Przetargi.pl
Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu sieci dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga w miejscowościach Kańczuga, Niżatyce, Żuklin oraz Łopuszka Mała o łącznej długości 40,697 km

Miasto i Gmina Kańczuga ogłasza przetarg

  • Adres: 37-220 Kańczuga, ul. M. Konopnickiej
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 423 142 , fax. 166 426 630
  • Data zamieszczenia: 2019-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Kańczuga
    ul. M. Konopnickiej 2
    37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie
    tel. 166 423 142, fax. 166 426 630
    REGON: 65090060200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu sieci dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga w miejscowościach Kańczuga, Niżatyce, Żuklin oraz Łopuszka Mała o łącznej długości 40,697 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów stałej organizacji ruchu sieci dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga w miejscowościach Kańczuga, Niżatyce, Żuklin oraz Łopuszka Mała o łącznej długości 40,697 km. Lista dróg objętych przedmiotem zamówienia została zawarta w załączniku do SIWZ. Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia: Projekt stałej organizacji ruchu należy wykonać zgodnie z: 1) Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku. „Prawo o ruchu drogowym” (t.j. Dz. U. 2012 r poz. 1137 ze zm.), 2) Ustawą z dnia 21 marca 1985 roku „O drogach publicznych‘’ (t.j. Dz. U. 2017, poz. 2222 ze zm.), 3) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 21 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 1999 r. Nr 43, poz. 430 ze zm.), 4) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U., nr 170, poz.1393 ze zm.), 5) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach (Dz. U. z 2003, Nr 220, poz. 2181 ze zm.), 6) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. 2017, poz. 784 ze zm.). Projekt stałej organizacji ruchu powinien zawierać: 1) Plan orientacyjny w skali 1:10 000 lub 1:25 000 z zaznaczeniem drogi, której projekt dotyczy, jej nazwą oraz numerem marszałkowskim 2) Plan sytuacyjny w skali 1:500 lub 1:1000 z zaznaczeniem lokalizacji znaków drogowych pionowych i poziomych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu dla nowej organizacji ruchu, projekt organizacji wykonać na mapach sytuacyjno – wysokościowych w skali 1:500 lub 1:1000, z nazwami ulic, wszystkie egzemplarze projektu wykonać w kolorach, znaki drogowe pionowe zgodnie z załącznikami do rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych. 3) Opis techniczny zawierający charakterystykę drogi i ruchu na drodze 4) Inwentaryzację znaków drogowych pionowych i poziomych, urządzeń bezpieczeństwa (zestawienie tabelaryczne istniejącego, projektowanego i usuwanego oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa). Wykonawca pozyska we własnym zakresie mapy stanowiące podkład do opracowania projektów organizacji ruchu z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji i Geodezji w Przeworsk. Projekty stałej organizacji ruchu należy zatwierdzić odpowiednio w Organach zarządzających ruchem na drogach krzyżujących się z drogą lub/i przechodzących w ciągłość drogi, której dotyczy projekt: - Starostwie Powiatowym w Przeworsku, - Urzędzie Marszałkowskim w Rzeszowie, Należy uzyskać opinię: - Komendy Powiatowej Policji w Przeworsku, - Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie (skrzyżowania z drogami wojewódzkimi), - Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie (skrzyżowania z drogami wojewódzkimi) W ramach opracowania planuje się dwa spotkania w siedzibie Zamawiającego w celu przedstawienia rozwiązań projektowych i ujęcia w opracowaniu wniosków Mieszkańców i Użytkowników dróg / ulic oraz uwag Inwestora i Przedstawiciela Starostwa Powiatowego w Przeworsku. Terminy spotkania ustalone zostaną w uzgodnieniu w Wykonawcą z uwzględnieniem planowanej etapowej realizacji zadania. Zamawiający przewiduje realizację zadania w dwóch etapach: I – Wykonanie ok. 30% dokumentacji wraz z zatwierdzeniami i opiniami dla dróg wskazanych przez Inwestora w celu umożliwienia wprowadzenia organizacji ruchu na tych drogach od końca 2019 roku – do 4 m-cy od zawarcia umowy II - Wykonanie całości dokumentacji wraz z zatwierdzeniami i opiniami w terminie do 16.12.2019 r. Projekty stałej organizacji ruchu należy wykonać w wersji papierowej dla każdej drogi w następującej ilości egzemplarzy dla: o Starostwa Powiatowego w Przeworsku – 1 egz. o Komendy Powiatowej Policji w Przeworsku – 1 egz. o Urzędu Marszałkowskiego w Rzeszowie – 1 egz. o Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 1 egz. o Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie – 1 egz. o Zamawiający - 2 egz. Projekty stałej organizacji ruchu należy przekazać do Zamawiającego również w wersji elektronicznej ( pliki pdf ) na dysku przenośnym mieszczącym całą dokumentację projektową oraz 2 kpl. na płytach CD/DVD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta, Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają do oferty wypełnione załączniki nr 7 lub 8 do SIWZ. Określenie podwykonawstwa – załącznik nr 9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach