Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg
- Adres: 05500 Piaseczno, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
- Data zamieszczenia: 2017-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. Kościuszki 5
05500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
REGON: 1589128900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji łącznika przy sali sportowej Szkoły Podstawowej w Głoskowie przy ul. Millenium 76 wraz z zagospodarowaniem terenu oraz pełnienie nadzoru autorskiego na podstawie opracowanej dokumentacji. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację i rozbudowę budynku szkoły z przedszkolem przy sali sportowej Szkoły Podstawowej w Głoskowie przy ul. Milenium 76 wraz rozbiórką części łącznika przy sali sportowej, zagospodarowaniem terenu, budową dodatkowego zjazdu na teren szkoły z ulicy Millenium, inwentaryzacją zieleni oraz odwodnieniem terenu szkoły działek o numerach ewid. nr 12/1, 13 i 14, Obręb Głosków w Jedn. ew. Piaseczno, Obszar - wiejski, na podstawie opracowanej koncepcji modernizacji łącznika przy sali sportowej Szkoły Podstawowej w Głoskowie przy ul. Millenium 76 –Wariant I przez STUDIO BUDOWLANE ,,UNITY” S.C. 01-493 Warszawa, ul. Kędzierskiego 2/66. 1. Wymagany termin realizacji : 1 etap - Opracowanie Projektów budowlanych, zagospodarowanie terenu wraz z budową dodatkowego zjazdu na teren szkoły z ul. Milenium w Głoskowie, inwentaryzacją zieleni i odwodnieniem terenu szkoły Termin opracowania : 1) 4 miesiące i 14 dni od dnia zawarcia Umowy Jednostka Projektowa przekaże Zamawiającemu 2 kpl. opracowanej dokumentacji projektowej do weryfikacji w wersji papierowej i elektronicznej. Ponadto przekaże w wersji elektronicznej Charakterystykę Energetyczną wraz z raportem z obliczeń 2) 5 miesięcy i 14 dni od dnia zawarcia Umowy jest to ostateczny termin realizacji 1-go etapu przedmiotu zamówienia, dokumentacja powinna zawierać uzgodnienia z gestorami sieci, Użytkownikami, Zamawiającym. 2 etap - Opracowanie projektu wykonawczego dla wszystkich branż, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiarów Robót, Kosztorysów Inwestorskich oraz Zbiorczego Zestawienia Kosztów: Termin opracowania: 1) 6 miesięcy i 14 dni od dnia zawarcia Umowy Jednostka Projektowa przekaże Zamawiającemu 2 kpl. opracowanej dokumentacji projektowej do weryfikacji w wersji papierowej i elektronicznej. 2) 7 miesięcy i 14 dni od dnia zawarcia Umowy jest to ostateczny termin realizacji 2-go etapu przedmiotu zamówienia, dokumentacja powinna być w pełni uzgodniona z Zamawiającym i Użytkownikami. 3 etap - Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na rozbiórkę, budowę, wycinkę drze i krzewów oraz pozwolenie wodno-prawnego wraz z dokumentacją: Termin wykonania 8 miesięcy 4 etap - Pełnienie nadzoru autorskiego: Termin wykonania: w trakcie realizacji budowy do czasu protokólarnego odbioru końcowego robót, nie zawierającego wad istotnych i uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego lecz nie później niż do dnia 30.11.2018r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od konieczności pełnienia przez Jednostkę nadzoru autorskiego w przypadku gdy dojdzie o realizacji zamierzenia inwestycyjnego lub realizacja będzie wstrzymana na czas dłuższy niż 3 lata. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) wykaz osób 6) dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na potrzeby budowy infrastruktury drogowej, (...) w ramach zadania budżetowego pn. „Budowa zajezdni autobusowej(...)
Dodano: 2024-07-01 - Opracowanie kompletnej dokumentacji proj.-koszt. dla zadań pn.:„1) Rozbudowa ulicy Ciechomickiej” 2) „Rozbudowa/budowa ulicy Pedagogicznej, Nauczycielskiej, Edukacyjnej, Wakacyjnej, Semestralnej"
Dodano: 2024-06-28 - SVA/U/4620-22/2024: Opracowanie dokumentacji projektowej zewnętrznej instalacji gazu w Bobolinie, Ustroniu Morskim oraz Kołobrzegu.
Dodano: 2024-06-28 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacyjnej w miejscowości Borowo i Stopin
Dodano: 2024-06-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy i przebudowy dróg gminnych w Starej Wsi i w Strzeniówce
Dodano: 2024-06-24 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej sieci wodociągowej w al. Kard. S. Wyszyńskiego i w ul. Marmurowej w miejscowości Jabłonna, gmina Jabłonna
Dodano: 2024-06-14 - Ułożenie światłowodów w istniejącej kanalizacji teletechnicznej - kontynuacja (lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska)
Dodano: 2024-06-14 - Wykonanie usług projektowych dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Baboszewo - cześć druga.
Dodano: 2024-06-11 - Wykonanie dokumentacji technicznej odcinków sieci wodociągowej na terenie Gminy Tłuszcz
Dodano: 2024-06-10 - SVA/U/4620-61/2024: Opracowanie dokumentacji projektowej zewnętrznej instalacji gazu w Ustroniu Morskim i Kołobrzegu.
Dodano: 2024-06-07