Przetargi.pl
Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Żmigród

Gmina Żmigród ogłasza przetarg

  • Adres: 55-140 Żmigród, pl. Wojska Polskiego 2-3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3853057 , fax. 071 3853556
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żmigród
    pl. Wojska Polskiego 2-3 2-3
    55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3853057, fax. 071 3853556
    REGON: 00052988700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Żmigród
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzaniem planów, w ramach następujących zadań: Zadanie nr 1 - Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Radziądz. Zadanie nr 2 - Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Barkowo. Przedmiot ustaleń planu oraz obszar objęty planem ujęty jest w uchwałach Rady Miejskiej w Żmigrodzie: Zadanie nr 1: Uchwała Nr 134/XVII/04 z dnia 29 kwietnia 2004 r. Zadanie nr 2: Uchwała Nr 277/XXXII/02 z dnia 20 września 2002 r. 3. Obszar i granice opracowania. Szczegółowe granice planów określają załączniki graficzne do uchwał, przybliżone powierzchnie obszarów objętych planami wynoszą: Zadanie nr 1 - 1701 ha Zadanie nr 2 - 1418 ha
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1 - 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc złotych 00/100 ). Zadanie 2 - 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc złotych 00/100 ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do okr eślonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jeden uchwalony i obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego sporządzony według procedur i problematyki określonych w Ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z póź. zm.) obejmujący obszar wiejski o powierzchni nie mniejszej niż 1 400 ha z podaniem ich wartości, oraz dat wykonania. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 2) Wykaz osoby, posiadającej kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta planu. Główny projektant planu musi posiadać aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów oraz posiadać doświadczenie w wykonaniu (samodzielnie lub w zespole) co najmniej jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sporządzonego według procedur i problematyki określonych w Ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z póź. zm.), obejmującego obszary o powierzchni nie mniejszej niż 1 400 ha. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 3) wykaz (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ) co najmniej trzyosobowego zespołu (z wyłączeniem głównego projektanta) który będzie wykonywać zadania w zakresie: a) Opracowania ekofizjograficznego b) Prognozy oddziaływania na środowisko c) Prognozy skutków finansowych uchwalenia planu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zmigrod.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach