Urząd Miasta Leszna ogłasza przetarg
- Adres: 64-100 Leszno, ul. Karasia 15
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5298100 , fax. 065 5298131
- Data zamieszczenia: 2009-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Leszna
ul. Karasia 15 15
64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
tel. 065 5298100, fax. 065 5298131
REGON: 00066099500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlanego dla ulicy łączącej Al. Konstytucji 3 Maja z ul. Osiecką wraz z budową oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie w oparciu o obowiązujące przepisy prawa pełnej dokumentacji budowlanej na budowę połączenia Al. Konstytucji 3 Maja z ul. Osiecką ( długość ok. 1000 mb) wraz z budową oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczow - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł. słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczęd
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy), a)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy) , należy wykazać że dysponują zespołem projektowym umożliwiającym wykonanie opracowania w pełnym zakresie, przy czym za minimum uznaje się zespół składający się z osób posiadających uprawnienia w zakresie drogowym, sieciowym i energetycznym natomiast osoba wytypowana na głównego projektanta - musi posiadać uprawnienia projektowe dla sporządzania projektów budowlanych w specjalności drogowej, ponad to każda z wymienionych osób musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budowlanych, b)posiadają doświadczenie zawodowe w realizacji zadań o podobnym charakterze, tj. w ostatnich trzech latach wykonali co najmniej trzy opracowania branży drogowej w zakresie budowy lub modernizacji dróg publicznych klasy min. Z o charakterze i złożoności odpowiadającej zamówieniu. Dodatkowo należy wykazać doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w ostatnich trzech latach co najmniej jedno opracowanie projektowe na budowę sieci kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego . 2)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy), 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy), 4)posiadają ważną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5)z chwilą złożenia oferty akceptują bez zastrzeżeń warunki przetargu określone w niniejszej specyfikacji. 6)Wykonawca nie może mieć wobec Urzędu Miasta Leszna zaległości finansowych i zaległości związanych z innymi zamówieniami. 2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia Wykonawcy i dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego do siwz druku), 2)oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 2 siwz), 3)oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 2 siwz), 4)oświadczenie, ze znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik nr 2 siwz), 5)oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w SIWZ oraz wzorem umowy i że akceptuje je bez zastrzeżeń (załącznik nr 3 siwz), 6)oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty wskazanego w SIWZ i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty zawrzeć umowę (załącznik nr 3 siwz), 7)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 siwz siwz), 8)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 9)wykaz wykonanych opracowań w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z rozdz. 8. pkt. 1.2b siwz, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie 10)Dokument uprawniający do wykonania zamówienia - należy wypełnić załącznik nr 4 do siwz ( zgodnie z rozdz. 8 pkt.1 ppkt.1a siwz) i załączyć uprawnienia projektowe osoby wytypowanej na głównego projektanta oraz uprawnienia całego zespołu projektowego. Uprawnienia te należy załączyć wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budowlanych, a w przypadku osób prawnych dodatkowo odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku, gdy Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia- załącznik nr 5 do siwz), 11)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 12)Oświadczenie o realizacji zamówienia siłami własnymi albo wspólnie z innymi podmiotami w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców. W przypadku realizacji zamówienia w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców wówczas do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w rozdz. 14 pkt 3 i 4 siwz odpowiednio do złożonego oświadczenia 13)Szczegółowe wyliczenia wg Środowiskowych zasad wycen prac projektowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulic: Brignoles, Tielt, Bruneck, Glabisza, Halderberge w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Słowackiego i Norwida w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Ogrodowej i Wiosny Ludów w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Wiosennej i Spokojnej w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa drogi gminnej w ulicy Wierzbowej w Bierzglinku
Dodano: 2016-07-27 - wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - postępowanie nr 016/POZ/32/2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3821P w miejscowości Osłonin i Wieleń - dokumentacja projektowa
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę oświetlenia ulicznego dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Odolanów - 2 postępowanie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej budowy ulicy Kasprowicza, Kasztanowej, Długiej, Grabowej, Akacjowej, Jodłowej i Jaworowej, wraz z odwodnieniem w m. Mosina
Dodano: 2016-07-27 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH W ZAKRESIE 4 ODDZIELNYCH ZADAŃ: Zadanie nr 1: Przebudowa ulicy Krańcowej w Kole. Zadanie nr 2: Przebudowa ulicy Kasztanowej w Kole. Zadanie nr 3: Przebudowa ulicy Bema w Kole. Zadanie nr 4: Przebudowa ulicy Krzywej w Kole
Dodano: 2016-07-27