Przetargi.pl
„Opracowanie projektów planów ochrony dla Krzesińskiego Parku Krajobrazowego i Parku Krajobrazowego „Ujście Warty”.

ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Franciszka Walczaka 25
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48 95 782 20 12
  • Data zamieszczenia: 2023-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
    ul. Franciszka Walczaka 25
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48 95 782 20 12
    REGON: 003140776
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zpkwl.gorzow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Opracowanie projektów planów ochrony dla Krzesińskiego Parku Krajobrazowego i Parku Krajobrazowego „Ujście Warty”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 jest wykonanie usługi i dostarczenie opracowanych materiałów przez Wykonawcę, Zamawiającemu po przeprowadzeniu wymaganych konsultacji projektu planu ochrony dla Krzesińskiego Parku Krajobrazowego.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi i dostarczenie opracowanego materiału przez Wykonawcę, Zamawiającemu po przeprowadzeniu wymaganych konsultacji projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego „Ujście Warty”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90712400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości :1) Dla Części zamówienia 2 - Opracowanie projektów planów ochrony dla Parku Krajobrazowego "Ujście Warty" - 2000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych ),2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty.3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:1) Pieniądzu,2) Gwarancjach bankowych;3) Gwarancjach ubezpieczeniowych;4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r., poz. 310, 836 i 1572).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: 29 1020 5402 0000 0902 0457 0901 z dopiskiem „wadium – opracowanie PROJEKTU PLANU – Cześć nr 2 (należy podać numery części, na które składana jest oferta)” . Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej,a) Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca , że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem, usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 80 000,00 złotych każda usługa.Uwaga: Przez pojęcie „usługa odpowiadająca swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia” należy rozumieć opracowanie projektu (planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000, Planu ochrony dla obszaru Natura 2000, Planu ochrony dla rezerwatu przyrody, planu ochrony dla parku narodowego, planu ochrony dla parku krajobrazowego.Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.b) Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje tj.:- Koordynatora – osoba która wykonała lub współpracowała w wykonaniu następujących prac: przynajmniej jednej (1) pracy/usługi ekspertyzy przyrodniczej, polegającej w szczególności na inwentaryzacji lub monitoringu siedlisk przyrodniczych lub gatunków roślin, zwierząt i grzybów, tym również gatunków będących przedmiotami ochrony obszarów Natura 2000 i koordynowaniu pracami zespołu ekspertów polegającymi na sporządzaniu projektów planów ochrony parków krajobrazowych lub rezerwatów przyrody lub parków narodowych lub planów zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 lub planów ochrony dla obszarów Natura 2000 lub monitoringów i inwentaryzacji przyrodniczych lub waloryzacji przyrodniczych lub opracowań eko - fizjograficznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach