Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 18 położonej przy ul. Broniewskiego 5 w Nowym Sączu

Miasto Nowy Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4444368 , fax. 018 443-78-63
  • Data zamieszczenia: 2011-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Nowy Sącz
    Rynek 1 1
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4444368, fax. 018 443-78-63
    REGON: 00064016500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 18 położonej przy ul. Broniewskiego 5 w Nowym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 18 położonej przy ul. Broniewskiego 5 w Nowym Sączu. 2.Szczegółowy zakres opracowania projektu obejmuje: a)opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn. Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 18 położonej przy ul. Broniewskiego 5 w Nowym Sączu - (6 egz.), b)uzyskanie warunków zaopatrzenia obiektu w media w przypadku ich zwiększonego zapotrzebowania w wyniku remontu i instalacji nowych urządzeń zgodnie z opracowanym projektem, Zakres obejmuje : wykonanie nowych instalacji elektrycznych wewnętrznych (wraz z montażem urządzeń): wykonanie nowego układu pomiarowego uzgodnionego przez ZE, główny wyłącznik prądu (wyłącznik p. poż), WLZ, tablice rozdzielcze elektryczne wnękowe wraz z aparaturą modułową (wyłączniki typu S, wyłączniki różnicowo prądowe, ochronniki przepięciowe, wyłączniki główne tablic z lampkami sygnalizacyjnymi, instalacje oświetlenia podstawowego, instalacja oświetlenia nocnego, instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, instalacja gniazd, instalacja siły, instalacja sygnalizacji pożaru, instalacja telefoniczna okablowania strukturalnego (teleinformacyjna), instalacja zasilania komputerowych z gniazdami na klucz oraz tablicami zasilania komputerów, instalacja odgromowa, instalacja połączeń wyrównawczych, wyposażenie budynku w instalację hydrantową wraz z wyposażeniem w urządzenia hydrantowe, wyposażenie budynku w sprzęt gaśniczy wraz z schematami graficznymi rozmieszczenia wymaganego sprzętu p.poż, oznakowania dróg ewakuacyjnych i instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. Uwaga! Wszystkie szczegóły dotyczące rozwiązań projektowych oraz materiałowych należy uzgodnić z użytkownikiem obiektu c)opracowanie informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia dla zadania (6 egz.), d)opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (6 egz.), e)wykonanie przedmiarów robót (6 egz.), f)wykonanie kosztorysów inwestorskich (2 egz.), g)jednokrotną aktualizację przedmiarów robót oraz kosztorysu inwestorskiego na pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 15 dni od daty wezwania, h)wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej, zgodnej z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2005 r. nr 212 poz. 1766.) i)pełne uzgodnienie projektu ze wszystkimi stronami postępowania, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii i uzgodnień, pozwoleń (koszt wszystkich uzgodnień opinii, ponosi Wykonawca), j)sporządzenie kompletnego wniosku (wraz z wymaganymi załącznikami) w zależności od skali opracowania o wydanie decyzji pozwolenia na budowę, lub ewentualnie uzyskanie stosownego zgłoszenia dla inwestycji realizowanej na podstawie przedmiotowego projektu, k)pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót. 3.Wymaga się aby przedmiotowe opracowanie odpowiadało wymogom: a)Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwana dalej ustawą. b)Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130 poz. 1389); c)Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami); d)Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.); e)Ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. nr 97 poz. 1050 z późn. zm.); f)Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 213/2008 z 28 listopada 2007 r. zmieniające Rozporządzenie (WE) Nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego oraz Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). 4.Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach