Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Hetmańska 9
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 8537 440 , fax. 17 8536421
- Data zamieszczenia: 2011-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
ul. Hetmańska 9 9
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 8537 440, fax. 17 8536421 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzmiuw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jedn. budżetowa)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn.: Przebudowa lewostronnego obwałowania rzeki Wisłoki w km 119+309-120+125 w miejscowości Osiek Jasielski, gm. Osiek Jasielski, woj. podkarpackie, wraz materiałami do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia oraz z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn.: Przebudowa lewostronnego obwałowania rzeki Wisłoki w km 119+309-120+125 na terenie Osieka Jasielskiego, wraz materiałami do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia oraz z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji. 2. Zakres zamówienia obejmuje: A. Stan istniejący PZMiUW w Rzeszowie jest w posiadaniu Wariantowej koncepcji przebudowy lewostronnego obwałowania rzeki Wisłoki w km 119+309-120+125 w miejscowości Osiek Jasielski, gm. Osiek Jasielski, woj. podkarpackie, opracowanej w 2009 r. przez Naczelną Organizację Techniczną Federacja Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych Rada w Rzeszowie. B. Zakres opracowania: I. Prace przedprojektowe: 1) Wykonanie prac geodezyjno-pomiarowych w tym: a) mapy sytuacyjno-wysokościowe w skali 1: 1000 z wykorzystaniem istniejących w POD?GiK opracowań geodezyjnych w niezbędnym zakresie do celów projektowych. Mapy sytuacyjno-wysokościowe należy zaopa?trzyć w klauzulę Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficz?nej oraz Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, że są aktualne i nadają się do celów projektowych. b) mapy ewidencyjne i wypisy z rejestru gruntów należy uzyskać i potwierdzić aktualność w Starostwie Powia?towym w Jaśle 2) Ocena stanu geotechnicznego podłoża i korpusu wału 3) Opracowanie materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia zgodnie z art. 74 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) - 4 egz. w wersji papierowej +1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym). Przedmiotowe materiały winny zawierać m. in.: a) poświadczoną przez właściwy organ kopię mapy ewidencyjnej obejmującej przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, b) wypis z rejestru gruntów obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, c) kartę informacyjną przedsięwzięcia zawierającą dane określone w art. 3 ust. 1, pkt. 5 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, uzupełnioną o warunkowania wyszczególnione w art. 63. 4) Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko opracowany zgodnie z wymogami art. 66 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko - 4 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z zamawiającym. Zakres raportu o ile będzie wymagany przedstawi Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, która w drodze postępowania administracyjnego wskaże konieczność jego opracowania i określi zakres bądź też postanowi o braku konieczności jego wykonania. 5) Sporządzenie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia zgodnie z wymaganiami art. 74 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. II. Inwentaryzacja przyrodnicza 1. Zakres inwentaryzacji przyrodniczej winien uwzględniać m.in.: a) Opis elementów przyrodniczych środowiska objętych zakresem inwestycji i przewidywanego oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko, w tym elementów środowiska objętych ochroną na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jedn. Dz. U. z 2009 r. Nr 151 poz. 1220 z późn. zm.). b) Analizę wpływu realizacji przedsięwzięcia na zasoby, twory i składniki przyrody wymienione w art. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, w szczególności na siedliska przyrodnicze objęte ochroną oraz gatunki grzybów, roślin i zwierząt objętych ochroną gatunkową, występujące na obszarze objętym przedsięwzięciem i w strefie jego możliwego oddziaływania. c) Opis zastosowanej metodyki inwentaryzacji przyrodniczej, która powinna być prowadzona na zasadach przyjętych w nauce. 2. Inwentaryzacja przyrodnicza winna być sporządzona jako opracowanie umożliwiające wykonanie raportu o oddziaływaniu przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko. 3. Inwentaryzację przyrodniczą należy sporządzić w 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. III. Prace projektowe: 1) Projekt zagospodarowania terenu - 6 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym 2) Projekt architektoniczno-budowlany - 6 egz. w wersji papierowej +1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym 3) Projekt podziału nieruchomości - 5 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym W/w projekty winny zostać opracowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Prawa ochrony środowiska w szczególności zaś z: - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.); - Ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623); - Ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo Wodne (Dz. U. z 2005 r. Nr 239, poz. 2019 z późn. zm.); - Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst. jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 193, poz. 1287 z późn. zm.), - Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz.717 z późn. zm.); - Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) - Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko - Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 102 poz. 651 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tych ustaw, - Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz. 1397 z późn. zm.); - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z późn. zm.) W opracowaniu należy uwzględnić stan prawny obowiązujący na dzień zakończenia przedmiotu umowy. Opracowany projekt powinien być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami oraz zasa?dami wiedzy technicznej. Ponadto projekt powinien zawierać opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, posiadać wkre?ślony obrys inwestycji. W rozwiązaniach projektowych należy stosować materiały i wyroby budowlane dopusz?czone do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami: - Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) - Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Projekt powinien zawierać również najnowsze dane, w tym z IMiGW o/Kraków, uwzględniające przepływy maksymalne o określonym prawdopodobieństwie przewyższenia oraz odpowiadające im rzędne dla rzeki Wisłoki, z uwzględnieniem roku 2010. 4) Projekt wykonawczy - 4 egz. w wersji papierowej +1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym, 5) Przedmiary robót - 2 egz. w wersji papierowej +1 egz. w wersji elektronicznej w formie uzgodnionej z Zamawiającym - opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicz?nych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytko?wego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). 6) Kosztorys inwestorski - 2 egz. w wersji papierowej +1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym ( wraz z 2 egz. tabeli elementów scalonych), opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w spra?wie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania plano?wanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre?ślonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). 7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. w wersji papierowej +1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym, sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicz?nych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytko?wego, 8) Operat wodnoprawny - 4 egz. w wersji papierowej +1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym 9) Inwentaryzacja drzew i krzewów - 3 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. IV. Sporządzenie wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji zgodnie z art. 6 Ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. nr 143, poz. 963). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzmiuw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: Zabezpieczenie przeciwfiltracyjne korpusu lokalnie i podłoża na całej długości na prawym wale rzeki Wisłoki w km rzeki 21+300-27+900 w msc. Mielec wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie oceny pięcioletniej stanu technicznego jazu żelbetowego na terenie działalności Inspektoratu Mielec, na potoku Ruda w km 0+823 , w miejscowości Rzemień gm. Przecław
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadań: Zadanie nr 1 - przebudowa drogi dojazdowej na działce nr 1283 obręb 2 Osiedle (droga boczna ulicy Przemysłowej), Zadanie nr 2 - przebudowa łącznika pomiędzy ul. Westerplatte a ul. Lachnita, Zadanie nr 3 - przebudowa drogi boczna Wolności 4-10
Dodano: 2016-07-06 - Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn.: Zabezpieczenie przed powodzią terenu m. Jarosław poprzez zmianę parametrów hydraulicznych koryta pot. Szewnia-Miłka w km od 16+115 do 16+761 wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji i pozwoleniu na budowę.
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa przedłużenia ul. Korczaka w Mielcu
Dodano: 2016-06-14 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Przebudowa ul. Wyszyńskiego w Mielcu, Zadanie nr 2 - Przebudowa ul. Przemysłowej w Mielcu
Dodano: 2016-06-13 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa przedłużenia ul. Korczaka w Mielcu
Dodano: 2016-06-03 - wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Remont ogrodzenia oraz zagospodarowanie ogrodów przedszkolnych przy Przedszkolu Miejskim nr 13 w Mielcu przy ul. Łukasiewicza 1B
Dodano: 2016-05-16 - wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa przedłużenia ul. Korczaka w Mielcu
Dodano: 2016-05-11 - wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Remont ogrodzenia oraz zagospodarowanie ogrodów przedszkolnych przy Przedszkolu Miejskim nr 13 w Mielcu przy ul. Łukasiewicza 1B
Dodano: 2016-04-29