Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg
- Adres: 05500 Piaseczno, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
- Data zamieszczenia: 2017-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. Kościuszki 5
05500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
REGON: 1589128900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy nowego budynku Przedszkola nr 5 przy ul. Szkolnej w Piasecznie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz pełnienie nadzoru autorskiego na podstawie opracowanej dokumentacji . - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, na podstawie której nastąpi: realizacja budowy nowego, dwukondygnacyjnego, niepodpiwniczonego budynku Przedszkola, zlokalizowanego w południowej części działki, rozbiórka starego budynku Przedszkola nr 5 oraz projekt zagospodarowania terenu, na działkach o nr ewid. 2/2 i 2/3 obręb 15 jedn. ewid. 141804_4 Piaseczno-Miasto przy ul. Szkolnej 18, 05-500 Piaseczno wraz z budową zjazdu na teren przedszkola z Al. Róż oraz z drogi 16-KDD (wjazd techniczny z przeznaczeniem dla zaopatrzenia) - połączenie tych wjazdów będzie drogą pożarową, na podstawie opracowanej koncepcji architektonicznej budowy nowego budynku przedszkola – wariant „B” przez Pracownię Architektoniczną „OMNI architekci” z siedzibą ul. Jana Kazimierza 61/13 01-267 Warszawa (czerwiec 2017r.). Zamawiający rezygnuje z windy w budynku. 1. Wymagany termin realizacji : 1 Część: Opracowanie projektu budowlanego wraz z projektem rozbiórki, zagospodarowania terenu oraz budową zjazdów na teren przedszkola z Al. Róż i drogi 16 KDD, budową drogi pożarowej, inwentaryzacją zieleni: Termin opracowania: 1) 4 miesiące od dnia zawarcia Umowy, Jednostka Projektowa przekaże Zamawiającemu 2 kpl. opracowanej dokumentacji projektowej do weryfikacji w wersji papierowej i elektronicznej. Ponadto przekaże w wersji elektronicznej Charakterystykę Energetyczną wraz z raportem z obliczań. 2) 5 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, jest to ostateczny termin realizacji 1-ej części przedmiotu zamówienia, dokumentacja powinna zawierać uzgodnienia z gestorami sieci, Zamawiającym i Użytkownikiem. 2 Część: Opracowanie projektu wykonawczego dla wszystkich branż, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiarów Robót, Kosztorysów Inwestorskich oraz Zbiorczego Zestawienia Kosztów: Termin opracowania: 1) 7 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, Jednostka Projektowa przekaże Zamawiającemu 2 kpl. opracowanej dokumentacji projektowej do weryfikacji w wersji papierowej i elektronicznej. 2) 8 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, jest to ostateczny termin realizacji 2-ej części przedmiotu zamówienia, dokumentacja powinna być w pełni uzgodniona z Zamawiającym i Użytkownikiem. 3 Część: Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę i rozbiórkę, uwzględniającą etapowanie realizacji inwestycji oraz na wycinkę drzew i krzewów: Termin wykonania: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 4 Część: Pełnienie nadzoru autorskiego: Termin wykonania: w trakcie realizacji budowy do czasu protokólarnego odbioru końcowego robót, nie zawierającego wad istotnych i uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego do 30 listopada 2018r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) wykaz osób 6) dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej branży drogowej oraz elektrycznej na terenie Gminy Wieliszew w podziale na 5 części
Dodano: 2024-07-17 - Usługi polegające na bieżącym opracowaniu projektów wykonawczych, opracowaniu projektów odtworzenia/złożenia niwelety oraz opracowaniu dokumentacji zlokalizowania/korekty punktów odbioru wody.
Dodano: 2024-07-17 - remont placu zabaw przy ul. Józefa Bema 81 w Warszawie.
Dodano: 2024-07-16 - Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości, odgałęzień kanalizacji sanitarnej w Brwinowie i w gminie Brwinów
Dodano: 2024-07-11 - Opracowanie dokumentacji projektowej: Przebudowa i budowa oświetlenia ulic wraz z infrastrukturą towarzyszącą - doświetlenia przejść dla pieszych.
Dodano: 2024-07-10 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na potrzeby budowy infrastruktury drogowej, (...) w ramach zadania budżetowego pn. „Budowa zajezdni autobusowej(...)
Dodano: 2024-07-01 - Opracowanie kompletnej dokumentacji proj.-koszt. dla zadań pn.:„1) Rozbudowa ulicy Ciechomickiej” 2) „Rozbudowa/budowa ulicy Pedagogicznej, Nauczycielskiej, Edukacyjnej, Wakacyjnej, Semestralnej"
Dodano: 2024-06-28 - SVA/U/4620-22/2024: Opracowanie dokumentacji projektowej zewnętrznej instalacji gazu w Bobolinie, Ustroniu Morskim oraz Kołobrzegu.
Dodano: 2024-06-28 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacyjnej w miejscowości Borowo i Stopin
Dodano: 2024-06-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy i przebudowy dróg gminnych w Starej Wsi i w Strzeniówce
Dodano: 2024-06-24