Przetargi.pl
Opracowanie projektów na rozbudowę dróg powiatowych nr 1482G (ul. Rybacka) oraz 1451G (ul. Wilczka)

Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Pucka 11
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7743280 , fax. 58 7743293
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie
    ul. Pucka 11 11
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 58 7743280, fax. 58 7743293
    REGON: 19168668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zd.puck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów na rozbudowę dróg powiatowych nr 1482G (ul. Rybacka) oraz 1451G (ul. Wilczka)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie projektu budowlanego oraz wykonawczego wraz z materiałami przetargowymi i innymi dokumentami niezbędnymi do złożenia wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Dz. U. 2003 r. Nr 80 poz. 721 z późn. zm. dla zadań pt.: Zadanie 1 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1482G, ul. Rybacka o pas prawoskrętu do drogi krajowej nr 6 w Wejherowie. Zadanie 2 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1451G, ul. Wilczka o pas prawoskrętu do drogi krajowej nr 6 w Luzinie. Zamówienie obejmuje: 1. Uzyskanie we własnym zakresie mapy do celów projektowych wraz ze wznowieniem granic nieruchomości pasa drogowego. Wymagania dotyczące mapy: - podkład powinien zostać przyjęty do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Wejherowie, - skala 1:500, - przekroje poprzeczne należy wykonać co 25 m oraz w punktach charakterystycznych, - repery robocze z zagęszczeniem co 500 m dla budowy trwale zabezpieczone poza strefą robót. 2. Wykonanie pełnej szczegółowej inwentaryzacji uzbrojenia podziemnego i naziemnego. Inwentaryzację należy uzgodnić z Zarządcą drogi w zakresie uzgodnień lokalizacji urządzeń obcych, a niezrealizowanych jeszcze w terenie przed sporządzeniem mapy. 3. Wykonanie szczegółowej inwentaryzacji nawierzchni, dojazdów, przepustów, ogrodzeń oraz inwentaryzacji drzewostanu (w obrębie projektowanego pasa drogowego). 4. Wykonanie badań geotechnicznych i laboratoryjnych konstrukcji istniejącej nawierzchni zgodnie z zaleceniami Instrukcji badań podłoża gruntowego, budowli drogowych i mostowych. Część 1 i 2. Instrukcja ta opracowana została w roku 1988 w Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych w Warszawie. Odwierty nie rzadziej niż 150 m po obu stronach dostosowane do planowanej niwelety (wykopy, nasypy). Badania są integralnym składnikiem projektu branży drogowej. 5. Wykonanie niezbędnych uzupełniających pomiarów. 6. Wykonanie projektów podziału nieruchomości - do wyceny należy przyjąć 5 działek pierwotnych. W formularzu ofertowym należy podać cenę za podział (wraz z wyniesieniem w teren) jednej działki. Rozliczenie końcowe nastąpi w oparciu o faktyczną ilość działek przeznaczonych do podziału wynikającą z uzyskanej decyzji ZRID. 7. Po uzyskaniu ostatecznej decyzji ZRID należy zastabilizować znaki graniczne w terenie oraz złożyć operat w Starostwie Powiatowym. 8. Przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (ZRID) wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami wymaganymi obowiązującymi przepisami 9. Przeprowadzenie konsultacji społecznej z właścicielami działek, które zostaną przejęte pod pas drogowy w trakcie przygotowywania przedmiotu zamówienia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Sporządzenie i przekazanie zamawiającemu kopii protokołów ze spotkań wraz z kopią całości dodatkowej dokumentacji związanej z konsultacjami. 10. Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego - 5 egz. 11. Wykonanie branżowych projektów wykonawczych - 5 egz. 12. Wykonanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egz. 13. Wykonanie przedmiaru robót - 2 egz. 14. Wykonanie kosztorysu ofertowego w układzie SST - 2 egz. 15. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego w układzie SST -2 egz. 16. Wykonanie 1 egzemplarza całego projektu w formie numerycznej na płytach CD (dodatkowo część rysunkową należy dostarczyć w formie kompatybilnym z programem AutoCad). Zakres dla prac projektowych: - zaprojektowanie rozbudowy drogi na podstawie koncepcji (załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2), - wyznaczenie kategorii ruchu na podstawie pomiarów ruchu, - zaprojektowanie wzmocnienia poparte obliczeniami, - zaprojektowanie odwodnienia drogi, - zaprojektowanie przebudowy kolidującego uzbrojenia podziemnego i naziemnego, ogrodzeń itp., - wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu. Wymagania: a) Należy spełnić wymagania zawarte w następujących aktach prawnych: - Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.12.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012 r., poz. 462), - Rozporządzenie Ministra transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 1999 nr 43 poz.430), - Ustawa o drogach publicznych (Dz. U. 1985 nr 14 poz. 60), - Ustawa prawo budowlane (Dz.U. 1994 Nr 89 poz. 414). b) Każdy projekt branżowy musi mieć komplet odrębnych ostatecznych uzgodnień z administratorami urządzeń. c) Należy uzyskać niezbędne decyzje, uzgodnienia, opinie i oceny wymagane obowiązującymi przepisami prawnymi. d) Należy przedstawić szczegółowe wykazy robót dowiązane do kilometrażu. UWAGA:Wykonawca (pracownia) przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w całości automatycznie z chwilą wypłacenia wynagrodzenia przez zamawiającego za dokumentację. W związku z tym Zamawiający może wykorzystać przedmiotowy projekt w całości lub dowolnych częściach przy dalszych etapach realizacji oraz w trakcie statutowej działalności zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości zadania w wysokości: 1 000,00 zł słownie: jeden tysiąc zł 00/100 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zd.puck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach