Przetargi.pl
OPRACOWANIE PROJEKTÓW WYKONAWCZYCH PRZEBUDOWY ULIC NA TERENIE GMINY KOSAKOWO

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-198 Kosakowo, ul. Żeromskiego 69
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Żeromskiego 69 69
    81-198 Kosakowo, woj. pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kosakowo@zgwrp.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE PROJEKTÓW WYKONAWCZYCH PRZEBUDOWY ULIC NA TERENIE GMINY KOSAKOWO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania projektów wykonawczych przebudowy dróg na terenie gminy Kosakowo wraz z kosztorysami inwestorskimi i specyfikacjami technicznymi. Zamówienie zostało podzielone na 3 części ze względu na lokalizację dróg. Część I:Projekt wykonawczy przebudowy ul. Krokusowej w m. Kosakowo wraz z kosztorysem inwestorskim i specyfikacjami technicznymi. Część II:Projekt wykonawczy przebudowy ul. Jagodowej w m. Dębogórze wraz z kosztorysem inwestorskim i specyfikacjami technicznymi. Część III:Opracowanie projektu wykonawczego przebudowy drogi ul. Surfingowej w m. Rewa wraz z kosztorysem inwestorskim i specyfikacjami technicznymi Zamawiający dysponuje aktualną mapą do celów informacyjnych w wersji papierowej, która zostanie udostępniona Wykonawcy w terminie podpisania umowy. a) Przy realizacji zamówienia należy uwzględnić poniższe wytyczne Zamawiającego z uwzględnieniem Rozp. Min.Trans.i Gosp.Mor. z dnia 2 marca 1999 r. (z późn.zm) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. b) Zakres zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi obejmuje następujące elementy usług: wykonanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej w zakresie niezbędnym do wykonania dokumentacji projektowej; pozyskanie map do celów projektowych i ewentualnych informacji dodatkowych (np. wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów) z zakresu realizacji zamówienia; opracowanie projektu wykonawczego drogowego zawierającego minimum: opis, plan, niweletę i przekroje oraz szczegóły elementów kolizyjnych lub wykonania elementów dróg, sposób odwodnienia drogi; projekt docelowej organizacji ruchu lub projekt zmiany istniejącej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem; w razie konieczności projekt rozbiórek i przebudowy elementów istniejącego zagospodarowania terenu, w tym uzbrojenia podziemnego, kolidujących z projektowanym zadaniem drogowym; uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień i zezwoleń na realizację zamówienia; specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; przedmiar robót ; kosztorys inwestorski oraz wykaz cen; wstępny harmonogram robót obejmujący okres od wprowadzenia wykonawcy na teren robót do zgłoszenia do odbioru końcowego; udział w naradach technicznych projektowych i wykonawczych pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej c) Pozostałe uwarunkowania realizacji zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy dróg: układ włączeń w istniejące drogi należy uzgodnić z zarządcami tych dróg tj. ZDP w Wejherowie, ZDiZ w Gdyni, Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska tut. Urzędu (dotyczy również dróg gminnych); za wszelkie niezgodności treści mapy do celów projektowych co do sytuacji w terenie odpowiada projektant; błędy w obmiarach robót przewyższające o więcej niż 10% wartości robót obciążają projektanta. d) W dokumentacji winny znaleźć się następujące elementy robót: demontaż istniejącej nawierzchni z odtransportowaniem, korytowanie i profilowanie podłoża z odtransportowaniem urobku, krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-15 na podsypce cementowo-piaskowej (ława z oporem ), obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, ręczne profilowanie i zagęszenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr.kat.III-IV, górna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm (pod chodnik), dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm (pod zjazd), podbudowy z mieszanki betonowej B-7,5, pielęgnacja piaskiem i wodą, grubość warstwy 10 cm (pod zjazd), chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm szarej, układane na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem profilowanie skarp i nasypów powstałych w związku z budową chodnika włącznie z humusowaniem i wysiewem traw w pasie po 1,5m od krawędzi chodnika, regulacja studzienek i skrzynek uzbrojenia podziemnego. e) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz.U. 2004 r. Nr 19, poz. 177). ST należy wykonać w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w postaci elektronicznej na CD-ROM (zapisane na płycie z projektem) - płyta wraz z opisem i spisem zawartości w układzie odpowiadającym wersji papierowej. f) Kosztorys inwestorski i przedmiar należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389). Kosztorys i przedmiar należy wykonać w 1 egzemplarzu w formie papierowej oraz w postaci elektronicznej na CD-ROM (zapisane na płycie z projektem) - płyta wraz z opisem i spisem zawartości w układzie odpowiadającym wersji papierowej. g) Pozostałe warunki wykonania zamówienia przekazanie przedmiotu umowy nastąpi z zachowaniem warunków technicznych i formalnych określonych w Dokumentacji i Umowie, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi i prawnymi, Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji poprawnego i dobrego jakościowo wykonania przedmiotu umowy na okres 24 m-cy od daty jego odbioru. h) Przekazanie przedmiotu umowy nastąpi z zachowaniem warunków technicznych i formalnych określonych w Umowie. 4.OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. Na podstawie z art. 32 ust. 4 zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 3 części, ze względu na lokalizację wykonywania usług. Rodzaj usług opisany w pkt. 3 (opis przedmiotu zamówienia) pozostaje identyczny dla każdej części zamówienia. Część I a)Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano wykonawczego zgodnie z wymogami planu miejscowego w zakresie uzgodnień, Prawa Budowlanego, prawa Zamówień Publicznych przy następujących założeniach: przebudowa drogi ul. Krokusowej w m. Kosakowo, na terenie działek: 69/5, 163/22 (własność Gmina Kosakowo) odcinek przebudowy ok. 74m, wykonanie nawierzchni bitumicznej o szerokości ok. 5,5m, odwodnienie powierzchniowe, wyrównanie poboczy z obsiewem trawą. b)Projekt należy wykonać w 4 egzemplarzach w formie papierowej (nie wliczając egz. potrzebnych do złożenia w Urzędach uzgadniających) oraz w postaci elektronicznej na CD-ROM - 1 płyta wraz z opisem i spisem zawartości w układzie odpowiadającym wersji papierowej opracować zgodnie z: ustaleniami mpzp dla wsi Kosakowo (dostępne na witrynie Gminy Kosakowo www.kosakowo.pl), z uwzględnieniem istniejących elementów zagospodarowania terenu i działek przylegających do projektowanego odcinka ulicy, uzgodnieniami (w tym Urząd Gminy Kosakowo), przepisami techniczno-budowlanymi, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2003 r. Nr 120, poz. 1133), dokumentacja projektowa zostanie wykorzystana do opisu przedmiotu zamówienia dlatego zaznacza się, że zlecenie usług projektowych należy traktować jako powierzenie części przygotowania postepowania o udzielenie zamówienia publicznego (na wykonawstwo robót budowlanych) na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z poźn.. zmianami); Zamawiający zwraca uwagę na to, iż należy zastosować takie rozwiązania projektowe i materiałowe aby wartość kosztorysowa budowy zadania nie przekroczyła kwoty ok. 38.000,00zł; Część II c)Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano wykonawczego zgodnie z wymogami planu miejscowego w zakresie uzgodnień, Prawa Budowlanego, prawa Zamówień Publicznych przy następujących założeniach: przebudowa drogi ul. Jagodowej w m. Dębogórze, na terenie działek: 199/10, 209/31, 210/73, 199/37, 210/75, 208/33, 203, 210/74 (własność Gmina Kosakowo) odcinek przebudowy ok. 258m, na odcinku od skrzyżowania z ul. Grzybową do posesji nr 46, wykonanie nawierzchni bitumicznej o szerokości ok. 5,5m, odwodnienie powierzchniowe, wyrównanie poboczy z obsiewem trawą. d)Projekt należy wykonać w 4 egzemplarzach w formie papierowej (nie wliczając egz. potrzebnych do złożenia w Urzędach uzgadniających) oraz w postaci elektronicznej na CD-ROM - 1 płyta wraz z opisem i spisem zawartości w układzie odpowiadającym wersji papierowej opracować zgodnie z: ustaleniami mpzp dla wsi Dębogórze (dostępne na witrynie Gminy Kosakowo www.kosakowo.pl), z uwzględnieniem istniejących elementów zagospodarowania terenu i działek przylegających do projektowanego odcinka ulicy, uzgodnieniami (w tym Urząd Gminy Kosakowo), przepisami techniczno-budowlanymi, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2003 r. Nr 120, poz. 1133), dokumentacja projektowa zostanie wykorzystana do opisu przedmiotu zamówienia dlatego zaznacza się, że zlecenie usług projektowych należy traktować jako powierzenie części przygotowania postepowania o udzielenie zamówienia publicznego (na wykonawstwo robót budowlanych) na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z poźń.. zmianami); Zamawiający zwraca uwagę na to, iż należy zastosować takie rozwiązania projektowe i materiałowe aby wartość kosztorysowa budowy zadania nie przekroczyła kwoty ok. 135.000,00zł; Część III e)Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie projektu wykonawczego przebudowy drogi ul. Surfingowej w m. Rewa zgodnie z wymogami planu miejscowego w zakresie uzgodnień, Prawa Budowlanego, Prawa Zamówień Publicznych przy następujących założeniach; - odcinek przebudowy o dł. ok 150m; - realizacja na terenie działek nr: 231/3, 233/5, 449, 230/9, 448, 230/8 - własność Gmina Kosakowo; - zakres geodezyjny przebudowy zgodnie z załącznikiem do opisu zamówienia; - wykonanie nawierzchni bitumicznej o szerokości ok. 5,5m; - odwodnienie powierzchniowe; - wyrównanie poboczy z obsiewem trawą. f)Projekt należy wykonać w 4 egzemplarzach w formie papierowej (nie wliczając egz. potrzebnych do złożenia w Urzędach uzgadniających) oraz w postaci elektronicznej na CD-ROM - 1 płyta wraz z opisem i spisem zawartości w układzie odpowiadającym wersji papierowej opracować zgodnie z: ustaleniami mpzp dla wsi Rewa w zakresie uzgodnień (dostępne na witrynie Gminy Kosakowo www.kosakowo.pl), z uwzględnieniem istniejących elementów zagospodarowania terenu i działek przylegających do projektowanego odcinka ulicy, uzgodnieniami (w tym Urząd Gminy Kosakowo), przepisami techniczno-budowlanymi, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2003 r. Nr 120, poz. 1133). dokumentacja projektowa zostanie wykorzystana do opisu przedmiotu zamówienia dlatego zaznacza się, że zlecenie usług projektowych należy traktować jako powierzenie części przygotowania postepowania o udzielenie zamówienia publicznego (na wykonawstwo robót budowlanych) na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z poźn.. zmianami); Zamawiający zwraca uwagę na to, iż należy zastosować takie rozwiązania projektowe i materiałowe aby wartość kosztorysowa budowy zadania nie przekroczyła kwoty ok. 70.000zł;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Ustalona wartość wadium wynosi: Dla części I: 120 zł (sto dwadzieścia złotych) Dla części II: 390 zł (trzysta dziewięćdziesiąt złotych) Dla części III: 200 zł (dwieście złotych) 10.2 Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. 10.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach o których mowa w art. 45 ust.6 ustawy PZP 10.4. Wadia w postaci gotówkowej należy wpłacać konto bankowe BS Rumia nr 65 8351 0003 0000 1267 2000 0040. W przypadku, jeżeli do upływu terminu (wyznaczonego na konkretną godzinę) składania ofert wymagana kwota wadium nie wpłynie na konto zamawiającego, będzie to oznaczało, te wadium nie zostało wniesione, co wiąże się z wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty jako nie zabezpieczonej wadium. 10.5.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą, tzn. rozpoczynać się najpóźniej w dniu wyznaczonym na składanie ofert a kończyć najwcześniej po upływie następnych 30-tu dni. 10.6. Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadku formy pieniężnej wraz z odsetkami) jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana : - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego. - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10.7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie .o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa wart. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10.8. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. 10.9. Niespełnienie powyższych wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kosakowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach