Przetargi.pl
Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego i technicznego rozbudowy ulicy Rudzkiej poprzez budowę zbiornika retencyjnego wraz z zagospodarowaniem w Rybniku

MIASTO RYBNIK ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Bolesława Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324392302 , fax. 324224124
  • Data zamieszczenia: 2023-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO RYBNIK
    ul. Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 324392302, fax. 324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego i technicznego rozbudowy ulicy Rudzkiej poprzez budowę zbiornika retencyjnego wraz z zagospodarowaniem w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakładany przez Zamawiającego obszar opracowania obejmuje ulicę Rudzką na odcinku od budynku nr 424 do skrzyżowania z ulicą Stalową.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:1) aktualizację podkładów geodezyjnych do celów projektowych wraz z pomiarami sytuacyjno-wysokościowymi,2) inwentaryzację zieleni przeznaczonej do likwidacji oraz zieleni znajdującej się w zakresie opracowania, 3) opracowanie opinii geotechnicznej na podstawie 1 badania geologicznego dla zbiornika wraz z określeniem warunków gruntowo-wodnych podłoża gruntowego,4) wykonanie 3 projektów podziału wraz ze stabilizacją punktów granicznych,5) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż,6) sporządzenie kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów na podstawie Katalog Nakładów Rzeczowych (osobno dla każdej z branż), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2000 r., nr 130, poz. 1389),7) opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego,8) opracowanie projektu technicznego - zgodnie z art. 39 ust 5 i 5a Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U.2020.470 t.j. ze zmianami) poszczególne projekty branżowe wraz z przedmiarami, kosztorysami i ST należy wydzielić na podstawie uzyskanych przez gestorów sieci warunków przebudowy/zabezpieczenia) 9) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem (w razie konieczności),10) uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (ZRID) na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego linii rozgraniczających,11) wygaszenie decyzji Starosty Rybnickiego z dnia 31 października 2014 r. znak: OŚ.6341.67.2013 w punkcie 1.3, 12) sporządzenie operatu wodnoprawnego z przeliczeniem zlewni wraz z uwzględnieniem nachylenia terenu i konieczności zabudowy urządzeń podczyszczających,13) uzyskanie nowej zgody wodnoprawnej uwzględniającej:- przebudowę istniejącego urządzenia wodnego tj. rowu oraz wylotu,- budowę nowego urządzenia wodnego tj. wylotu, o ile będzie wymagane,- usługę wodną polegającą na odprowadzeniu wód opadowych i roztopowych do urządzenia wodnego, 14) uzgodnienie przygotowanego operatu wodnoprawnego w Centrum Zrównoważonej Gospodarki Miejskiej oraz uzyskanie numer wylotu/wylotów,15) przed złożeniem wniosku o wydanie zgody wodnoprawnej do PGW Wody Polskie uzyskanie akceptacji Centrum Zrównoważonej Gospodarki Miejskiej,16) wykonanie opisów nieruchomości zajmowanych w trybie „specustawy drogowej”,17) złożenie oświadczenia zobowiązującego do pełnienia bezpłatnego nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji objętej dokumentacją, koszt nadzorów należy wliczyć w cenę ofertową.Założenia projektowe:1) ewentualne powiększenie średnicy istniejącego ciągu kanalizacji deszczowej do wylotu,2) nowy zbiornik retencyjny,3) w razie konieczności korekta spadków poprzecznych i niwelety drogi, 4) zjazd z ul. Rudzkiej i miejsca postojowe bądź plac manewrowy, celem zapewnienia obsługi technicznej zbiornika,5) w razie konieczności rozbiórka istniejącej towarzyszącej infrastruktury tj. np. ogrodzenie, zjazd z drogi publicznej, 6) nowe ogrodzenia wokół zbiornika z paneli z drutu ocynkowanego o grubości rdzenia min. 4 mm, powlekanego tworzywem sztucznym na podmurówce o wys. min. 20 cm. Ogrodzenie musi być wyposażone w bramę wjazdową i furtkę zamykaną na zamek dla obu zbiorników,7) nasadzenia odpowiednio dobranego materiału roślinnego w zbiorniku i drzew wokół zbiornika, 8) przebudowa/zabezpieczenie kolidujących sieci uzbrojenia podziemnego i sieci nadziemnych, 9) w razie konieczności przeprojektowanie/doprojektowanie kanalizacji deszczowej bądź odwodnienia oraz oświetlenia ulicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322200-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia:- osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, wodociągowych, cieplnych i gazowych, bez ograniczeń,- osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń,- osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychbez ograniczeń,- osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności teletechnicznej,- osobę, która będzie pełniła funkcję specjalisty ds. geologii lub geotechniki,- osobę, która będzie pełniła funkcję specjalista ds. hydrologii.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wszystkich funkcji.W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisanew art. 12a ustawy Prawo budowlane.Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy – w oparciuo art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach