Przetargi.pl
OPRACOWANIE PROJEKTÓW WYKONAWCZYCH PRZEBUDOWY NABRZEŻY I TORU WODNEGO NA MARTWEJ WIŚLE W GDAŃSKU

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 620-69-11 w 219 , fax. (058) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (058) 620-69-11 w 219, fax. (058) 620 67 43
    REGON: 00014500001111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE PROJEKTÓW WYKONAWCZYCH PRZEBUDOWY NABRZEŻY I TORU WODNEGO NA MARTWEJ WIŚLE W GDAŃSKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie projektów wykonawczych: 1) obudowy brzegów Kanału Płonie - brzeg lewy. 2) obudowy brzegów Kanału Płonie - brzeg prawy. 3) przebudowy Nabrzeża Szyprów ( na odcinku od mostu Siennickiego do granicy działki nr 326, łącznie z istniejącymi schodami) 4) przebudowy Nabrzeża Flisaków: a) odcinek I przy Polskim Haku (na odcinku od granicy działki nr 3/2 do granicy działki nr 4 - czyli odcinek I skróci się w stosunku do projektu budowlanego o ok. 60 m) b) odcinek II przy Moście Siennickim. Uwaga: - W projektach wykonawczych obudowy brzegów Kanału Płonie - brzeg prawy i brzeg lewy trzeba przewidzieć projekt oświetlenia wraz z zasilaniem, natomiast w projektach wykonawczych przebudowy Nabrzeża Szyprów, Nabrzeża Flisaków odcinek I i odcinek II należy przewidzieć tylko kanały instalacyjne. - Należy zweryfikować przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w aspekcie wykonywania projektów wykonawczych. 5) toru wodnego na odcinku od Polskiego Haka do Wisły Śmiałej 6) rozbiórki budynków przy ul. Przełom 6 (na cyplu przy Kanale Płonie). W projektach wykonawczych należy m.in.: - podać odległość odwodnej krawędzi pachołów cumowniczych od krawędzi odwodnej budowli (nabrzeża), konstrukcji drabinek, zbrojenia oczepu; - uzgodnić w konstrukcji nabrzeża planowany wodociąg 2 x DN 250 PE. Przedmiotowe rurociągi ułożone będą pod dnem na rzędnej minimum 12 m ppm. - uwzględnić warunki wskazane przez spółkę Gdańskie Melioracje w Gdańsku - pismo nr L.dz. NT-WT/501/6435/2009 z dnia 24.03.2009 r. 2. Wydzielenie z opracowanych projektów budowlanych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych tych części, na które mają być wykonane projekty wykonawcze. Projekty wykonawcze nabrzeży Flisaków, nabrzeży kanału Płonie oraz nabrzeża Szyprów wraz z przedmiarami robót, kosztorysami inwestorskimi i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych trzeba wykonać rozdzielając je na osobne części tj.: - Nabrzeże Szyprów - Nabrzeże Flisaków odcinek I przy Polskim Haku - Nabrzeże Flisaków odcinek II przy Moście Siennickim - Obudowa brzegów Kanału Płonie - brzeg lewy - Obudowa brzegów Kanału Płonie - brzeg prawy. 3. Wykonanie 3 otworów do 20 m p.p.m. w celu sprawdzenia gabarytów dalb stanowiska postojowego. 4. Przeprowadzenie rozpoznania archeologicznego obiektów namierzonych sonarem (badania podwodne). Trzeba przeprowadzić rozpoznanie 18 obiektów określonych w Opinii archeologicznej do projektu budowlanego przebudowy nabrzeży i toru wodnego na Martwej Wiśle na odcinku od Polskiego Haka do Wisły Śmiałej w Gdańsku. W przypadku potwierdzenia obiektów archeologicznych, należy wykonać dokumentację konserwatorską - archeologiczną zgodnie z metodyką badań podwodnych i przedłożyć ją do zaopiniowania przez Państwowego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku. Uwaga: Należy w przedmiarach robót, kosztorysach inwestorskich i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych uwzględnić ewentualne koszty związane z badaniami archeologicznymi. 5. Określenie współrzędnych geograficznych projektowanych nabrzeży (do pozwolenia na wznoszenie i wykorzystywanie sztucznych wysp, konstrukcji i urządzeń w polskich obszarach morskich) zgodnie z art.23 ustawy o obszarach morskich Rzeczpospolitej Polskiej i administracji morskiej. Uwaga: 1. Wykonawca powinien przewidzieć konieczność weryfikacji kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. 2. Kwestie wątpliwe należy na bieżąco uzgadniać z przedstawicielem Urzędu Morskiego. 3. Całość opracowań musi być dostarczona także w wersji elektronicznej zapisanej w Adobe Leader w 2 egz. Wielkość pojedynczego pliku nie może przekroczyć 10 MB, pliki nie mogą zawierać polskich znaków. Część kosztową należy podać w programie Excel.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., a w szczególności: 1) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawiać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 2 usługi związane z wykonaniem projektu wykonawczego lub budowlano-wykonawczego budowli hydrotechnicznych takich jak nabrzeża, falochrony o zsumowanej wartości łącznej za 2 projekty nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto. b) dysponować, co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub specjalizacji budowle hydrotechniczne w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006 Nr 83 poz. 578 ze zm.) i co najmniej 3 letnie doświadczenie. Zamawiający akceptuje uprawnienia dotyczące projektowania budowli hydrotechnicznych zdobyte na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących oraz uprawnienia (kwalifikacje) równoważne Wykonawców mających siedzibę w państwie członkowskim Unii Europejskiej zgodne z warunkami przyjętymi w państwie członkowskim, w którym Wykonawca ma siedzibę Ocena spełniania przedstawionych powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. należy złożyć: a) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia oświadczenie jest złożone wspólnie. Oświadczenie składa, ustanowiony do reprezentowania tych Wykonawców w postępowaniu o udzielenie Zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnik b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną), Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit b) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej (ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieniem należy złożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich doświadczenie oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia łącznie): c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 3 do niniejszej IDW), d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej IDW) lub pisemne zobowiązane innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. e) dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3 d) posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub specjalizacji budowle hydrotechniczne w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006 Nr 83 poz. 578 ze zm.), uprawnienia dotyczące projektowania budowli hydrotechnicznych zdobyte na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących lub uprawnienia (kwalifikacje) równoważne wykonawców mających siedzibę w państwie członkowskim Unii Europejskiej zgodne z warunkami przyjętymi w państwie członkowskim, w którym Wykonawca ma siedzibę. Wykonawcy posiadający dokumenty w walutach innych niż złoty dokonają przeliczenia z tej waluty na złoty wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach