Miasto Ząbki ogłasza przetarg
- Adres: 05091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 109 700 , fax. 225 109 888
- Data zamieszczenia: 2018-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ząbki
ul. Wojska Polskiego 10
05091 Ząbki, woj. mazowieckie
tel. 225 109 700, fax. 225 109 888
REGON: 52728500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektów kanalizacji deszczowej wraz z projektami remontów nawierzchni ulic. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektów kanalizacji deszczowej wraz z projektami remontów nawierzchni ulic po wykonaniu kanalizacji deszczowej na terenie miasta Ząbki. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części: Zadanie 1: ul. Zycha na odcinku od ul. Olszewskiego do ul. Skrajnej: Zadanie 2: ul. Kochanowskiego i ul. Budkiewicza: Zadanie 3: ul. Słowackiego i ul. Traugutta do ronda w ul. Orlej włącznie: Zadanie 4: ul. Szwoleżerów od ul. Wroniej do ul. Kościuszki, ul. Maczka: Zadanie 5: ul. Szwoleżerów od ul. Zielenieckiej do ul. Piłsudskiego, ul. Krzywa, ul. Sikorskiego wraz z włączeniem w kanał deszczowy w ul. Szwoleżerów: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w koncepcji, stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Ogólne informacje dla zadań 1 - 5: A. Zakres prac, które należy wykonać m.in. przy realizacji każdego z projektów: sporządzenie map do celów projektowych, wykonanie badań geotechnicznych, uzyskanie odpowiednich decyzji administracyjnych (pozwolenie na budowę, decyzja ZRID, zgłoszenie robót), przygotowanie przedmiaru, kosztorysu inwestorskiego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przygotowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej, w przypadku kolizji urządzeń podziemnych. B. Projekt winien zawierać pisemne oświadczenie projektanta, że został on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć: dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, więc musi zostać opracowana w sposób umożliwiający dokonanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zgodnie z zapisami art. 29-30b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dokumentacja projektowa w swej treści nie może zawierać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, co mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Ewentualne odstępstwo od tego zakazu musi być uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, którą należy opisać w dokumentacji projektowej wraz z podaniem przyczyn dlaczego nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i określeniem parametrów równoważnych. C. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. 2013 poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego; Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.); Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. 2004 nr 130 poz. 1389) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym; Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). D. Dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia winna zawierać: mapę do celów projektowych, dokumentację geotechniczną, projekt budowlany wraz z niezbędnymi opiniami i decyzjami na umieszczenie projektowanej kanalizacji w pasach drogowych z ograniczeniem zrzutu wód opadowych i roztopowych określonych dla danego zadania, projekt wykonawczy, kosztorysy inwestorskie, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekt budowlany remontu nawierzchni utwardzonej na szerokości 3 m nad kanałem deszczowym i przykanalikami, wpustami ulicznymi oraz pozostałej szerokości pasa drogowego wraz z projektem wykonawczym, a w przypadku nawierzchni nieutwardzonej projekt drogowy ulicy. projekty budowlane i wykonawcze przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami ruchu drogowego, kolidującego z inwestycją, jeżeli wystąpią kolizje wraz z uzgodnieniami właścicieli sieci. E. Dokumentację będącą przedmiotem zamówienia należy wykonać w wersji papierowej w ilościach: mapa do celów projektowych – 4 egz., dokumentacja geotechniczna – 4 egz., projekt budowlany wraz z niezbędnymi opiniami i decyzjami na umieszczenie w pasach drogowych – 4 egz., projekt wykonawczy – 4 egz., kosztorys inwestorski, przedmiar, specyfikacja istotnych warunków zamówienia – 2 egz., projekt budowlany wraz z projektem wykonawczym remontu odbudowy nawierzchni utwardzonej, a w przypadku nawierzchni nieutwardzonej – projekt drogowy – 4 egz., projekty budowlane i wykonawcze przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej – 4 egz. Wszystkie powyższe dokumenty powinny zostać również dostarczone Zamawiającemu w wersji elektronicznej zapisanej w formacie otwieranym przez ogólnodostępne aplikacji oraz w wersji elektronicznej edytowalnej – na nośniku CD/DVD. F. Nadzór autorski: obowiązkiem wykonawcy będzie sprawowanie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji, tj. 1 raz w miesiącu, koszt pełnienia nadzoru autorskiego należy uwzględnić w cenie projektów, przy założeniu, że zamówienie zostanie zrealizowane do końca 2020 r., błędy projektowe w dokumentacji wykonawca usuwa na własny koszt. G. Na etapie procedury przetargowej dotyczącej wyboru wykonawcy robót budowlanych obowiązkiem zespołu projektowego będzie udzielenie odpowiedzi na zadane pytania w ciągu 2 dni roboczych od dnia przekazania pytań (dopuszcza się porozumiewanie stron drogą elektroniczną). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą: a) Formularz oferty; b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; c) Zobowiązanie do oddania zasobów, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; d) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy. 10.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10 lit. b) niniejszego rozdziału specyfikacji. 10.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć częśc zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10 lit. b) niniejszego rozdziału specyfikacji. 10.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 10 lit. b), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej branży drogowej oraz elektrycznej na terenie Gminy Wieliszew w podziale na 5 części
Dodano: 2024-07-17 - Usługi polegające na bieżącym opracowaniu projektów wykonawczych, opracowaniu projektów odtworzenia/złożenia niwelety oraz opracowaniu dokumentacji zlokalizowania/korekty punktów odbioru wody.
Dodano: 2024-07-17 - remont placu zabaw przy ul. Józefa Bema 81 w Warszawie.
Dodano: 2024-07-16 - Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości, odgałęzień kanalizacji sanitarnej w Brwinowie i w gminie Brwinów
Dodano: 2024-07-11 - Opracowanie dokumentacji projektowej: Przebudowa i budowa oświetlenia ulic wraz z infrastrukturą towarzyszącą - doświetlenia przejść dla pieszych.
Dodano: 2024-07-10 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na potrzeby budowy infrastruktury drogowej, (...) w ramach zadania budżetowego pn. „Budowa zajezdni autobusowej(...)
Dodano: 2024-07-01 - Opracowanie kompletnej dokumentacji proj.-koszt. dla zadań pn.:„1) Rozbudowa ulicy Ciechomickiej” 2) „Rozbudowa/budowa ulicy Pedagogicznej, Nauczycielskiej, Edukacyjnej, Wakacyjnej, Semestralnej"
Dodano: 2024-06-28 - SVA/U/4620-22/2024: Opracowanie dokumentacji projektowej zewnętrznej instalacji gazu w Bobolinie, Ustroniu Morskim oraz Kołobrzegu.
Dodano: 2024-06-28 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacyjnej w miejscowości Borowo i Stopin
Dodano: 2024-06-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy i przebudowy dróg gminnych w Starej Wsi i w Strzeniówce
Dodano: 2024-06-24