Przetargi.pl
„Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy akwenów wewnętrznych Portu Gdynia” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego „Pogłębianie toru podejściowego i akwenów wewnętrznych Portu Gdynia - etapy I i III oraz przebudowa nabrzeży w Porcie Gdynia - etapy II i III”

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6274036 , fax. 58 6274578
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
    ul. Rotterdamska 9
    81-337 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 6274036, fax. 58 6274578
    REGON: 19192057700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.port.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy akwenów wewnętrznych Portu Gdynia” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego „Pogłębianie toru podejściowego i akwenów wewnętrznych Portu Gdynia - etapy I i III oraz przebudowa nabrzeży w Porcie Gdynia - etapy II i III”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy akwenów wewnętrznych Portu Gdynia realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego „Pogłębianie toru podejściowego i akwenów wewnętrznych Portu Gdynia - etapy I i III oraz przebudowa nabrzeży w Porcie Gdynia - etapy II i III”, wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy akwenów wewnętrznych Portu Gdynia do głębokości -16,00 m” w opisanym w ”Wielowariantowym projekcie koncepcyjnym pogłębienia toru podejściowego i akwenów wewnętrznych Portu Gdynia, część 4.II - projekt nr: 56/JD/I/2015-aneks nr 2, BP „WUPROHYD”, wrzesień 2017 w zakresie obejmującym: a)budowę konstrukcji redukującej falowanie w narożniku nabrzeża Portowego i Francuskiego; b)przebudowę wejścia wewnętrznego do szerokości w świetle 140 m oraz zabezpieczenia Ostrogi Południowej (Ht= 16,00 m); c)projekt umocnienia dna przy Nabrzeżach Puckim, Bułgarskim; d)przełożenie umocnienia dna stanowiska prób na uwięzi przy Pirsie nr III; e)niezbędną przebudowę/zabezpieczenie całej infrastruktury znajdującej się pod dnem kanału portowego (kable, rurociągi); f)pogłębienia akwenów wewnętrznych do głębokości -16,00 m w: –awanporcie wraz z obrotnicą o średnicy 500 m; - kanale portowym wraz z obrotnicą nr 2 w basenie IX (nowoprojektowaną o średnicy 480 m) oraz obrotnicą nr 3 i podejściem do Nabrzeży Helskiego, Bułgarskiego i Puckiego; –w zakresie podejścia do głębokowodnego stanowiska przy Nabrzeżu Norweskim; –basenie V na obszarze umożliwiającym podejście do istniejącego głębokowodnego stanowiska Nabrzeża Rumuńskiego; –basenie IV na obszarze umożliwiającym podejście do projektowanego głębokowodnego stanowiska przy Nabrzeżu Indyjskim; –basenie III na obszarze umożliwiającym podejście do istniejącego głębokowodnego stanowiska Nabrzeża Szwedzkiego; g)odłożenie urobku z prac czerpalnych; 2)opracowanie wniosku o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz pozwolenia na wznoszenie i wykonywanie konstrukcji i urządzeń na polskich obszarach morskich; 3)podjęcie wszelkich niezbędnych czynności, na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa, w celu uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz pozwolenia na wznoszenie i wykonywanie konstrukcji i urządzeń na polskich obszarach morskich; 4)wykonanie szczegółowych badań geotechnicznych w zakresie niezbędnym do wykonania dokumentacji, poprzedzonych opracowaniem stosownych projektów geologicznych wraz z uzyskaniem stosownych zgód i zezwoleń; Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne rozeznanie poziomu napiętego zwierciadła wody; 5)wykonanie analizy nawigacyjnej obejmującej swym zakresem wszystkie wprowadzone zmiany w infrastrukturze objęte niniejszym projektem; 6)przygotowanie aktualnej mapy dla celów projektowych, poprzedzonej analizą dokumentacji geodezyjnej i sprawdzeniem rzeczywistej sytuacji w terenie w zakresie niezbędnym do sorządzenia dokumentacji projektowej wymaganej prawem budowlanym; 7)przeprowadzenie szczegółowego wywiadu i rozeznania odnośnie sieci i uzbrojenia podziemnego wszystkich branż i operatorów oraz szczegółowej analizy dokumentacji archiwalnej; 8)przeprowadzenie szczegółowego wywiadu i rozeznania, badań i pomiarów odnośnie obiektów ferromagnetycznych w zakresie niezbędnym do określenia zakresu i sposobu oraz technologii prowadzenia prac w zakresie określonym projektem; 9)uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji i uzgodnień umożliwiających projektowanie i realizację inwestycji; 10)uzyskanie niezbędnych pisemnych uzgodnień wykonanego kompleksowego wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego w tym w szczególności z: a)Urzędem Morskim w Gdyni; b)Komendą Portu Wojennego Gdynia, Rejonowym Zarządem Infrastruktury i innymi wymaganymi w procesie uzgodnień instytucjami Ministerstwa Obrony Narodowej; c)Działami Zamawiającego, tj. Działem Budowli Hydrotechnicznych, Działem Realizacji, Działem Ochrony Środowiska, Działem Utrzymania, Działem Głównego Dyspozytora Portu, Działem Informatyki i Telekomunikacji, Portową Strażą Pożarną oraz Działem Projektów Unijnych; d)z innymi podmiotami, jeżeli uzgodnień będą wymagały instytucje wymienione powyżej; 11)opracowania przedmiarów i kosztorysów inwestorskich wraz z podziałem na poszczególne branże oraz z uwzględnieniem lokalizacji poszczególnych elementów infrastruktury; 12)opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB); 13)wykonanie harmonogramów wynikających z technologii wykonywania prac, uwzględniających eksploatację kanału i nabrzeży w trakcie prowadzonych prac budowlanych uzgodnionych z użytkownikami i odpowiednimi służbami technicznymi Zamawiającego, wymienionymi w ust. 3 pkt. 10 lit c) niniejszego rozdziału SIWZ; 14)sporządzenie harmonogramu prowadzenia prac uwzględniającego podział na poszczególne zadania etapy robót oraz uzgodnienie z użytkownikami i odpowiednimi służbami technicznymi Zamawiającego; 15)przyjęte rozwiązania techniczne winny uwzględniać rozwiązania najkorzystniejsze dla środowiska morskiego i minimalizujące oddziaływanie przedsięwzięcia na zmiany klimatu wraz z omówieniem zastosowanych rozwiązań adaptacyjnych do prognozowanych zmian klimatu oraz zostać ujęte w odrębnym rozdziale wraz z zestawieniem kosztów (w jednym miejscu w dokumentacji); 16)określenie ilości powstających odpadów oraz sposobów ich zagospodarowania; w przypadku wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórek, w tym między innymi kruszbetu, musi być szczegółowo określony w projekcie zakres oraz sposób ich zastosowania; 17)podjęcie wszelkich niezbędnych czynności, na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa, w celu uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę; 18)przygotowanie dokumentacji projektowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., 1986 ze zm.), w szczególności z przepisami dotyczącymi opisu przedmiotu zamówienia oraz szacowania wartości zamówienia, tak by mogła stanowić podstawę do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, które będzie prowadzone na podstawie przepisów Ustawy; 19)przygotowanie projektów odpowiedzi na zapytania potencjalnych wykonawców robót budowlanych dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane, w tym w szczególności, wyjaśnienie zapytań i wątpliwości dotyczących przyjętych rozwiązań architektonicznych i technicznych w postępowaniu mającym na celu wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (na wszystkich etapach postępowania) – odpowiedzi muszą być udzielone najpóźniej w terminie 2 (słownie: dwóch) dni roboczych; planowany termin wszczęcia postępowania przetargowego na realizację przedmiotowej inwestycji to II kwartał 2020 roku; 20) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją robót, zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową; Zamawiający zakłada okres sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia na 24 miesiące od daty zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 (słownie: trzech) dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub jej braku do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenia Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach