Przetargi.pl
Opracowanie projektów podziału nieruchomości położonych przy Wieniawskiego i jej rejonie oraz przy ul. Załęskiej w Rzeszowie

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35064 Rzeszów, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
  • Data zamieszczenia: 2017-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
    Rynek 1
    35064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
    REGON: 65061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów podziału nieruchomości położonych przy Wieniawskiego i jej rejonie oraz przy ul. Załęskiej w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów podziału dla 42 nieruchomości położonych przy ul. Wieniawskiego, ul. Kiepury, ul. Storczykowej, ul. Słonecznikowej, ul. Siemaszkowej oraz 6 nieruchomości ul. Załęskiej w Rzeszowie potrzebnych do złożenia wniosków o uzyskanie zezwoleń na realizacje inwestycji drogowych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1496). Zakres zamówienia obejmuje opracowanie następujących dokumentów: 1) mapa projektu podziału nieruchomości dla całej inwestycji w skali 1:500 dla ul. Załęskiej i 1:1000 dla nieruchomości przy ul. Wieniawskiego, ul. Kiepury, ul. Storczykowej, ul. Słonecznikowej, ul. Siemaszkowej (z opisowym wykazem synchronizacyjnym stanu ujawnionego w księgach wieczystych lub zbiorze dokumentów do stanu ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków – 7 egz. 2) zbiorczy wykaz zmian gruntowych dla całej inwestycji – 7 egz. 3) mapy jednostkowe projektu podziału dla każdej działki osobno w skali 1:500 wraz z wykazem zmian gruntowych oraz opisowym wykazem synchronizacyjnym stanu ujawnionego w księgach wieczystych lub zbiorze dokumentów do stanu ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków – 6 egz. 4) aktualne pełne wypisy z rejestru gruntów dla wszystkich działek – 1kpl. 5) aktualne odpisy z ksiąg wieczystych dla wszystkich nieruchomości, zaświadczenie z dawnej księgi wieczystej lub zbioru dokumentów, bądź zaświadczenie, że dla danej nieruchomości nie jest prowadzona księga wieczysta -1 kpl 6) kopie protokołów granicznych -1 kpl 7) kopie szkiców polowych-1 kpl 8) opisowy wykaz synchronizacyjny wraz z załącznikiem graficznym z ustaleniem służebności gruntowych ujawnionych w dziale III KW prowadzonej dla działki objętej lokalizacją inwestycji drogowej – 5 egz. 9) kopie decyzji i map, powołanych w opisowym wykazie synchronizacyjnym, niezbędnych do wniosku do KW -1 kpl 10) dokumentacja fotograficzna dla wydzielanego terenu w wersji elektronicznej – 2 egz. 11) wersja elektroniczna mapy projektu podziału nieruchomości dla całej inwestycji (format dwg lub dxf) – 2egz. Powyższe dokumenty należy przygotować jako dwa oddzielne komplety opracowań: 1 kpl. dla ul. Załęskiej oraz 1 kpl. dla ul. Wieniawskiego wraz z uwzględnieniem ul. Kiepury, ul. Storczykowej ul. Słonecznikowej, ul. Siemaszkowej. W zamówieniu należy uwzględnić jeszcze egzemplarze, które niezbędne są do wprowadzenia operatu do zasobów Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany druk OFERTA, 2.oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena. oświadczenia wymagane są w celu ustalenia ilości punktów w kryterium termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 1 ust.1 wzoru umowy zawarte w druku OFERTA, 3. Pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski. 5. Zobowiązanie/a innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów o ile dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach