Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie ogłasza przetarg
- Adres: 37-100 Łańcut, ul. Polna 3b
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2257448 , fax. 017 2257448
- Data zamieszczenia: 2010-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie
ul. Polna 3b 3b
37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
tel. 017 2257448, fax. 017 2257448
REGON: 69065719700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-lancut.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektów organizacji ruchu, zgromadzenie danych drogowych dla sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Łańcuckiego oraz wdrożenie oprogramowania do prowadzenia ewidencji dróg .o dł 214,988 km i wprowadzenie danych do programu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie projektów organizacji ruchu, zgromadzenie danych drogowych dla sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Łańcuckiego oraz wdrożenie oprogramowania do prowadzenia ewidencji dróg .o dł 214,988 km i wprowadzenie danych do programu. stabilizacja i udokumentowanie punktów węzłowych pomiar długości i geometrii osi dróg inwentaryzacja dróg dokumentacja fotograficzna korytarza drogi wykonanie systemu referencyjnego w formie elektronicznej i dostarczenie oprogra-mowania wykonaniu atlasu sieci drogowej wykonanie projektów stałej organizacji ruchu Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia: Opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 1 do SIWZ Wykaz odcinków do pomiaru (inwentaryzacja+pomiar długości+ pomiar geometrii) - za-łącznik Nr 2 do SIWZ Wykaz odcinków do wykonania projektu stałej organizacji ruchu - załącznik Nr 3 do SIWZ Wykaz odcinków do fotorejestracji - załącznik Nr 4 do SIWZ Wykaz dróg ( wizualna ocena stanu nawierzchni ) - załącznik Nr 5 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713350005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-lancut.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną