Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35064 Rzeszów, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
- Data zamieszczenia: 2017-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1
35064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
REGON: 65061400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektów podziału nieruchomości położonych przy ul. Gen. Dworaka, ul. Ciepłowniczej, ul. Gen. Maczka w Rzeszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów podziału dla 22 nieruchomości położonych przy ul. Generała Dworaka, 7 nieruchomości położonych przy ul. Ciepłowniczej, 34 nieruchomości położonej przy ul. Generała Maczka w Rzeszowie potrzebnych do złożenia wniosków o uzyskanie zezwoleń na realizacje inwestycji drogowych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ((Dz. U. z 2017r poz. 1496). Zakres zamówienia obejmuje opracowanie następujących dokumentów: 1) mapa projektu podziału nieruchomości dla całej inwestycji w skali 1:500 ( razem dla zadania 1 i 2 i oddzielnie dla zadania 3) i 1:1000 (z opisowym wykazem synchronizacyjnym stanu ujawnionego w księgach wieczystych lub zbiorze dokumentów do stanu ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków) – 7 egz. 2) zbiorczy wykaz zmian gruntowych dla całej inwestycji – 7 egz. 3) mapy jednostkowe projektu podziału dla każdej działki osobno w skali 1:500 wraz z wykazem zmian gruntowych oraz opisowym wykazem synchronizacyjnym stanu ujawnionego w księgach wieczystych lub zbiorze dokumentów do stanu ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków – 6 egz. 4) aktualne pełne wypisy z rejestru gruntów dla wszystkich działek – 1kpl. 5) aktualne odpisy z ksiąg wieczystych dla wszystkich nieruchomości, zaświadczenie z dawnej księgi wieczystej lub zbioru dokumentów, bądź zaświadczenie, że dla danej nieruchomości nie jest prowadzona księga wieczysta -1 kpl 6) kopie protokołów granicznych -1 kpl 7) kopie szkiców polowych-1 kpl 8) opisowy wykaz synchronizacyjny wraz z załącznikiem graficznym z ustaleniem służebności gruntowych ujawnionych w dziale III KW prowadzonej dla działki objętej lokalizacją inwestycji drogowej – 5 egz. 9) kopie decyzji i map, powołanych w opisowym wykazie synchronizacyjnym, niezbędnych do wniosku do KW -1 kpl 10) dokumentacja fotograficzna dla wydzielanego terenu w wersji elektronicznej – 2 egz. 11) wersja elektroniczna mapy projektu podziału nieruchomości dla całej inwestycji (format dwg lub dxf) – 2egz. Powyższe dokumenty należy przygotować dla ul. Generała Dworaka i ul.Ciepłowniczej (zadanie 1 i 2), i oddzielnie dla ul. Generała Maczka (zadania 3). W zamówieniu należy uwzględnić jeszcze egzemplarze, które niezbędne są do wprowadzenia operatu do zasobów Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami oraz wzór umowy wraz z załącznikami - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany druk OFERTA, 2.oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena. oświadczenia wymagane są w celu ustalenia ilości punktów w kryterium termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 1 ust.1 wzoru umowy zawarte w druku OFERTA, 3. Pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski. 5. Zobowiązanie/a innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów o ile dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie projektu koncepcyjnego dla zadania pn.: „Rozbudowa/ przebudowa DW nr 885 ... na odcinku Przemyśl - Hermanowice polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów ..."
Dodano: 2023-02-10 - Zarządzanie zasobem komunalnym część I: Wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem budynkami stanowiącymi mieszkaniowy zasób Gminy Kolbuszowa oraz lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Kolbuszowa we wspólnotach mieszkaniowych
Dodano: 2021-01-20 - Zarządzanie zasobem komunalnym - część II: Dostarczanie ciepła do budynków komunalnych z kotłowni: w budynku przy ul. Kolejowej 2ab w Kolbuszowej; w budynku przy ul. Kolejowej 2c w Kolbuszowej; przy budynku przy ul. Sokołowskiej 26 w Kolbuszowej będących w zarządzie ZGKiM Sp. z o.o. w Kolbuszowej
Dodano: 2021-01-20 - Zarządzanie zasobem komunalnym - część III: Dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków z budynków komunalnych
Dodano: 2021-01-20 - Zarządzanie zasobem komunalnym - część IV: Utrzymanie czystości i porządku nieruchomości stanowiących własność Gminy Kolbuszowa
Dodano: 2021-01-20 - Wykonanie prac geodezyjnych – cz. 10 (2 części)
Dodano: 2020-09-22 - Wykonanie prac geodezyjnych - cz.9 (2 czeęści)
Dodano: 2020-08-24 - Wykonanie prac geodezyjnych – cz.8
Dodano: 2020-07-28 - Wykonanie prac geodezyjnych – cz.7 (2 cześci)
Dodano: 2020-06-26 - Wykonanie prac geodezyjnych - cz.6
Dodano: 2020-06-02