Przetargi.pl
Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowana przestrzennego i projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta i gminy Czersk

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89-650 Czersk, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 954 860 , fax. 523 954 811
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27
    89-650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 523 954 860, fax. 523 954 811
    REGON: 92351274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czersk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowana przestrzennego i projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta i gminy Czersk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowana przestrzennego i projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta i gminy Czersk”. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 części: 1. Część 1: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów miasta Czersk, w tym: 1.1. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ulic: Kościuszki, Królowej Jadwigi, Dr. Zielińskiego i Dworcowej w Czersku, 1.2. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic: Chojnickiej, Kościuszki, Alei 1000-Lecia, Browarowej i Starego Urzędu w Czersku, 1.3. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic: Tucholskiej, Starego Urzędu i Łosińskiej w Czersku, 1.4. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ul. Długiej w mieście Czersk, 1.5. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic Królowej Jadwigi i Gen. Hallera w Czersku, 1.6. opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic Piaskowej i Zacisze, 1.7. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zabudowy mieszkaniowej i usług w rejonie ulic Kilińskiego, Tucholskiej i 21 Lutego w Czersku – ze zmianą „2007”, 2. Część 2: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic: Porzeczkowej, Jagodowej, Agrestowej, Poziomkowej, Jeżynowej i Truskawkowej w Czersku. 3. Część 3: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Czersk w rejonie ulic: Starogardzkiej, Wicka Rogali i Podgórnej w Czersku. 4. Część 4: Opracowanie projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów w Gminie Czersk, w tym: 4.1. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów mieszkaniowych, letniskowych i usługowych w Rytlu, 4.2. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Czersk w obrębie geodezyjnym Rytel, 4.3. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Czersk we wsi Łąg, 4.4. opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów zabudowy rzemieślniczej i usługowej we wsi Złotowo, 5. Część 5: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Czersk dotyczącego działki nr 3067 obręb Klonia. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – dotyczą wszystkich części zamówienia 1. Projekt Planu musi spełniać wymogi przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. - Dz. U. z 2018 r., poz. 1945 ze zm.) oraz innych obowiązujących przepisów szczególnych. 2. Zamawiający w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Wykonawcy następujące materiały (obejmujące obszar sporządzanego planu miejscowego / zmiany planu miejscowego): 2.1. komplet aktualnych wypisów z rejestru gruntów – format papierowy, 2.2. mapa do celów opiniodawczych w skali 1:1000 – format elektroniczny SWDE. 3. Ustala się następujące etapowanie opracowania: Etap I – Prace wstępne. Zebranie wniosków do planu. Opracowanie koncepcji planu. 1) projekty zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń związanych z przystąpieniem do planu (format cyfrowy: tekst - .doc), 2) propozycja stanowiska w sprawie zgłoszonych wniosków (format cyfrowy: tekst - .doc), 3) opracowanie ekofizjograficzne (wersja papierowa i cyfrowa w formacie pdf). Etap II – Opracowanie projektu planu. 1) projekt planu przygotowany do procedury opiniowania i uzgadniania (uchwała i rysunek planu w wersji papierowej i cyfrowej w formacie: tekst - .doc, grafika - .pdf), 2) prognoza oddziaływania na środowisko (tekst i rysunek w wersji papierowej i cyfrowej w formacie .pdf), 3) projekt wystąpień o opinię do projektu planu (format cyfrowy: tekst - .doc), 4) projekt wystąpień o uzgodnienie projektu planu (format cyfrowy: tekst - .doc). Etap III – Ewentualna korekta projektu planu w wyniku procedury opiniowania i uzgadniania. 1) projekt planu (uchwała i rysunek planu w wersji papierowej i cyfrowej w formacie: tekst - .doc, grafika - .pdf), tylko w przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba, 2) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu (format cyfrowy: tekst - .doc), 3) projekt wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze i gruntów leśnych na cele nieleśne (w wersji papierowej i cyfrowej w formacie: tekst - .doc, grafika - .pdf), tylko w przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba, 4) wzór obwieszczenia i ogłoszenia prasowego zawiadamiających o wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu oraz o terminie wyznaczenia dyskusji (format cyfrowy: tekst - .doc). Etap IV – Ewentualna korekta projektu planu w wyniku procedury wyłożenia. 1) propozycja stanowiska w sprawie zgłoszonych uwag do planu (format cyfrowy: tekst - .doc), 2) projekt wystąpienia o ponowne uzgodnienie (format cyfrowy: .doc), tylko w przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba, 3) projekt planu (uchwała i rysunek planu w wersji papierowej i cyfrowej w formacie: tekst - .doc, grafika - .pdf), tylko w przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba, 4) lista nieuwzględnionych uwag (format cyfrowy: tekst - .doc). Etap V – Skompletowanie dokumentacji planistycznej. 1) dokumentacja planistyczna – 1 egzemplarz w wersji papierowej, 2) plan miejscowy (uchwała i rysunek planu w wersji papierowej 4 egzemplarze i cyfrowej w formacie: tekst - .doc, grafika - .pdf), 3) przygotowanie uchwały do publikacji (uchwała i rysunek planu w wersji papierowej i cyfrowej w formacie: tekst - .doc, grafika - .pdf) – w ilości i formie wymaganej przez Urząd Wojewódzki. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 4.1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 4.3. Oferta musi zawierać cenę ofertową uwzględniającą wszystkie zobowiązania oraz wszelkie koszty niezbędne do poniesienia przez Wykonawcę w celu prawidłowego wykonania zamówienia. 4.4. W ramach planowanego zadania Wykonawca wykona kompletną dokumentację planistyczną wraz z uchwaleniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub/i zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 4.5. Zasady fakturowania i płatności określono w harmonogramie rzeczowo-terminowym, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. 4.6. Dla każdej części zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa zgodnie z OWU stanowiącymi załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla wszystkich części: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i OWU bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2. oświadczenia wymienione w punktach 10.1.1 i pkt 10.1.2 niniejszej SIWZ, 3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (zdolności technicznej lub zawodowej) na potrzeby realizacji zamówienia, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 5. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 8. Zamawiający dopuszcza, że w przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, oświadczenie można zostać dołączone do oferty na etapie jej składania. 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach