Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn.: Zabezpieczenie przed powodzią obszarów położonych w km rzeki Wisłoki 113+350-119+000 na terenie miasta Jasło, gm. Jasło oraz gm. Dębowiec, woj. podkarpackie- Etap II wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji

Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Hetmańska 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8537 440 , fax. 17 8536421
  • Data zamieszczenia: 2013-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Hetmańska 9 9
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8537 440, fax. 17 8536421
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jedn. budżet.)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn.: Zabezpieczenie przed powodzią obszarów położonych w km rzeki Wisłoki 113+350-119+000 na terenie miasta Jasło, gm. Jasło oraz gm. Dębowiec, woj. podkarpackie- Etap II wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:1. Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: Zabezpieczenie przed powodzią obszarów położonych w km rzeki Wisłoki 113+350-119+000 na terenie miasta Jasło, gm. Jasło oraz gm. Dębowiec, woj. podkarpackie- Etap II.2. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji lub pozwolenia na budowę. Stan istniejący na dzień wszczęcia postępowania: PZMiUW w Rzeszowie posiada:Opracowaną w roku 2008 roku przez Agencję Technik Ekologicznych i Realizacji Inwestycji mk PERFEKT Wariantową koncepcję programowo przestrzennej ochrony przed powodzią terenów położonych na terenie miasta Jasła w zlewni rzek Wisłoki, Ropy, Jasiołki oraz potoku Warzyckiego wraz z ich dopływami. PZMiUW zlecił w październiku 2012 r. opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: Zabezpieczenie przed powodzią obszarów położonych w km rzeki Wisłoki 113+350 - 119+000 na terenie miasta Jasło, gm. Jasło oraz gm. Dębowiec, woj. podkarpackie - Etap I wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji. Ww. projekt realizowany jest na podstawie wariantu wybranego podczas rady technicznej w dniu 28.02.2013 r. zgodnie z protokołem (zał. Nr 3) W ramach zlecenia Jednostka projektowa zobowiązana jest również do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla Etapu I i Etapu II zadania j. w. Termin wykonania zlecenia planowany był na grudzień br. jednak w przypadku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko termin zostanie wydłużony. PZMiUW złożył wniosek o wydanie decyzji środowiskowej w dniu 11.06.2013 r. w RDOŚ w Rzeszowie i oczekuje na wszczęcie postępowania. Zakres nn. zlecenia ( Etap II) przedstawia karta informacyjna przedsięwzięcia (zał. Nr 4) B.ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: I. Prac przedprojektowych. II. Prac projektowych III.Usług towarzyszących pracom projektowym. IV.Operatu szacunkowego wyceny nieruchomości gruntowych. I.PRACE PRZEDPROJEKTOWE 1)Wykonanie prac geodezyjno-pomiarowych w tym: a)Zakup lub sporządzenie map sytuacyjno-wysokościowych w zakresie niezbędnym do celów projektowych. Mapy sytuacyjno-wysokościowe należy zaopatrzyć w klauzulę Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, że są aktualne i nadają się do celów projektowych. b)Mapy ewidencyjne i wypisy z rejestru gruntów należy uzyskać i potwierdzić ich aktualność w stosownym urzędzie. Uwaga: Mapa do celów projektowych powinna zawierać aktualny stan prawny obowiązującej mapy ewidencyjnej i wszystkie elementy mapy zasadniczej. 2)Wykonanie badań geotechnicznych: -stosownie do Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r., w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U. z 2012r., poz. 463), -zgodnie z wytycznymi Ocena stanu technicznego obwałowań przeciwpowodziowych wydanymi przez Instytut Melioracji i Użytków Zielonych w Falentach, Zakład Inżynierii Wodno-Melioracyjnej (obecnie Instytut Technologiczno-Przyrodniczy w Falentach, Al. Hrabska 3, 05-090 Raszyn), 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 3)Obliczenie charakterystyk hydrologicznych i hydraulicznych rzeki Wisłoki.- 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający udostępni wykonane przez IMiGW o. Kraków w grudniu 2012 r. Opracowanie charakterystyk hydrologicznych dla rzeki Wisłoki w niekontrolowanych profilach P1 i P2. Wykonane na podstawie charakterystyk hydrologicznych IMiGW obliczenia należy uzgodnić w RZGW w Krakowie. II. PRACE PROJEKTOWE: 1)Operat wodnoprawny - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 2)Projekt zagospodarowania terenu wraz z towarzyszącymi projektami rozwiązań ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą nadziemną i podziemną (zabezpieczenia, przełożenia, rozbiórki, demontaże, podniesienie terenu) - po 6 egz. w wersji papierowej oraz po 2 egz. w wersji elektronicznej (dla każdego projektu oddzielnie) w formacie uzgodnionym z Zamawiającym 3)Projekt architektoniczno-budowlany wraz z towarzyszącymi projektami rozwiązań ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą nadziemną i podziemną (zabezpieczenia, przełożenia, rozbiórki, demontaże, podniesienie terenu), oraz uwzględnieniem lokalizacji dróg dojazdowych dla potrzeb prowadzonych robót - po 6 egz. w wersji papierowej oraz po 2 egz. w wersji elektronicznej (dla każdego projektu oddzielnie) w formacie uzgodnionym z Zamawiającym 4)Projekt wykonawczy wraz z towarzyszącymi projektami rozwiązań ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą nadziemną i podziemną (zabezpieczenia, przełożenia, rozbiórki, demontaże, podniesienie terenu), oraz uwzględnieniem lokalizacji dróg dojazdowych dla potrzeb prowadzonych robót i ich ewentualnej odbudowy w razie zniszczenia. - po 4 egz. w wersji papierowej oraz po 1 egz. w wersji elektronicznej (dla każdego projektu oddzielnie) w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 5)Przedmiary robót (dla każdego projektu oddzielnie) - opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r., Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.)- 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formie uzgodnionej z Zamawiającym. 6)Kosztorys inwestorski (dla każdego projektu oddzielnie) wraz z zestawieniem całkowitych kosztów - opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz.U. z 2004r., Nr 130, poz. 1389) - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym (wraz z 2 egz. tabeli elementów scalonych) 7)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dla każdego projektu oddzielnie) - sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r., Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 8)Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki sporządzona zgodnie z Ustawą z dnia 16.04.2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2009r., Nr 151, poz. 1220 z późn. zm.) Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki powinna zawierać:- imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza nieruchomości,- tytuł prawny władania nieruchomością,- nazwę gatunku drzewa lub krzewu,-obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm, -przeznaczenia terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew, - przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu, - wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy, Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki powinna być sporządzona na aktualnej mapie ewidencyjnej oraz zawierać wykaz właścicieli działek zgodnie z ewidencją gruntów -4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 9)Projekt podziału nieruchomości w formie operatu geodezyjnego podziału, przedstawiającego podział działek niezbędnych dla wykonania obiektów budowlanych tj. dla ok. 45 działek, powinien zawierać:a)mapę ewidencyjną przedstawiającą projektowany obszar inwestycji z zaznaczeniem podziału geodezyjnego nieruchomości oraz terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu, a także wskazanie części nieruchomości będących częścią inwestycji, na której nie będą prowadzone roboty budowlane (stosownie do art. 6, ust. 1, pkt. 2 - specustawy) - 5 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) b)mapy zawierające projekty podziału nieruchomości oraz nieruchomości wchodzące w całości w zakres projektowanej inwestycji, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami, wykazy zmian gruntowych (stosownie do art. 6, ust. 1, pkt. 4 - specustawy) - 8 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) c)wskazanie nieruchomości lub ich części, będących częścią inwestycji, niezbędnych do jej realizacji, które stają się własnością Skarbu Państwa albo jednostki samorządu terytorialnego (stosownie do art. 9, pkt. 5, lit. a - specustawy) - 5 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym)d)wskazanie nieruchomości lub ich części będących częścią inwestycji, niezbędnych do jej funkcjonowania, które nie stają się własnością Skarbu Państwa albo jednostki samorządu terytorialnego, ale wobec których trwale ogranicza się sposób korzystania (stosownie do art. 9, pkt. 5, lit. b - specustawy) - 5 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) e)mapę ewidencyjną zawierającą projektowany obszar inwestycji z zaznaczeniem podziałów nieruchomości oraz nieruchomości wchodzące w całości w zakres projektowanej inwestycji, a także zaznaczony obszar zajęcia w sposób trwały i czasowy pod realizację tej inwestycji-2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) f)wykaz zmian gruntowych (zbiorczy) - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) g)wykaz synchronizacyjny (porównawczy, kataster - ewidencja) - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) h)wykaz wywłaszczeniowy (zbiorczy) obejmujący wszystkie działki do wykupu - zarówno działki wynikające z podziału jak i działki wchodzące w całości w skład projektowanej inwestycji. Lewa strona wykazu wywłaszczeniowego dotyczącej właściciela w poz. 1 winna zawierać nazwisko, imię, adres zgodnie z aktualnym stanem prawnym nieruchomości, a w poz. 2 dane według ewidencji gruntów. Rozliczenie powierzchni działek musi być wykazane w m2. Ww. wykaz powinien zawierać również: nr lwh, nr KW, nr AWZ, nr aktu notarialnego, nr rejestru gruntów. Na końcu wykazu zmian gruntowych i wykazu wywłaszczeniowego należy sporządzić zestawienie zbiorcze wszystkich działek wchodzących w projektowaną inwestycję wraz z podaniem celu i rodzaju zajęcia - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) i)kopię protokołów okazania granic (przekazanych do PODGiK) - 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) j)kopię zarysu pomiarowego (przekazanego do PODGiK) (to zwymiarowana odbitka mapy ewidencyjnej zawierająca miedzy innymi numery punktów granicznych, długości czołówek, lokalizację punktów osnowy, kilometraż inwestycji wg projektu technicznego (budowlanego) - 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) k)badanie stanu prawnego wszystkich nieruchomości objętych projektem inwestycji (kopie protokołów badania lwh, KW, ZD, kopie AWZ, kopie decyzji, kopie aktów notarialnych) - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) Jeżeli tryb postępowania administracyjnego będzie prowadzany wg Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) i kończący się uzyskaniem decyzji pozwolenie na budowę projekt podziału nieruchomości w formie operatu geodezyjnego podziału, powinien uwzględniać punkty a, e, f, g, h, i, j, k - jw. W opracowaniu należy zamieścić wykaz działek przeznaczonych do wykupu (działki wchodzące w całości pod inwestycję) oraz działki dzielone pod inwestycję.Opracowany projekt powinien:-zawierać linie rozgraniczające teren inwestycji, -zawierać linie projektowanego podziału geodezyjnego,-oraz wskazywać teren niezbędny dla obiektów budowlanych.10) Uzyskanie umów cywilno-prawnych z właścicielami działek na zajęcie terenu (stałe dla potrzeb ew. pozwoleń na budowę, czasowe dla potrzeb wykonania robót budowlano-montażowych) 1.Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umów cywilno-prawnych z właścicielami działek, których grunty będą zajęte pod planowane zamierzenie inwestycyjne wg wzoru umowy stanowiącego zał. do siwz na: a)zajęcie stałe (związane z umieszczeniem urządzenia na działce) b)zajęcie czasowe (na okres wykonywania robót budowlanych)2.Umowy powinny być podpisane przez właścicieli działek lub pełnomocnika własnoręcznie 3.Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania umowy, potwierdzone przez właściwy urząd gminy lub miasta należy dołączyć do umowy 4.W przypadku gdy działka stanowi współwłasność umowę muszą podpisać wszyscy współwłaściciele 5.Jeżeli właścicielami działek jest małżeństwo umowę winien podpisać każdy z małżonków 6.W przypadku gdy właściciel działki nie żyje, a postępowanie spadkowe nie zostało przeprowadzone, Wykonawca winien ustalić listę spadkobierców dla danej działki i dołączyć do umowy 7.Jeżeli Właściciele nie wyrażają zgody na zajęcie gruntów, fakt ten należy odnotować w umowie i uzyskać podpis Właściciela 8.Wykonawca sporządzi tabelaryczne zestawienie umów 9.Umowy cywilno-prawne należy zawrzeć zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r., o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 1997 Nr 115 poz.741 z późn. zm. 10. Umowy należy sporządzić w 3 egz. Rozwiązania projektowe (w miejscach połączenia Etapu I i Etapu II) należy uzgodnić z Jednostką projektową opracowującą projekt Zabezpieczenie przed powodzią obszarów położonych w km rzeki Wisłoki 113+350 - 119+000 na terenie miasta Jasło, gm. Jasło oraz gm. Dębowiec, woj. Podkarpackie Etap I.Wykonawca zobowiązany jest do udzielania wszelkich informacji dotyczących rozwiązań projektowych w trakcie uzyskiwania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i niezwłocznie po uzyskaniu przez Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach kontynuować uzyskiwanie decyzji wymienionych w punkcie IV.B.III. Usługi towarzyszące pracom projektowym. Ww. projekty winny zostać opracowane zgodnie z :-Ustawą z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz.U. z 2010r., Nr 143, poz. 963), (zwana SPECUSTAWĄ); -Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz.U. z 2008r., Nr 25, poz. 150 z późn. zm.); -Ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.);-Ustawą z dnia 18 lipca 2001r. Prawo Wodne (Dz.U. z 2012r., poz. 145);-Ustawą z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst. jedn. Dz.U. z 2010r., Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.);-Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz.U. z 2010r., Nr 102 poz. 651 z późn. zm.);-Ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r., Nr 80, poz. 717 z późn. zm.);-Ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.);-Ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008r., Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.); -Ustawa z dnia 6 lipca 1982r. - o księgach wieczystych i hipotece (Dz.U. z 2001r., Nr 124, poz. 1361 z późn. zm.);-Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964r., Nr 16, poz. 93 z późn. zm.);-Ustawa z dnia 17 listopada 1964r. - Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 1964r., Nr 43, poz. 296 z późn. zm.);-Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000r., Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),oraz przepisami wykonawczymi do tych ustaw: -Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz.U. z 2010r., Nr 213, poz. 1397); -Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012r., poz. 462)-Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r., w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U. z 2012r., poz. 463) -Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20.04.2007r., w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz.U. 2007r., Nr 86, poz. 579, z późn. zm.); -Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 23 grudnia 2011 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz.U. z 2011r., Nr 291, poz. 1714) -Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r., w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. z 2004r., Nr 268, poz. 2663);-Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r., w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995r., Nr 25, poz. 133);-Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r. w sprawie zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych, ewidencjonowania systemów i przechowywania kopii zabezpieczających bazy danych, a także ogólnych warunków umów o udostępnianie tych baz (Dz.U. z 2001r., Nr 78, poz. 837); -Rozporządzenie Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14.04.1999r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz.U. z 1999r., Nr 45, poz. 453);-Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2001r., Nr 38, poz. 454); -Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 17.09.2001r. w sprawie prowadzenia ksiąg wieczystych i zbiorów dokumentów (Dz.U. z 2001r., Nr 102, poz. 1122 z późn. zm.); Opracowany projekt powinien być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Ponadto projekt powinien zawierać opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, posiadać wkreślony obrys inwestycji. W rozwiązaniach projektowych należy stosować materiały i wyroby budowlane dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami: 1.Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r., Nr 92, poz. 881 z późn. zm.).III.USŁUGI TOWARZYSZĄCE PRACOM PROJEKTOWYM 1.Uzyskanie prawomocnego pozwolenia wodnoprawnego. 2.Uzyskanie prawomocnej decyzji o warunkach prowadzenia robót. 3.Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji zgodnie ustawą z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. z 2010r., nr 143, poz. 963) lub pozwolenie na budowę zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); 4.Uzyskanie innych nie wymienionych decyzji o ile zajdzie taka potrzeba w tym również pozwoleń (przyjęcia) zgłoszeń dla ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną. IV.OPERAT SZACUNKOWY WYCENY NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWYCH ORAZ SKŁADNIKÓW ROŚLINNYCH I BUDOWLANYCH NA DZIAŁKACH PRZEZNACZONYCH DO WYKUPU NA RZECZ SKARBU PAŃSTWA - 2 egz. w wersji papierowej 1.Wyceny nieruchomości winny być sporządzone zgodnie z wymogami określonymi w: a.) ustawie z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. 2010 Nr 143, poz. 963) zgodnie z wymogami art. 21; b) ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2010 Nr 102, poz. 651 z późn. zm.), c) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.) d)standardach zawodowych rzeczoznawców majątkowych Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych. 2.Integralną częścią operatu szacunkowego wyceny nieruchomości gruntowych, składników roślinnych i budowlanych będzie zestawienie wartości działek obejmujące następujące dane:-liczba porządkowa,-właściciel, władający i jego adres,-bonitacja, użytek, klasa,-nr działki,-nr KW,-powierzchnia działki,-cena jednostkowa za 1m2,-cena działki do wykupu,-cena składników roślinnych i budowlanych,2.Integralną częścią operatu szacunkowego składników roślinnych jest protokół z inwentaryzacji tych składników sporządzony przez rzeczoznawcę i podpisany przez właściciela lub użytkownika.UWAGA: OPERAT SZACUNKOWY należy wykonać w ciągu 14 dni od dnia wydania decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji natomiast wysokość odszkodowania winna być ustalona według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach