Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg
- Adres: 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
- Data zamieszczenia: 2019-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
ul. Piotrkowska 173
90-447 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
REGON: 47317005200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl; http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu dróg położonych na terenie miasta Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów stałej organizacji ruchu dróg położonych na terenie miasta Łodzi.2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 nw. części: 2.1.Część 1 – „Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu dróg położonych na terenie miasta Łodzi- dzielnica Łódź-Bałuty” 2.2.Część 2 – „Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu dróg położonych na terenie miasta Łodzi- dzielnica Łódź-Polesie” 2.3.Część 3 – „Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu dróg położonych na terenie miasta Łodzi- dzielnica Łódź-Śródmieście” 2.4.Część 4 – „Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu dróg położonych na terenie miasta Łodzi- dzielnica Łódź-Górna” 2.5.Część 5 – „Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu dróg położonych na terenie miasta Łodzi- dzielnica Łódź-Widzew” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie II SIWZ Opis przedmiotu Zamówienia dla Części 1-5 zamówienia oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy dla Części 1-5 zamówienia. 3.Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu Przedmiotu Zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu.4.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga, by podczas realizacji zamówienia czynności polegające na opracowywaniu projektów stałej organizacji ruchu dróg wykonywała co najmniej 1 osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę tej samej osoby w każdej z części zamówienia na które złożono ofertę.5. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 4. powyżej oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej zostanie umieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Projekt przebudowy ul. Usługowej i Śniadeckiego w Starej Gadce
Dodano: 2024-03-25 - Poprawa gospodarki wodnościekowej poprzez budowę sieci kanalizacyjnej oraz studni na terenie Gminy Słupia
Dodano: 2024-03-02 - Wykonanie projektu przebudowy/rozbudowy osiedla Nadrzeczna, obejmujące ulice: Jagiellończyka, Załuski, Łowmiańskiego, Żołnierzy Września
Dodano: 2024-02-27 - Opracowanie dokumentacji technicznej: Część 1 - Budowa ulicy Willowej, Część 2 - Remont ulicy łączącej ul. Zwolińskiego i Polną.
Dodano: 2024-02-21 - Przeprojektowanie i przebudowa kamienicy przy ul. Plac Kościuszki 14/15 w Tomaszowie Mazowieckim w formule „Przeprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-02-21 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Przebudowa obcinka drogi powiatowej nr 1708E Wiechutki – Chojne”.
Dodano: 2024-02-08 - Projekt budowy drogi gminnej Smolice – Anielin Swędowski wraz z infrastrukturą techniczną
Dodano: 2024-02-05 - „Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ulic Taterniczej i Morskie Oko w Łodzi”
Dodano: 2024-01-30 - Projekt budowy drogi gminnej Smolice - Anielin Swędowski wraz z infrastrukturą techniczną
Dodano: 2023-12-14 - „Rozbudowa mostu o nr JNI 31000053 w ciągu drogi powiatowej nr 1927E przez rzekę Grabia w msc. Kuców, gm. Drużbice – dokumentacja projektowo – kosztorysowa”.
Dodano: 2023-12-07