Gmina Człuchów ogłasza przetarg
- Adres: 77-300 Człuchów, ul. Szczecińska 33
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8341001 , fax. 059 8342424
- Data zamieszczenia: 2011-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Człuchów
ul. Szczecińska 33 33
77-300 Człuchów, woj. pomorskie
tel. 059 8341001, fax. 059 8342424
REGON: 77097963100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugczluchow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenu Gminy Człuchów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i projektów decyzji o ustaleniu wa-runków zabudowy, a w tym: a) analiza i ocena złożonych do gminy wniosków pod kątem ich kompletności, b) pozyskiwanie we własnym zakresie informacji niezbędnych do pra-widłowego wykonania projektu decyzji, w tym np. dokonanie wizji w terenie, dokonanie oceny pod kątem zgodności inwestycji z przepisami o ochronie przyrody (położenie w odniesieniu do zatwierdzonych form ochrony przyrody i krajobrazu), zgodności inwestycji z przepisami o ochronie środowiska (wymóg dokonania oceny, czy inwestycja wymaga przeprowadzenia postępowania w sprawie oddziaływania na środowisko), zgodności z przepisami o ochronie gruntów rolnych i leśnych (ustalanie odniesienia inwestycji w sto-sunku do gruntów wymagających uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia na cele nie-rolnicze lub nieleśne), c) opracowanie projektów decyzji wraz analizami i wynikami analiz wymaganymi przez art. 53 ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a dla decyzji o warunkach zabudowy wymagane także przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań doty-czących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa sto-sowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. Nr 164 poz. 1589); d) nieodpłatne opracowanie projektów decyzji uchylanych lub unieważnianych przez organy wyższego stopnia z powodu np. braków i błędów w projektach decyzji leżących po stronie Wykonawcy; e) opracowywanie projektów zmian decyzji; f) opracowywanie projektów decyzji odmownych; 2) wymaga się opracowania projektu decyzji w terminie do 10 dni roboczych od daty przekazania kompletnego wniosku; 3) wymaga się, aby projekty decyzji przekazywane były w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie PDF oraz tekstu edytowalnego w programie WORD. 3.Informacje dodatkowe: 1) typowanie robót dokonywane będzie sukcesywnie, na żądanie Zamawiającego; 2) dane do wyliczenie wartości oferty w skali rocznej (szacowana ilość do wykonania w 2012 r.): a) projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - 50 szt., b) projektów decyzji o ustaleniu warunków zabu-dowy 150 szt., c) projektów zmian decyzji - 30 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712220000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugczluchow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn. Rewitalizacja podwórka przynależnego do budynków Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Paderewskiego 6, 7, 8 i 10 oraz Wrocławska 1 w Słupsku w nawiązaniu do realizacji projektu podwórko pokoleniowe - Słupski Budżet Partycypacyjny 2016
Dodano: 2016-02-04 - opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ul. Kilińskiego 38 - Słupski Budżet Partycypacyjny 2016
Dodano: 2016-01-14 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn. Remont i wyposażenie boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum nr 2 im. Ks. Jana Twardowskiego - Słupski Budżet Partycypacyjny 2016
Dodano: 2016-01-12 - wykonanie dokumentacji projektowej nasadzenia drzew i krzewów na podwórkach
Dodano: 2015-06-26 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej, pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wita Stwosza w Słupsku w ramach Słupskiego Budżetu Obywatelskiego 2015.
Dodano: 2015-05-04 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, pn. Boisko przy ul. Leśnej w Słupsku - Słupski Budżet Obywatelski 2015
Dodano: 2015-04-24 - Dokumentacja przygotowawcza projektu- Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w ramach Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska, obejmującą nw. części : Część I - Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 8 w Słupsku przy ul. Grottgera 10 a, dla utworzenia oddziału przedszkolnego; Część II - Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupsku przy ul. S. Banacha 5, dla utworzenia oddziału przedszkolnego; Część III - Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 4 w Słupsku przy ul. Leszczyńskiego 17, dla utworzenia oddziału przedszkolnego.
Dodano: 2015-04-07 - Dokumentacja przygotowawcza projektu- Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w ramach Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska, obejmującą nw. części : Część I Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 8 w Słupsku przy ul. Grottgera 10 a, dla utworzenia oddziału przedszkolnego; Część II Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupsku przy ul. S. Banacha 5, dla utworzenia oddziału przedszkolnego; Część III Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 4 w Słupsku przy ul. Leszczyńskiego 17, dla utworzenia oddziału przedszkolnego.
Dodano: 2015-03-23 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania dwóch zdegradowanych podwórek przy ul.Tuwima 12 - Mickiewicza - Konopnickiej i przy ul.Kołłątaja 10 - Konopnickiej - Wileńskiej w Słupsku w ramach projektu:Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015.
Dodano: 2014-09-04 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania dwóch zdegradowanych podwórek przy ul.Tuwima 12 - Mickiewicza - Konopnickiej i przy ul.Kołłątaja 10 - Konopnickiej - Wileńskiej w Słupsku w ramach projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015.
Dodano: 2014-08-25