graficznym), spełniającej parametry techniczne i użytkowe odpowiadające parametrom obwodnicy miasta Mogilna - I etap, tj. kryteriom drogi klasy G, w tym min.: - kategoria ruchu KR3, - szerokość pasa ruchu: 3,5 m, - szerokość pobocza asfaltowego: 2,0 m, - szerokość pobocza gruntowego - ulepszonego: 1,0 m. Projekt techniczny I etapu obwodnicy miasta Mogilna znajduje się do wglądu w Urzędzie Miejskim w Mogilnie, pok. Nr 205. Projektant pozyska mapy ( w tym do celów projektowych) we własnym zakresie. 2) przygotowanie map zawierających projekty podziału nieruchomości, sporządzonych zgodnie z odrębnymi przepisami dla potrzeb realizacji inwestycji polegającej na budowie obwodnicy miasta Mogilna - II etap, 3) przygotowanie map wraz z wykazem nieruchomości do trwałego pozyskania, nieruchomości do czasowego dysponowania na czas realizacji robót budowlanych, nieruchomości pod lokalizację sieci w gruncie lub na powierzchni urządzeń związanych z funkcjonowaniem obwodnicy (nie wymagających trwałego pozyskania, ale zabezpieczenia prawa do wybudowania w/w sieci i urządzeń), 4) wykonanie przedmiarów robót oraz sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustalonymi Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389), 5) przygotowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 6) przygotowanie dokumentacji geotechnicznej, 7) przygotowanie wszelkich innych opracowań, których potrzeba wyniknie w toku prac projektowych, niezbędnych dla zapewnienia kompletności dokumentacji w zakresie opinii, decyzji, warunków i uzgodnień jakie Zamawiający zobowiązany będzie uzyskać dla zatwierdzenia i realizacji projektu, 8) sporządzenie zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK) łącznie z ramowym harmonogramem robót określającym cykl budowy, 9)opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na roboty budowlane dla zadania - Budowa obwodnicy miasta Mogilna- II etap, 10) wykonanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, wymaganego dla uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia oraz wymaganego dla uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla przedsięwzięcia polegającego na wybudowaniu obwodnicy miasta Mogilna (na odcinku od ronda Generała Józefa Dowbor - Muśnickiego w miejscowości Świerkówiec do skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 254 z drogą gminną nr 140236 C Żabno - Bystrzyca - Olsza w miejscowości Żabno o długości ok. 1,3 km). Dla potrzeb ww. decyzji należy wykonać co najmniej: - 2 warianty technologiczne, różniących się między innymi rozwiązaniem skrzyżowania, - 2 warianty lokalizacyjne, - wariant bezinwestycyjny, 11) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 12) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 1.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.3.Dokumentem potwierdzającym dokonanie odbioru dokumentacji projektowej, opracowań, decyzji, i innych dokumentów przygotowanych w wykonaniu niniejszego zamówienia będą protokóły odbioru podpisane przez Wykonawcę i Zamawiającego. 1.4.Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej 36 miesięcznej do maksymalnej 72 miesięcznej na przedmiot umowy, licząc od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby proponowane okresy gwarancji oraz rękojmi były równe w ilości miesięcy tzn. aby okres gwarancji był równy okresowi rękojmi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.Wadium 8.1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w następującej formie: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi zachowywać ważność przez okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8.2. Wadium wnoszone w: a) pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium S.A. Mogilno, nr konta 51 11 60 22 02 0000 0000 60 88 76 59 . Suma wadium winna znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 12 października 2015 r. do godz. 11:00. Przelew bankowy winien zawierać konto Wykonawcy, na które Zamawiający zwróci wadium oraz nazwę przedmiotu zamówienia. b) w pozostałych formach (oryginał) należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Mogilnie, ul. Narutowicza 1 pokój nr 113 do godz. 11:00, a kopię dołączyć do oferty. c) gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, powinna spełniać co najmniej następujące wymogi: - ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Mogilno, - określać kwotę gwarantowaną w złotych (ustaloną w SIWZ), - określać termin ważności gwarancji (wynikający z SIWZ), - określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją (wynikającą z SIWZ), - zawierać zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na każde żądanie zapłaty. 8.3. Wykonawca, który w terminie nie wniesie wadium zostanie wykluczony z niniejszego postępowania. 8.4. W przypadku, gdy o niniejsze zamówienie ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia lub spółka osobowa, wówczas w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej, czy ubezpieczeniowej, dokumenty te winny wskazywać nazwę wszystkich Wykonawców, wskazanie gwaranta, wskazanie jego siedziby oraz wszystkich warunków określonych w punkcie 8.2. SIWZ. 8.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi (GR)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mogilno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z koncepcją programową na budowę obwodnicy miasta Mogilna - II etap
Dodano: 2016-01-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej zadania pn.: Modernizacja obiektów przy ul. Lwowskiej 1 w Toruniu wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
Dodano: 2015-02-11 - Zaprojektowanie oraz remont łazienek w internacie specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Słyszącej i Niesłyszącej w Bydgoszczy
Dodano: 2013-10-28 - Zaprojektowanie oraz remont łazienek w internacie specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Słyszącej i Niesłyszącej w Bydgoszczy
Dodano: 2013-10-02 - Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 im. L.Braillea w Bydgoszczy oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją prac budowlanych do czasu zakończenia inwestycji
Dodano: 2013-02-21 - Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 im. L.Braillea w Bydgoszczy oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją prac budowlanych do czasu zakończenia inwestycji
Dodano: 2013-02-07 - Wykonanie dokumentacji projektowej : Część 1 - Dodatkowa zabudowa mieszkalna na terenie położonym przy ul. Okólnej, Armii Ludowej oraz ul. Letniej w Toruniu (dz. 1126/3), Część 2 - Winda osobowa zewnętrzna wraz z podjazdami dla osób niepełnosprawnych do budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Mazowieckiej 49a w Toruniu.
Dodano: 2012-07-24 - Wykonanie dokumentacji projektowej uzupełniającej dla zadania pn. ,,Budowa hali sportowo - widowiskowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Bema w Toruniu w zakresie telewizji dozorowej
Dodano: 2012-07-02 - Opracowanie dokumentacji projektowej na roboty budowlane w Auli UMK przy ul. Gagarina 11 w Toruniu
Dodano: 2012-06-22 - Wykonanie dokumentacji projektowej i prac budowlanych w celu usunięcia przyczyn i skutków zawilgocenia ścian i posadzek piwnicznych w budynku Przedstawicielstwa Urzędu Marszałkowskiego we Włocławku przy ulicy Bechiego 2
Dodano: 2012-02-01