Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektu stałej organizacji ruchu dla inwestycji pn.: Przebudowa ulicy Lubelskiej w Lubartowie na odcinku od skrzyżowania z DK19 do skrzyżowania z ulicami Kolejową i Piaskową

Miasto Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8552273 , fax. 81 8552016
  • Data zamieszczenia: 2014-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Lubartów
    ul. Jana Pawła II 12 12
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 81 8552273, fax. 81 8552016
    REGON: 43101938800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektu stałej organizacji ruchu dla inwestycji pn.: Przebudowa ulicy Lubelskiej w Lubartowie na odcinku od skrzyżowania z DK19 do skrzyżowania z ulicami Kolejową i Piaskową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji organizacji ruchu, projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektu stałej organizacji ruchu dla inwestycji pn.: Przebudowa ulicy Lubelskiej w Lubartowie na odcinku od skrzyżowania z DK19 do skrzyżowania z ulicami Kolejową i Piaskową na działce Nr 52/1 obręb 13 Łucka w następującym zakresie: 1. remontu nawierzchni ulicy oraz ewentualne poszerzenia nawierzchni w miejscach niezbędnych do wprowadzenia zmienionej organizacji ruchu, 2. przebudowy chodników po zachodniej stronie ulicy. Miasto Lubartów posiada opracowany projekt na przebudowę chodnika po wschodniej stronie ulicy, przy projektowaniu należy uwzględnić rozwiązania przyjęte w ww. projekcie, 3. przebudowy zjazdów z posesji nie wymienionych w ww. dokumentacji w obrębie pasa drogowego drogi gminnej, 4. przebudowy zatok autobusowych i ewentualnej wymianie wiat autobusowych, 5. rozwiązania problemu wód opadowych przy wjeździe do ROTO-FRANK, 6. oceny technicznej i ewentualnej przebudowy lub remontu rowów i przepustów, 7. projekt zmian stałej organizacji ruchu (w tym wydzielenie lewoskrętów lub pasa do lewoskrętów) 8. opracowania, o których mowa w pkt 3.1. siwz winny: a) zawierać projekt budowlany i wykonawczy branży drogowej wraz z odwodnieniem oraz projekty branżowe wynikające z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców lub właścicieli sieci w zakresie wymaganym przepisami, b) zawierać koncepcję stałej organizacji ruchu, c) zawierać przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, d) zawierać specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, e) zawierać Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, f) zawierać projekt stałej organizacji ruchu, g) być wykonane na odpowiednich mapach do celów projektowych, koszt zakupu których należy uwzględnić w cenie oferty, h) posiadać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drogach, i) posiadać wszystkie opinie i uzgodnienia niezbędne do uzyskania zezwoleń na realizację inwestycji, j) być sporządzone na nośniku elektronicznym i w 6 egz. w wersji papierowej. Podstawę opracowań będących przedmiotem zamówienia stanowią także zapisy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Opracowania muszą odpowiadać przepisom prawa budowlanego, a także wymaganiom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072, z późn. zm.) z uwzględnieniem aktualnych na dzień oddania opracowań wersji ww. rozporządzeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umlubartow.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach