Przetargi.pl
Opracowanie projektów z branży drogowej na terenie Gminy Skrzyszów

Urząd Gminy Skrzyszów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-156 Skrzyszów, Skrzyszów 642
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 326 330 , fax. 146 326 332
  • Data zamieszczenia: 2021-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Skrzyszów
    Skrzyszów 642
    33-156 Skrzyszów, woj. małopolskie
    tel. 146 326 330, fax. 146 326 332
    REGON: 54899100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów z branży drogowej na terenie Gminy Skrzyszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1) projektu budowy chodnika w miejscowości Pogórska Wola, przysiółek Poskle – etap I, który stanowi część I zamówienia. W ramach zamówienia należy opracować koncepcję oraz kompletną dokumentację projektowo – kosztorysową budowy chodnika, po jednej stronie drogi, wraz z odwodnieniem, wzdłuż drogi powiatowej nr 1378K w Pogórskiej Woli, od skrzyżowania z drogą krajową nr DK94g do działki nr 2488/1 (odcinek około 870 m), zgodnie z załączoną mapą stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiotowa droga jest drogą publiczną klasy zbiorczej (KDZ.3). Projektowany chodnik powinien spełniać warunki techniczno-użytkowe dostosowane do klasy drogi zgodnie z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tj. Dz. U z 2016 r. poz. 124 ze zm.); 2) projektu budowy chodnika od ośrodka zdrowia do budynku nr 66a wraz z zagospodarowaniem oraz przejściem dla pieszych w Łękawicy, który stanowi część II zamówienia. W ramach zamówienia należy opracować koncepcję oraz kompletną dokumentację projektowo – kosztorysową budowy chodnika wraz z barierkami po jednej stronie drogi, odwodnieniem, umocnieniem koryta rzeki wzdłuż drogi powiatowej nr 1376K (odcinek około 150 m), przejściem dla pieszych z dedykowanym oświetleniem zgodnie z protokołem komisji ruchu drogowego (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz zagospodarowaniem wokół budynku nr 66a (urządzenie zieleni, mała architektura, nawierzchnia wyłożona kostką brukową) zgodnie z załączoną mapą stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ; 3) projektu rozbudowy ciągu pieszo-rowerowego w granicach pasa drogowego drogi krajowej nr 94g Tarnów-Rzeszów w kilometrze od około 84+688 do około 86+088 w Pogórskiej Woli, który stanowi część III zamówienia. W ramach zamówienia należy opracować koncepcję oraz kompletną dokumentację projektowo – kosztorysową budowy ciągów pieszo-rowerowych zgodnie z załączoną mapą stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ oraz warunkami technicznymi wydanymi przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad. 4) projektu budowy zatoki autobusowej obok boiska w Szynwałdzie (Japonia), który stanowi część IV zamówienia. W ramach zamówienia należy opracować koncepcję oraz kompletną dokumentację projektowo – kosztorysową budowy zatoki autobusowej zgodnie z warunkami wydanymi przez Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz z załączoną mapą stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. W projekcie konieczne będzie także zaprojektowanie przebudowy już istniejącej zatoki autobusowej zlokalizowanej w odwrotnym kierunku jazdy. 5) projektu przebudowy chodnika oraz przejścia dla pieszych obok Szkoły Podstawowej w Szynwałdzie, który stanowi część V zamówienia. W ramach zamówienia należy opracować koncepcję oraz kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową przebudowy (zaniżenia) chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 1357K na wysokości Szkoły Podstawowej nr 1 w Szynwałdzie, przebudować skarpę wzdłuż drogi wraz z likwidacją ogrodzenia i przebudową kolidujących sieci oraz przebudować istniejące przejście dla pieszych doprowadzając go do zgodności z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Obszar opracowania zaznaczono na załączniku nr 8 do SIWZ. 6) projektu budowy zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 1378K do OSP w Pogórskiej Woli, który stanowi część VI zamówienia. W ramach zamówienia należy opracować koncepcję oraz kompletną dokumentację projektowo – kosztorysową budowy nowego zjazdu publicznego prowadzącego do garażu remizy OSP w Pogórskiej Woli w lokalizacji wskazanej na załączniku graficznym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ z jednoczesną likwidacją obecnie istniejącego zjazdu oraz z uwzględnieniem decyzji Zarządu Powiatu Tarnowskiego nr PD.4410.8.6.2020 z dnia 2 czerwca 2020 r., stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. 7) projektu budowy chodnika od Szkoły Podstawowej do cmentarza w Ładnej, który stanowi część VII zamówienia, W ramach zamówienia należy opracować koncepcję oraz kompletną dokumentację projektowo – kosztorysową budowy chodnika po jednej stronie drogi gminnej z odwodnieniem, na odcinku około 760 m zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszystkie wymagane uzgodnienia, decyzje administracyjne, pozwolenia, w tym w szczególności prawomocne pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót z uzyskaniem zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia, pozwolenie wodno-prawne, pozwolenia na wycinkę drzew oraz uzyskać zgody w imieniu Zamawiającego od właścicieli działek na realizację inwestycji w formie umów użyczenia oraz uzyskać decyzje od administratorów np. dróg, potoków, itd., o ile będą konieczne. 3. Wykonawca zobowiązany jest także uzyskać warunki techniczne zarządców dróg w tych częściach zamówienia, w których Zamawiający ich jeszcze nie posiada. 4. Zamówienie (w zakresie każdej części zamówienia) obejmuje wykonanie: 1) koncepcji, 2) projektów budowlano-wykonawczych dla każdej branży, 3) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, 4) czasowej oraz docelowej organizacji ruchu 5) mapy do celów projektowych 6) kosztorysów. 5. Forma opracowania projektu budowlanego: 1) projekt należy wykonać w 5 egzemplarzach w wersji tradycyjnej (wydruk) oraz w wersji elektronicznej – 1 egzemplarz płyt CD w formacie *.pdf. 6. Forma opracowania projektu wykonawczego: 1) dokumentację w podziale na projekty branżowe należy wykonać w technice tradycyjnej (opisowej i graficznej) oraz w formie elektronicznej, 2) podstawowym wymaganiem jest kompletność pozwalająca na wyspecyfikowanie wszystkich rodzajów robót oraz określenie ich parametrów ilościowych i kosztowych, 3) projekt należy wykonać w 5 egzemplarzach w wersji tradycyjnej (wydruk), oraz w wersji elektronicznej – 1 egzemplarz płyt CD w formacie *.pdf. 4) aktualną mapę sytuacyjno – wysokościową w skali 1:500 należy przekazać Zamawiającemu w 1 egzemplarzu w wersji tradycyjnej (wydruk), oraz w wersji elektronicznej - 1 egzemplarz płyt CD w formacie *.pdf. 7. Forma opracowania przedmiaru robót i opracowań kosztorysowych zgodnie z zawartością projektu wykonawczego: 1) struktura podziału projektu wykonawczego (rysunki i specyfikacje) winna znaleźć swe odzwierciedlenie w strukturze podziału kosztorysów, 2) przedmiary robót i kosztorysy swoim podziałem mają odzwierciedlać poszczególne branże, 3) dokumentację przedmiarowokosztorysową należy wykonać w 1 egzemplarzu tradycyjnym z podziałem na przedmiary i kosztorysy oraz przekazać Zamawiającemu wersję elektroniczną na płycie CD w formacie *.pdf oraz wersji edytowalnej w formacie *.zuz, i/lub *.xml i/lub *.puz z podziałem na przedmiary i kosztorysy. 8. Forma opracowania Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót: 1) opracowania rysunkowe i tekstowe mają być wzajemnie powiązane tak, aby każdy rodzaj roboty budowlanej opisany w ramach specyfikacji, był łatwy do zlokalizowania na rysunkach i w pozycjach przedmiarowych. 2) STWiORB należy wykonać w 2 egzemplarzach tradycyjnych oraz przekazać Zamawiającemu wersję elektroniczną płycie CD w formacie *.pdf. 9. Przed rozpoczęciem wykonywania dokumentacji projektowo – kosztorysowej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia koncepcję (w zakresie każdej części zamówienia) rozwiązań projektowych dotyczących przedmiotu zamówienia w terminie podanym w rozdz. IV SIWZ. Przy zatwierdzaniu koncepcji ustalony zostanie szczegółowy zakres wykonania dokumentacji projektowej w ramach obszaru objętego opracowaną koncepcją. 10. Jeżeli okaże się to konieczne Wykonawca otrzyma od Zamawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania przed organami administracji państwowej oraz instytucjami opiniującymi we wszystkich sprawach związanych z wykonaniem dokumentacji z zastrzeżeniem, że koszty uzyskania niezbędnych dokumentów, uzgodnień itp. ponosić będzie Wykonawca. 11. Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym proponowane rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe. 12. Dokumentacje, o których mowa w ust. 1 będą stanowiły opis przedmiotu zamówienia publicznego w celu wyłonienie wykonawcy przyszłych robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). 13. Każda dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. Nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy /lub, równoważne / lub inne równoznaczne wyrazy. O propozycji takiego opisu Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego. 14. Każda dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, oraz oświadczenie o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy. 15. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 lat (36 miesięcy) gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji i rękojmi za wady na wykonaną dokumentację projektową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach