Przetargi.pl
Opracowanie projektów wykonawczych wraz z kosztorysami inwestorskimi dla zadania pod nazwą : Dostosowanie Bloku Operacyjnego w Szpitalu w Stalowej Woli do obowiązujących przepisów jako element polepszenia jakości świadczonych usług zdrowotnych.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. Staszica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8433201,, 15 8433397 , fax. 15 8433397
  • Data zamieszczenia: 2017-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
    ul. Staszica 4
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 8433201,, 15 8433397, fax. 15 8433397
    REGON: 000312567
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów wykonawczych wraz z kosztorysami inwestorskimi dla zadania pod nazwą : Dostosowanie Bloku Operacyjnego w Szpitalu w Stalowej Woli do obowiązujących przepisów jako element polepszenia jakości świadczonych usług zdrowotnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie projektów wykonawczych wraz z kosztorysami inwestorskimi dla zadania pod nazwą : Dostosowanie Bloku Operacyjnego w Szpitalu w Stalowej Woli do obowiązujących przepisów jako element polepszenia jakości świadczonych usług zdrowotnych. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) wykonanie projektu wykonawczego dla Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni, b) wykonanie projektu budowlanego i wykonanie projektu wykonawczego pomieszczenia do przechowywania zwłok, c) wykonanie zamiennego projektu budowlanego i wykonanie projektu wykonawczego dla centralnej Sterylizatorni. Projekt wykonawczy będzie służył Zamawiającemu do opisu przedmiotu zamówienia w przeprowadzeniu przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pod nazwą „Dostosowanie Bloku Operacyjnego w Szpitalu w Stalowej Woli do obowiązujących przepisów jako element polepszenia jakości świadczonych usług zdrowotnych „ i będzie zawierał: -uzupełnienia i uszczegółowienie projektu budowlanego, posiadanego przez Zamawiającego dot. Bloku Operacyjnego, Pracowni Endoskopii i Centralnej Sterylizatorni w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę, realizacji i odbioru robót budowlanych sporządzone odrębnie do każdej z branż. Będzie również zawierał sugestie i uwagi wprowadzone przez Zamawiającego w ust.3 – Opis zamówienia, -wykonanie zamiennego projektu budowlanego -przedmiary robót w układzie branżowym, -sporządzenie projektu budowlano -wykonawczego pomieszczenia do przechowywania zwłok -kosztorysy inwestorskie, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót -uzyskanie własnym staraniem map do celów projektowych. Dokumentacja powyższa winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy budowlanej, medycznej (technologia medyczna) i sztuki technicznej, opracowanymi projektami budowlanymi, programami funkcjonalno-użytkowymi i uzgodnieniami z Zamawiającym, a w szczególności z wymaganiami określonymi w: -Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 roku, poz. 739); -Ustawie Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.); -Ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz.290); -Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.); -Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129); -Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012 poz. 462 z późn zmianami); -Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz. U. 2003 nr 169, poz. 1650 z późn. zm.); -Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym -Polskich Normach, -Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 r. w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej (Dz.U. 2003 nr 121 poz. 1137, z późn. zm.); Projekt wykonawczy należy wykonać w 4 egzemplarzach papierowych oraz 1 egzemplarzu na CD. Wersja elektroniczna powinna być zapisana w formacie .pdf oraz w wersji edytowalnej. Przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie oraz STWIOR należy wykonać w 2 egzemplarzach papierowych oraz w wersji elektronicznej w formatach .pdf i formacie edytowalnym. d) sprawowanie nadzoru autorskiego, jeśli realizowana będzie inwestycja na podstawie opracowanych projektów W ramach nadzoru autorskiego Projektant będzie wyjaśniał nieścisłości i niejasności w projekcie wykonawczym oraz rozwiązywał problemy projektowe, bez obowiązku uczestnictwa w naradach produkcyjnych. Przyjazd na budowę max 1 raz w m-cu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający planuje zrealizować zadanie w czasie około 9 miesięcy. 3. Opis zamówienia Informacje techniczne o obiekcie: Centralna Sterylizatornia przewidziana jest na parterze Pawilonu Diagnostyczno – Zabiegowego (PDZ), w jego południowo-wschodniej części. Obecnie, ta cześć jest w stanie surowym zamkniętym z instalacjami sanitarnymi (piony wody, kanalizacji, CO). Nie jest doprowadzona energia elektryczna z rozdzielni w piwnicach, nie są wykonane centrale klimatyzacyjne wraz z przewodami dla wentylowania Sterylizatorni, jak też wylewki, ścianki i stropy podwieszone. Przewidywana powierzchnia działu według projektu budowlanego wynosi 397,96 m2. Powierzchnia pomieszczeń pomocniczych na parterze (wiatrołap, komunikacja, pomieszczenia na odpady medyczne i centrala gazów medycznych) wynosi 154,09 m2. Powierzchnia przyszłej Pracowni Endoskopowej przewidziana jest w zachodniej części II piętra PDZ i wynosi 325,12 m2. Powierzchnia przyszłego Bloku Operacyjnego przewidziana jest w pozostałej części PDZ na II piętrze i wynosi 1068,96 m2. Powierzchnia komunikacji na tej kondygnacji wynosi 130,38 m2. Powierzchnia ta obecnie jest w stanie surowym zamkniętym z instalacjami sanitarnymi (piony wody, kanalizacji, CO). Nie jest doprowadzona energia elektryczna z rozdzielni w piwnicach, nie są wykonane centrale klimatyzacyjne wraz z przewodami dla wentylowania oddziału, wylewki, ścianki i stropy podwieszone. Przyszłe pomieszczenie do przechowywania zwłok przewidziane jest pomiędzy PDZ a I Pawilonem na poziomie parteru. W ramach projektu należy wykonać również dla potrzeb komunikacyjnego połączenia budynków przebudowę pomieszczeń gabinetu lekarskiego na I piętrze Pierwszego Pawilonu Szpitalnego o łącznej powierzchni 31,88 m2. Powierzchnia ta jest obecnie użytkowana w ramach Oddziału Chirurgicznego. Centrale klimatyzacyjne będą zamontowane w pomieszczeniach w piwnicy budynku o łącznej powierzchni 611,78 m2. Maszynownie te (nr 01.3a i 01.3b według oznaczeń z projektu budowlanego) są w stanie technicznym wykończonym. Należy zaprojektować centrale klimatyzacyjne z niezbędnymi instalacjami. Pomieszczenie nr 01.30 jest bez posadzki z płytek gresowych. W budynku wykończone i użytkowane są: - całkowicie wykończone są obydwie klatki schodowe w budynku i elewacja, - częściowo piwnice (ok 80%), - częściowo parter (ok. 60%), - częściowo I piętro (Pracownia Diagnostyki Obrazowej) według opracowania zamiennego z 2014 roku). Zamawiający w ciągu 2017 roku ma zamiar wykonać roboty budowlane na pozostałej części I piętra z przeznaczeniem na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii i oddać do użytkowania, - całe III piętro, - częściowo IV piętro według opracowania projektowego z 2012 roku (Pracownia Chirurgii Naczyniowej). Do budynku doprowadzono wszystkie media i wykonano zagospodarowanie terenu. W ramach uzupełnienia zagospodarowania terenu należy przewidzieć połączenie linią światłowodową pomiędzy III piętrem PDZ a serwerownią Szpitala znajdującą się na parterze Drugiego Pawilonu Szpitalnego oraz przyłącz parowy do centralnej sterylizatorni z istniejącego węzła pary w piwnicy Drugiego Pawilonu. Zakres projektu Projekt wykonawczy ma obejmować cały zakres rzeczowy ujęty w projekcie architektoniczno - budowlanym zamiennym dla Centralnej Sterylizatorni, Pracowni Endoskopowej i Bloku Operacyjnego opracowanym we wrześniu 2015 roku przez LSP Ligaszewski Wrocław. Projekty wykonawcze (obejmujące również STWiOR, przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie) należy sporządzić odrębnie dla branż: -architektura, -technologia medyczna, -instalacje sanitarne (kanalizacja sanitarna, woda zimna i ciepła), -instalacje centralnego ogrzewania, instalacje chłodu i ciepła technologicznego, -wentylacja i klimatyzacja z automatyką i sterowaniem wentylacji oraz klimatyzacji, -gazy medyczne, -instalacje elektryczne, -instalacje niskoprądowe Zawartość projektów branżowych Zamawiający żąda żeby projekty branżowe zawierały również następujące elementy dodatkowe, zamienne lub alternatywne w stosunku do projektów budowlanych: a) Architektura -na głównych ciągach komunikacyjnych zastosować poręcze lub odbojoporęcze systemowe o wykończeniu i kolorze jak zastosowane osłony przeciwuderzeniowe -we wszystkich pomieszczeniach, w których będą wykonane sztywne stropy podwieszone z GKB przewidzieć drzwiczki dostępowe do pustych przestrzeni, malowane proszkowo o wymiarach minimum 40x40 cm, -w łazienkach, w których przewidziano prowadnice dla zasłonek natryskowych przewidzieć również montaż zasłonek natryskowych. W sali pooperacyjnej przewidzieć system prowadnic z zasłonkami umożliwiającymi całkowite oddzielenie poszczególnych łóżek zasłonami, -do malowania ścian należy stosować farby spełniające wymagania normy PN-EN 13300, -dostosowanie pożarowe drzwi do szybów windowych wycenić dla 3 dźwigów osobowych i 4 dźwigów towarowych na I piętrze budynku, -skrzydła drzwi zabezpieczać taśmą tak jak ściany tylko od strony narażonej na uszkodzenia przy ruchu łóżek i wózków, -samozamykacze z funkcją blokady w pozycji otwartej zamontować na drzwiach komunikacji ogólnej, przez którą może przejeżdżać łóżko z pacjentem, b) Technologia medyczna -w salach operacyjnych Zamawiający rezygnuje z zastosowania mostów medycznych i oczekuje zastosowania klasycznych kolumn chirurgicznych i anestezjologicznych, -należy dołączyć karty pomieszczeń z zestawieniem wyposażenia z technologii medycznej, -koszty wyposażenia elementów wbudowywanych typu zlewozmywak, zawór czerpalny, miska ustępowa, szafka pod zlewozmywak, zasłonka międzyłóżkowa itp. należy wycenić w branży właściwej dla robót a nie w technologii medycznej, c) Instalacje sanitarne -należy przewidzieć w przyborach do podawania wody (słuchawka prysznicowa, bateria umywalkowa, itp.) sitka napowietrzające oszczędzające wodę, -baterie umywalkowe i zmywakowe tylko ścienne, -drzwiczki dostępowe do zaworów swoją lokalizacją i wielkością muszą umożliwiać swobodny dostęp do zaworów, d) Instalacje centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego zawieszenie grzejników ma zapewnić ich stabilność, tzn w przypadku obciążenia osobą dorosłą -nie może się odkształcać, e) wentylacja i klimatyzacja -należy skoordynować rozmieszczenie central wentylacyjnych w pom. 01.30 (centrale dla II piętra i istniejąca centrala dla Krwiodawstwa, -przewody wentylacyjne w pomieszczeniu 01.3b i 01.3b prowadzić w sposób skoordynowany z innymi instalacjami, f) gazy medyczne -dokumentacja będzie wskazywać, że Wykonawca wykona całość instalacji gazów medycznych na II piętrze i przekaże Zamawiającemu jako wyrób medyczny łącznie z dokumentami potwierdzającymi certyfikat dla wyrobu medycznego, h) instalacje elektryczne -oświetlenie: załączanie oświetlenia ogólnego i nocnego z jednego punktu dla korytarza, -zastosować oświetlenie LED, -do pomieszczenia 0.71 stacja uzdatniania wody doprowadzić dodatkowy WLZ dla zapewnienia energii dla wytwornicy pary mocy 100kW, i) okablowanie strukturalne -w pomieszczeniu 0.3 na parterze budynku wykorzystać istniejący światłowód do podłączenia gniazd RJ45 w Centralnej Sterylizatorni, -w istniejącej serwerowni Szpitala w budynku A na parterze podłączyć projektowany światłowód do istniejącego serwera Szpitala, Zamawiający ustala, że do kolumn medycznych w salach chorych będzie doprowadzone po 8 linii okablowania strukturalnego zakończonych gniazdami RJ45 umieszczonymi w kolumnach, -rys. nr 26 w PB ma zły opis. Powinien brzmieć: Rzut parteru- plan instalacji systemów: OS, KD, Interkomu, CCTV technologicznej, RTV, -rys. nr 27 w PB ma zły opis. Powinien brzmieć: Rzut II piętra - plan instalacji systemów: OS, KD, Interkomu, CCTV technologicznej, RTV, j) instalacja telefoniczna -instalacja nie ujęta w projekcie budowlanym. Instalacja będzie wykonana niezależnie od możliwości korzystania z telefonii VOIP. Należy wykorzystując istniejącą łączówkę w pomieszczeniu 0.3 Serwerownia doprowadzić na II piętro przewód 20 parowy YtKSY 2x0,5mm do pomieszczenia 2.47 Pomieszczenie techniczne i zamontować tam łączówkę dla tego przewodu podtynkową w szafce zamykanej na kluczyk, -z łączówki jw poprowadzić przewód telefoniczny 2 parowy i zakończyć gniazdkiem RJ15 w rejonie gniazd sieci strukturalnej do następujących pomieszczeń: 2.20, 2.21, 2.25, 2.26, 2.30, 2.51, 2.76, 2.77, 2.80 i 2.81, -Zamawiający nie oczekuje wyceny i montażu aparatów telefonicznych, k) instalacja sygnalizacji pożaru -do istniejącej pętli obsługującej parter wpiąć czujki z centralnej Sterylizatorni, l) system interkomowy -w stosunku do projektu budowlanego nie należy projektować instalacji interkomu w pomieszczeniach 1.57 Pokój gościnny i 1.69 Sekretariat m) kontrola dostępu -Zamawiający ustala, że system kontroli dostępu oparty będzie na jednostronnej blokadzie drzwi objętych kontrolą. Żadne z drzwi nie będzie objęte dwustronną blokadą. W przejściach kontrolowanych należy zamontować zaczepy jednostronnie kontrolowane i klamkogałki. Zasilanie elektrozaczepów z instalacji napięcia rezerwowanego. Drzwi można będzie odblokować kartą chipową lub kluczem. Zamawiający rezygnuje z prowadzenia rejestracji zdarzeń tzn. że zamków tych nie należy wpinać do sieci niskoprądowej (również nie wykonywać oprzewodowania dla nich oraz nie montować centrali kontroli dostępu, do odczytu danych na kartach zastosować tylko czytniki standardowe o zasięgu 5-15 cm. Należy wycenić dostawę minimum 80 szt kart chipowych wraz z kartą systemową i instrukcją obsługi, 4. Inne informacje i wymagania: 4.1. Zamawiający będzie aktywnie uczestniczył w uzgadnianiu projektu wykonawczego zadania. 4.2.Zakres przedmiotu zamówienia poprzedzający wykonanie projektu: a) dokonanie wizji lokalnej dla oceny stanu istniejącego oraz ewentualnej inwentaryzacji elementów obiektu w zakresie koniecznym do prawidłowego zaprojektowania i wyceny budowy, spotkanie się z przedstawicielami komórek organizacyjnych, którzy będą w przyszłości użytkować pomieszczenia w celu wysłuchania ich oczekiwań i uzgodnienia wzajemnych kontaktów b) przeanalizowanie istniejących projektów budowlanych i wykonawczych. 4.3. Dodatkowe informacje o przedmiocie zamówienia i jego zakresie są zawarte w Załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 8 Opis przedmiotu zamówienia – projekt wykonawczy budowy Bloku Operacyjnego i Pracowni Endoskopowej Załącznik nr 9 Opis przedmiotu zamówienia – projekt budowlany i projekt wykonawczy budowy pomieszczenia do przechowywania zwłok Załącznik nr 10 Opis przedmiaru zamówienia – projekt budowlany zamienny i projekt wykonawczy budowy Centralnej Sterylizatorni 5. Odbiór przedmiotu zamówienia. Odbiór będzie następował poprzez przekazywanie przez Wykonawcę i odbieranie przez Zamawiającego poszczególnych opracowań w miarę ich realizacji i poprzez odbiór końcowy przedmiotu zamówienia. Części przedmiotu zamówienia: -projekt koncepcji podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wykonawca będzie przesyłał wersje elektroniczne koncepcji na adres Zamawiającego. Zamawiający dokona w ciągu 3 dni roboczych ocenę koncepcji i prześle Wykonawcy uwagi lub akceptację rozwiązania. Wykonawca uwzględni te uwagi. Po zatwierdzeniu koncepcji Wykonawca prześle Zamawiającemu wersję papierową rozwiązania (1 egz) i przystąpi do opracowania projektu budowlanego, - projekt budowlany podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wykonawca będzie przesyłał wersje elektroniczne projektu budowlanego na adres Zamawiającego. Zamawiający dokona w ciągu 5 dni roboczych ocenę projektu budowlanego i prześle Wykonawcy uwagi lub akceptację rozwiązania. W przypadku niespełniania oczekiwań Zamawiającego odnośnie przedstawionych opracowań z powodów merytorycznych lub formalnych opracowania będą zwrócone Wykonawcy bez zatwierdzenia dla poprawy wskazanych elementów.Wykonawca uwzględni te uwagi. Po zatwierdzeniu projektu budowlanego Wykonawca prześle Zamawiającemu wersję papierową rozwiązania (5 egz) i przystąpi do opracowania projektu wykonawczego, - projekt wykonawczy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Ocenę i zatwierdzenie projektu Zamawiający wykona w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania wersji papierowej. W przypadku niespełniania oczekiwań Zamawiającego odnośnie przedstawionych opracowań z powodów merytorycznych lub formalnych opracowania będą zwrócone Wykonawcy bez zatwierdzenia dla poprawy wskazanych elementów. Wstępne propozycje Wykonawcy dla wszystkich elementów zadania Wykonawca może przekazywać w formie elektronicznego pliku w formacie .pdf. Wykonawca będzie zobowiązany podczas trwania procedury przetargowej do udzielania niezwłocznych odpowiedzi, wyjaśnień i korekty rozwiązań w przypadku otrzymania przez Zamawiającego pytań w temacie braków lub niejednoznaczności w projekcie wykonawczym od potencjalnych wykonawców robót budowlanych. -przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie podlegają wstępnej ocenie przez Zamawiającego na podstawie analizy zawartości, bez szczegółowego przeliczania. Wykonawca będzie zobowiązany podczas trwania procedury przetargowej do udzielania niezwłocznych odpowiedzi, wyjaśnień i korekty obliczeń w przypadku otrzymania przez Zamawiającego pytań w temacie przedmiarów i zgodności z projektem wykonawczym od potencjalnych wykonawców robót budowlanych. Odbiór końcowy odbędzie się poprzez podpisanie Protokołu Zdawczo-Odbiorczego, po otrzymaniu od Wykonawcy kompletu opracowań dotyczących zadania i oświadczenia, że dokumentacja projektowa zadania została wykonana zgodnie z umową, aktualnie obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi, w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu dokumentacja ma służyć. 6. Załączniki w wersji elektronicznej: 6.1 Załączniki dołączone do przetargu: Załączniki wymienione są przy opisie przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia (załączniki nr 8, nr 9 i nr 10) 6.2 Załączniki do przekazania do realizacji projektu: a) Projekt budowlany zamienny z 2015 roku dla Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni w zapisie .dwg b) Projekt technologii medycznej dla Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni w zapisie w zapisie .pdf c) Projekt budowlany zamienny dla OAiIT z 2015 roku w zapisie .dwg d) Projekt wykonawczy podstawowy budynku z 2005 roku w zapisie .dwg Możliwa również do przekazania wersja drukowana projektu. 7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 7.1.Wykonawca do oferty dołączy harmonogram sukcesywnego dostarczania opracowywanych dokumentów, z tym zastrzeżeniem, że dostawa poszczególnych części projektów nie może się kumulować – odstęp czasowy pomiędzy kolejnymi dostawami powinien wynosić minimalnie tyle ile wynosi czas na wydanie opinii przez Zamawiającego dla tego elementu opracowania. 7.2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie od 100 do 115 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Nie dotyczy to sprawowania nadzoru autorskiego, który będzie realizowany wówczas gdy będą prowadzone roboty budowlane w oparciu o wykonane i zatwierdzone projekty oraz wydane pozwolenie na budowę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach