Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy sieci kanalizacji deszczowej na osiedlu 3 Maja oraz w ulicy Słowackiego i Parkowej w Lubartowie

Gmina Miasto Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 552 273 , fax. 818 552 016
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lubartów
    ul. Jana Pawła II 12
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 818 552 273, fax. 818 552 016
    REGON: 43101938800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umlubartow.bip.lubelskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy sieci kanalizacji deszczowej na osiedlu 3 Maja oraz w ulicy Słowackiego i Parkowej w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznych: projektu budowlanego i wykonawczego budowy sieci kanalizacji deszczowej na osiedlu 3 Maja oraz w ulicy Słowackiego i Parkowej w Lubartowie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem. 2) Zakres opracowania określa załączona do SIWZ „Koncepcja programowa budowy sieci kanalizacji deszczowej na osiedlu 3 Maja oraz w ulicy Słowackiego i Parkowej w Lubartowie”. Zamawiający dopuszcza zmianę koncepcji pod warunkiem przedstawienia rozwiązań zamiennych odprowadzenia wód opadowych ze wszystkich wskazanych placów i ulic. 3) W zakresie przedmiotu zamówienia znajdują się: a. Opracowanie mapy do celów projektowych; b. Obowiązek przeanalizowania koncepcji pod kątem zastosowania rozwiązań zatrzymujących i rozprowadzających miejscowo wody opadowe, c. Ewentualna zmiana koncepcji programowej, jej uzupełnienie oraz przedstawienie i uzgodnienie z Zamawiającym sposobu etapowania zakresu zadania; d. Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych budowy sieci kanalizacji deszczowej na osiedlu 3 Maja oraz w ulicy Słowackiego i Parkowej w Lubartowie w wymaganych branżach, z uwzględnieniem etapowania zakresu zadania; e. Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych branży drogowej przebudowy ulic w których będzie projektowana kanalizacja deszczowa; f. Uzyskanie zgód na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane właścicieli nieruchomości, jeśli wystąpi taka konieczność; g. Uzyskanie opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub do zgłoszenia robót budowlanych w sytuacji gdy wymagają tego przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) wraz z opracowaniem niezbędnych wniosków do uzyskania ww. dokumentów; h. Opracowanie wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych w sytuacji gdy wymagają tego przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; i. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia budowy obiektów i wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę w sytuacji gdy wymagają tego przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; j. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót z podziałem na etapy; k. Opracowanie przedmiarów robót z podziałem na etapy; l. Opracowanie kosztorysów inwestorskich z podziałem na etapy; m. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; n. Nadzór autorski nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem; o. Przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego. 4) Wymagana liczba opracowań: a. Projekt budowlany i wykonawczy w wymaganych branżach oraz informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 8 egz. b. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 4 egz. c. Przedmiary robót – 3 egz. d. Kosztorysy inwestorskie – 3 egz. e. Analiza porównawcza techniczno – ekonomiczna sposobu odwodnienia f. Wersja elektroniczna – 2 egz.: • Wersja elektroniczna dokumentacji musi być tożsama z wersją drukowaną; • Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy dostarczyć w formie edytowalnej (arkusz kalkulacyjny i/lub plik programu kosztorysowego *.ath lub równoważny); • Wersja nieedytowalna powinna zawierać wszystkie opracowania będące przedmiotem Umowy oraz zostać zapisana na płycie CD (DVD) w formie plików *pdf w taki sposób, aby każdy z plików stanowił kompletne opracowanie będące wierną kopią jego wersji papierowej, tj. z podpisami Projektantów. Niedopuszczalne jest zamieszczanie osobno poszczególnych stron opracowań. Zamieszczone opracowania powinny być zeskanowane, w jakości umożliwiającej odczytanie wszystkich detali. 5) Zamawiający oczekuje opracowania projektów budowlanych i wykonawczych we wszystkich niezbędnych branżach stosownie do przyjętych przez wykonawcę rozwiązań projektowych oraz projektów przebudowy lub zabezpieczenia infrastruktury kolidującej w przypadku wystąpienia takich sytuacji. 6) Zamawiający informuje, że trasa kanału wg opracowanej koncepcji przebiega przez następuje działki, które nie są własnością Gminy Miasto Lubartów: dz. Nr 86, 87 obręb 5 (okolice ul. Parkowej), 208/4, 208/8, 208/9 (osiedle 3 Maja).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322200-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: - 2400,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące czterysta złotych). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. 110, 650, 1000 i 1669). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w PKO BP SA: IBAN PL96 1020 3147 0000 8402 0102 7978, Kod SWIFT/BIC: BPKOPLPW 5) W przypadku składania wadium w innej postaci Wykonawca winien przedstawić ORYGINAŁ gwarancji/poręczenia (dotyczy również oferty przypadku składnia ofert w postaci elektronicznej). Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na pierwsze żądanie. 6) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Brak wadium w w/w terminie lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do IDW-SIWZ; 2) Oświadczenie wstępne Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej IDW- SIWZ, 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 4) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów (jeśli dotyczy) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do IDW-SIWZ; 5) Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z zasad reprezentacji ujawnionych w stosownym rejestrze; 6) Wadium, w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach