Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo ogłasza przetarg
- Adres: 05-120 Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 774 20 31 w. 4064 , fax. 022 784 49 81
- Data zamieszczenia: 2010-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 41
05-120 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 022 774 20 31 w. 4064, fax. 022 784 49 81
REGON: 00052483200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektów drogowych budowlano-wykonawczych budowy ronda i ulic w Legionowie: Zadanie I - Projekt budowy ronda wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 632 tj ul. Strużańskiej w Legionowie na wysokości skrzyżowania z drogą gminną, tj ul. Polna wraz z oświetleniem ronda; Zadanie II - Projekt budowy ul. Grunwaldzkiej w Legionowie; Zadanie III - Projekt budowy ul. Olszankowej (droga wewnętrzna na terenie działek ewidencyjnych nr 97/7, 97/8 i 98/4 w obrębie ewidencyjnym nr 69) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres opracowania projektowego dla każdego zadania oddzielnie wchodzi: - zakup aktualnych map do celów projektowych, - zakup wypisów z rejestru gruntów, które będą przedmiotem opracowania projektowego, - uzgodnienie przedmiotu zamówienia w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej Urządzeń Inżynieryjnych w Legionowie, - opracowanie w terminie trzech tygodni od dnia podpisania umowy danych do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji odrębnie dla Zadania I, odrębnie dla Zadania II i odrębnie dla Zadania III zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r., Nr 199, poz. 1227 ze zm.) wyszczególnionych w załączonym do umowy wzorze wniosku i przekazanie ich ZAMAWIAJĄCEMU (wersja papierowa i wersja elektroniczna w 3 egz.), dla Zadania I opracowanie w terminie jednego miesiąca, od dnia podpisania umowy, koncepcji budowy ronda uzgadniając jego rozwiązania w Urzędzie Marszałkowskim i w Zarządzie Transportu Miejskiego, wraz z oświetleniem i propozycjami nasadzeń części przeznaczonej na zieleń (proponujemy połączenie materiału kamiennego z kolorowymi niskimi krzewinami odpornymi na zanieczyszczenia drogowe) opracowanie projektu oświetlenia ronda (pozyskanie warunków technicznych z ZE, wszelkie uzgodnienia warunkujące pozyskanie decyzji pozwolenia na budowę), opracowanie projektów kolizji, tj. sieci energetycznej, telekomunikacyjnej oraz ewentualnych innych kolizji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami warunkującymi pozyskanie decyzji pozwolenia na budowę, - opracowanie projektów budowlano - wykonawczych (rozwiązania sytuacyjno - wysokościowe i szczegóły konstrukcyjne, ocena gruntów podłoża) uwzględniając zalecenia zawarte w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji, uzgodnienie projektu zgodnie z zaleceniami zawartymi w protokóle ZUD, uzgodnienie projektów w zakresie rozwiązań geometrycznych, szczegółów technicznych i konstrukcyjnych z Zarządcą dróg, w Przedsiębiorstwie Wodociągowo-Kanalizacyjnym Legionowo (na terenie objętym opracowaniem znajdują się urządzenia wodno-kanalizacyjne), uzgodnienia Zarządców Sieci, które kolidują z projektowanymi elementami oraz inne niezbędne uzgodnienia warunkujące pozyskanie decyzji pozwolenia na budowę; zalecenia w/w instytucji oferent uwzględni w projekcie, przedmiarach robót, kosztorysie inwestorskim i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych wraz z wymaganymi uzgodnieniami., - opracowanie projektu stałej organizacji ruchu drogowego wraz z wymaganymi uzgodnieniami, - opracowanie kosztorysu inwestorskiego, - opracowanie przedmiaru robót , - dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. . Nr 120, poz. 1133 ze zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami na dzień przekazania dokumentacji projektowej. - kosztorys inwestorski powinien być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389). - dokumentacja projektowa powinna być sporządzona w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym z zachowaniem następujących zasad: - każdy dokument powinien być podpisany w sposób czytelny przez osobę sporządzającą, - żaden zbiór elektroniczny nie może być większy niż 9,5MB, - nazwy zbiorów elektronicznych powinny składać się z nazwy właściwej (do 8 małych znaków alfabetu łacińskiego bez spacji i bez znaków specjalnych), - jeżeli dokumentacja składa się z więcej niż jednego zbioru, to do tego kompletu powinien być podany jeden zbiór o nazwie spis dok.pdf, w którym podane będą podstawowe informacje o całej dokumentacji, a w szczególności kolejność zbiorów, - jako podstawowy format dokumentów elektronicznych przyjmuje się pdf, zbiory zawierające dane graficzne typu dokumentacja techniczna, szkice, mapy powinny być w formacie jpg, ale gdy niezbędna będzie bezstratna forma dokumentu, dopuszcza się format tif, - dla zdjęć stosować należy format jpg. Koszty wszelkich uzgodnień ponosi autor projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie: - dla zadania I: 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych) - dla zadania II: 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych) - dla zadania III: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla Zadania I,II,III1.1. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 projekty budowlano-wykonawcze budowy ulic.1.2. Dysponują projektantami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia drogowe w zakresie dróg publicznych i są członkami izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów).1.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). 1.4. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2c ustawy Pzp).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, (załącznik Nr 3);2)wykazu wykonanych projektów ulic warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie, (załącznik Nr 5);3)pisemnego zobowiązania innych podmiotów jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, Wykonawca wskazał niezbędne zasoby wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, którymi będzie dysponował. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów winno zawierać oświadczenie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;4)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich uprawnień, (załącznik Nr 6). 5)oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, .(załącznik Nr 7);6)pisemnego zobowiązania innych pomiotów, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów winno zawierać wyraźne oświadczenie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów osobowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp);7) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. (załącznik Nr 4);8) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legionowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa na remont ul. Brzozowej w Sierzchowie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Czersk ul. Przyborowie i przyległe ulice
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z projektem organizacji ruchu oraz uzyskaniem decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na budowę lub równoważnej wymaganej prawem na przebudowę dróg w mieście ogrodzie Podkowie Leśnej zad.I, II, III, IV
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 3539W Radom - Gębarzów - Polany wraz z budową ścieżki rowerowej
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg gminnych w Opaczy, Michałowicach i Regułach - nr sprawy: ZP.271.2.61.2016
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg gminnych w Komorowie - nr sprawy: ZP.271.2.60.2016
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) dla Rozbudowy drogi powiatowej Nr 4331W we wsi Jaźwie, gmina Tłuszcz oraz dokumentacji przetargowej i kosztorysowej niezbędnej do udzielenia przez Powiat zamówienia na realizację robót budowlanych objętych decyzją ZRID w ramach zadania Projekt i przebudowa chodnika w msc. Jaźwie gm Tłuszcz
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) dla Rozbudowy drogi powiatowej Nr 4335W na odcinku od Klembowa do m. Sitki oraz dokumentacji przetargowej i kosztorysowej niezbędnej do udzielenia przez Powiat zamówienia na realizację robót budowlanych objętych decyzją ZRID. w ramach zadania Projekt budowy chodnika w msc. Sitki, gm. Klembów
Dodano: 2016-07-18 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Wójtowskiej w Iłży w ciągu drogi powiatowej nr 3548W Iłża - Wólka Gonciarska
Dodano: 2016-07-15 - Opracowanie dokumentacji projektowych na rozbudowę dróg powiatowych.
Dodano: 2016-07-08